I

19 0 0
                                    

• İmferedum Secrum: Hedefi cayır cayır yanan cehennem alevlerinin etkisine alır ve büyük bir acı verir. Yavaş yavaş eriyerek ölüme sebep olur. Tek bir karşı büyüsü vardır.

• İmmobulus: Hedefi çok ciddi ölçüde yavaşlatmaya yarar ve kısa sürer. Güçlü ellerde hedefi dondurabilir veya hareketsiz de kılabilir.

• İmpediamenta: Küçük patlamalar yapmaya yarayan büyüdür ve insanlar üzerinde kullanılabilir. Nesnelerde patlama, insanlar üzerindeyse havaya uçurmaya yarar.

• İmpera Evanesca: Hedeflenen hayvanın ortadan ikiye ayrılıp buharlaşarak yok olmasını sağlar.

• İmperio: Uygulanması yasak ve cezası çok ağır olan 3 Affedilmez Lanet’ten biridir. Bu laneti uygulayan büyücü ömür boyu Azkaban’da tutsak edilir. Lanet, kurbanın beyninde bir tür morfin etkisi yaratarak kurbanın muhakeme yetisini dondurur ve sadece laneti yapanın komutlarını uygulamasını sağlar. Uzun süre aynı kişiye uygulanırsa, kurban lanete karşı direnç geliştirebilir ve lanetin etkisinden kurtulabilir.

• İmpervius: Herhangi bir şeyin suyu savmasına yarayan büyü.

• İmpractra: Çok tehlikeli bir lanettir ve engellemesi çok zordur. Kişinin iç organlarına büyük bir hasar verir ve vücutta büyük ve keskin bir iz bırakır. Aynı asa türünden olan kişiler birbirlerine uygularsa büyü geri teper.

• İnanimatus Conjurus: Cansız bir nesneyi efsunlar.

• İncarcerous: Kalın ipler yaratarak birisini bağlamayı ve boğmayı sağlayan büyüdür.

• İncendio: Asanın hedefini alevler içinde bırakır.

• İncudo İntumescet: Kurbanın parmaklarını şişererek ellerini kullanmasını engelleyen büyüdür.

• İnflatus: Kişiyi balon gibi şişirmeye yarar.

• İridis Laetus: Uygulanan kişinin göz renginin gökkuşağı gibi renkten renge girmesini sağlar. Birkaç dakika sürer.

Bütün BüyülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin