• Lacarnum Inflamarae: Asadan alevler çıkararak yakmaya yarayan büyüdür.
• Langlock: Dilkilit laneti gibidir ama daha az tehlikelidir. Kurbanın dilini damağına yapıştırır.
• Lapifors: Karşıdaki yaratığı tavşana dönüştürmeye yarayan ve yaratığın gücüne göre zorlaşan bir büyüdür.
• Lapiforse Totalcolor: Renkleri değiştirme konusundaki en güçlü büyüdür.
• Legilimens: Zihin kontrol etme büyülerinden bir tanesidir ama kurbanın zihnini tam olarak ele geçirmeye yaramaz.
• Levicorpus: Kurbanı görünmez bir iple havaya asar.
• Liberacorpus: Levicorpus büyüsünün karşıt büyüsüdür, görünmez ipleri çözer ve kurbanı yere düşürür.
• Liberus Prodigium: Kitapların üzerinde canlı bir yaratık ağzı oluşturur. Uzaktan normal gözükse de, dokunulduğu anda kişiyi parmaklarından edebilir.
• Locaste: Suyu kontrol etmeye yarayan büyüdür.
• Locomotor: Söylenen cismin veya cisimlerin, uygulayan kişinin komutlarını yerine getirmesini sağlar.
• Locomotor Mortis: Bacaklari kilitleyen büyüdür.
• Locomotor Wibbly: Kurbanın bacaklarının hareket etmemesini sağlayan büyüdür.
• Lumos: Asanın ucunda tıpkı bir meşale gibi beyaz bir ışık huzmesi oluşturarak etrafı aydınlatmaya yarayan büyüdür.
• Lumos Maxima: Asadan çok daha yüksek ölçüde ışık çıkmasını sağlayan büyüdür.
• Lumos Solem: Asadan güneş ışığı kadar parlak ve güçlü bir ışık çıkmasını sağlayan büyüdür.
• Lupus Cormeum: Kalpte miyaz başlatan büyüdür. Kurbanın kalbinde filiz gibi aniden yeşeren kurtçuklar oluşturur ve bu kurtçuklar büyük bir hızla kurbanın kalbini tüketir. Çok yüksek derecede acı verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Büyüler
ФэнтезиBu kitapta, rp'mizde yapılması mümkün olan büyüler yer almaktadır. Kitaptaki büyülerin sayısı zamanla arttırılabilir veya azaltılabilir.