P

20 0 0
                                    

• Pack: Eşyaları herhangi bir yere düzenli bir şekilde yerleştirme büyüsüdür.

• Parforamen: Küçük nesneleri iğneye dönüştürür.

• Parsconfessio: Asadan renk renk konfetiler çıkmasını sağlayan büyü.

• Partis Temporus: Usta kişilerin yapabileceği bir ateş büyüsüdür. İnsanın etrafında bir ateş çemberi oluşturur.

• Penecratium: Protego’yu kıran büyüdür. Ayrıca kurbanı havaya uçurur.

• Penecrate Literalyum: Protego Totalum’u kıran büyüdür. Uygulandığı bölgede bir daha asla Protego Totalum yapılamaz.

• Periculum: Asadan kıvılcım çıkartan büyüdür.

• Peskipiksi Pesternomi: Cinperileri dondurma büyüsüdür.

• Petrificus Totalus: Kişiyi dondurarak hareketsiz bırakan büyüdür. Kişi donmasına rağmen etrafı görebilir, duyabilir, koklayabilir ve hissedebilir.

• Phoenix Dactlyfera: Asadan alevlerle yanan bir anka kuşu çıkartır ve büyüyü yapanının asa hareketleri doğrultusunda alevlerini kullanarak saldırır veya savunur.

• Piertotum Locomotor: Cansız varlıkları canlandıran ve büyüyü yapan kişinin istediklerini yapmasını sağlayan büyü.

• Point Me: Asanın ucunun pusula gibi kuzeyi göstermesini sağlayan büyü.

• Pomperia: Cisimleri patlatan büyüdür.

• Portus: Herhangi bir nesneyi efsunlayarak kişiyi gitmek istediği yere götürmesini sağlayan büyüdür. Eğer büyü başarılı şekilde yapılırsa, nesne mavi şekilde parlar ve sonra kendi rengine geri döner.

• Prior Incantato: Büyü yapılan asanın daha önce yaptığı büyüyü gösterir.

• Protean: Bir cisim üzerinde yapılan değişikliklerin uzaktaki kopyalarında da aynen gerçekleşmesini sağlar.

• Protego: Bir tür kalkan büyüsüdür.

• Protego Diabolica: Yapan kişinin çevresinde ateşten bir koruma çemberi oluşturur.

• Protego Horribilis: Karanlık Lanetlere karşı kullanılan bir koruma kalkanıdır. Zamanla kendi kendine de bozulabilir.

• Protego Maxima: Büyük bir koruma kalkanıdır. Genellikle bir ortamı korumak için kullanılır ve Fianto Duri büyüsü ile beraber kullanılır.

• Protego Totalum: Bir bölgeyi davetsiz misafirlerden korumaya yarar ve çok güçlü bir büyüdür.

• Pullus: Hedef alınan yaratığı tavuğa dönüştürür.

Bütün BüyülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin