• Fera Verto: Daha çok düşüncelere bağlı olarak, hedef alınan nesnenin veya canlının şeklini değiştiren büyüdür. Çok zorlu bir büyüdür ve ileri düzey biçim değiştirme eğitimi gerektirir.
• Ferula: Sargı bezi yaratıp, sargı bezini uygulanan yere saran büyüdür.
• Fianto Duri: Güçlü bir koruma büyüsüdür. Genellikle Protego Maxima ile birlikte kullanılır. Asadan mavi ve beyaz şeritler çıkartarak efsunlu bir bariyer oluşmasını sağlar.
• Fidelius: Gizleme büyüsüdür. Çok güçlü bir büyüdür ve bir sır tutucu gerektirir. Fidelius büyüsü yapılan kişi, uygulayan kişinin sır tutucusu olur ve sır tutucu söylemezse, hiç kimse sırrı öğrenemez.
• Finite İncantatem: Bir büyünün ya da lanetin etkisinden kurtaran büyüdür. Büyüden hemen sonra kullanılmazsa işe yaramaz ve büyük lanetlerde ya da affedilmez lanetlerde işe yaramaz.
• Finstra: Duvar veya cama sertçe vuran ve sarsıntı oluşturan büyüdür. Sarsıntı çok kısa sürer ve bittiği anda duvar veya camda bir açıklık oluşur.
• Flagrante: Eşyaların veya cisimlerin üzerine yerleştirilerek onlara uğursuz ve can yakıcı bir alev etkisi verir.
• Flintifors: Küçük hayvanları kibrit kutusuna dönüştürür.
• Flipendo: Bu büyü nesneleri ve yaratıkları devirmede, ayrıca özel olarak işaretlenmiş nesneleri hareket ettirmede kullanılır. Duo ve Trio’su da vardır.
• Fondresila: Düşüncelere bağlı olarak, biçim değiştirmeye yarayan büyüdür. Çok zor bir büyüdür ve ileri düzeyde biçim değiştirme eğitimi gerektirir. Bu eğitimi almasına rağmen yapamayan kişi sayısı oldukça fazladır. Bir nevi metamorfagus’ların sihirsel yeteneklerine benzer.
• Fumos: Koyu gri renkli bir duman oluşturur.
• Furnunculus: Üzerinde uygulanan kişinin suratında büyük çıbanlar çıkmasını sağlayan büyüdür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Büyüler
FantasyBu kitapta, rp'mizde yapılması mümkün olan büyüler yer almaktadır. Kitaptaki büyülerin sayısı zamanla arttırılabilir veya azaltılabilir.