B

114 0 1
                                    

• Blombadela: Devasa büyüklükte gri bir bulut oluşturur ve bulutu gökyüzüne gönderir. Bu bulut, büyüyü yapan kişinin yakındaki düşmanlarına lanetler yağdırır. Çok tehlikeli bir büyüdür.

• Blombegoodaero: Blombadela büyüsünün karşı büyüsüdür. Lanetler saçan bulutlara hedef alındığında, o bulutu yokeder. Güçlü bir büyücü tarafından yapılması gerekir, aksi takdirde bulutta daha farklı durumlar oluşabilir.

• Bombarda: Küçük ve yıkım etkisi bulunmayan bir patlamaya neden olan büyüdür.

• Bombarda Maxima: Güçlü ve yıkıcı bir patlamaya neden olan büyüdür.

• Bornvoard: Gökte yaşayan bir işaret oluşturan büyüdür.

• Boxposio: Hedef alınan yerde güçlü bir patlama oluşturur. Öldürmez fakat yaralayabilir.

• Brachiabindo: Üzerinde kullanılan kişinin uzvunu kalın iplerle sıkıca bağlamaya yarayan büyüdür.

• Brackium Emendo: Kişinin kırılmış uzvunu düzeltir ama çok dikkat gerektirir. Eğer konsantre olmadan yapılırsa kişinin kemikleri tamamen yok olabilir veya daha büyük arızalara yol açabilir.

• Bualero Porta: Büyüyü yapan kişinin vücudu esner ve uzamaya başlar. Çok güçlü büyücüler, bu büyüyü başkaları üzerinde de uygulayabilir.

• Bubbles: Asanın ucundan baloncuklar çıkmasını sağlayan büyüdür. Nebulus, Colovaria gibi farklı büyüler ile birleştirilebilir.

Bütün BüyülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin