• Dawod: Uygulanan yeri kılıç gibi kesmeye yarayan ve yüksek derecede güç ve asa becerisi gerektiren büyüdür.
• Defodio: Hedeflenen katı cisimleri düzenli veya dağınık şekilde oymayı sağlar. Toprakta kullanılırsa çukur oluşturabilir.
• Deletrius: Asadan büyü silme büyüsü.
• Densaugeo: Uygulanan kişinin öndeki iki dişinin hızlı bir şekilde büyümesini sağlar.
• Depulso: Eşyaları itme büyüsü.
• Descendio: Zebani ateşi oluşturan büyüdür. Zebani ateşi hortkuluk yoketme konusunda da kullanılabilir.
• Diffindo: Herhangi bir eşyada yarık oluşturarak yırtılıp açılmasını sağlayan, eşyaya zarar veren büyüdür.
• Dilkilit: Üzerinde uygulanan kişinin dilini damağına yapıştırır ve bir süre konuşmasını engeller.
• Dilkilit Kompiyano: Dilkilit büyüsünün daha güçlüsüdür. Üzerinde uygulanan kişinin dilini yok eder.
• Diminuendo: Hedef alınan nesneyi veya canlıyı küçültür.
• Dissendium: Kambur cadı heykelindeki gizli kapıyı açan büyüdür.
• Distimitria: Hayalbozan büyüsüdür. Bir şeylerin içinden geçmek için kullanılır.
• Distrain: Kişiyi bayıltır ve uyandığında başında ağrı oluşmasını sağlar, ağrı yaklaşık on dakika sürer. Zor bir büyüdür ve dikkat gerektirir.
• Divonette: Taşa çevirilmiş şeyleri eski hâline getirir.
• Doloros Perderium: Üzerinde uygulanan uzvun kemiklerini, dikkatsizce yapılmış bir kol düzeltme laneti gibi yok eder.
• Draconifors: Heykelleri canlı ejderhalara dönüştürür.
• Ducklifors: Üzerinde uygulanan yaratığı ördeğe çeviren büyüdür.
• Duro: Cisimleri taşlaştırır. Cismin aynısı şeklinde bir taş oluşur.
• Duxenpillia: Koruma büyülerinin hepsini kırabilecek güçte bir büyüdür. Kırdığı koruma büyüsünün uygulandığı yere bir daha asla koruma büyüsü uygulanamaz. Hayalbozan büyüsüdür ve sadece Mürver Asa’yla yapılabilir. Yanlış yapılırsa ve kurallara uyulmazsa kişiyi öldürür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Büyüler
FantasyBu kitapta, rp'mizde yapılması mümkün olan büyüler yer almaktadır. Kitaptaki büyülerin sayısı zamanla arttırılabilir veya azaltılabilir.