Arkadaşlar öncelikle beğeni ve yorumlarınızı yayınevimin sayfasındada bekliyorum :))
-
https://www.facebook.com/MendirekYayinlari/photos/a.301801679989923.1073741829.259177637585661/393485974154826/?type=1&comment_id=393762554127168¬if_t=like
-
Ve alıntımıza gelelim :)) Yorumlarınızı, desteklerinizi bekliyorum.... Unutmayın bu kitap benim değil, BİZİM! :)
-
''Senin kuralların beni bağlamıyor.''
''Öyle mi?''
Adamın yüzü fazlasıyla tehlikeli bir hale bürünmüştü. İnci içinde oluşan korkunun her saniye daha fazla arttığının elbette ki farkındaydı ama pes edemezdi. Bu adamın karşısında bir kez daha kendini küçük düşüremezdi. Yeterince küçük düşmüştü zaten.
''Bırak beni.''
İnci'nin sesi fazlasıyla soğuktu. Ama karşısında ki adamın bundan zerre kadar etkilenmediğini vücut dilinden çok rahat anlamıştı.
''Emin'den uzak duracaksın.''
Adamın nefesi adeta genç kızın yüzünü yalamıştı. Bu kalbinin daha hızlı atmasından başka bir işe yaramamıştı üstelik. Biraz olsun huylanamaz mıydı? Çok ufak bir huylanma bile şuan bu durumdan kızı çok rahat kurtarabilirdi. Ama huylanmak şöyle dursun o nefesin kendi nefesine karışması için adeta çıldırır bir hale gelmişti.
''Bana karışamazsın.''
''Amacın ne?''
Genç kız afallamış bir şekilde ''Ne amacı?'' diye mırıldanmaktan kendini alamadı.
''Aklın sıra beni mi cezalandırıyorsun? Böyle yapınca seni seveceğimi ya da seninle aramda bir ilişki ola...''
Adam'ın cümlesi genç kızın tokadı ile kesilmişti. İnci içinde ki öfkenin verdiği güçle diğer kolunu da adamın mengene gibi saran elinden kurtararak iğrenir bir ifade ile başı yana düşmüş olan adama baktı. Gerçekten midesi bulanıyordu, fazlasıyla. Bu kadar aşağılık olabileceğini hiç düşünmemişti bu adamın. Bu kadarını gerçekten tahmin etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kır Papatyası (Kitap Oldu)
Romance''Bela mısın kızım sen?'' Genç kızın dudakları alaycı bir şekilde kıvrıldı. ''Evet, ama tatlı bela.'' Adam karşısında ki kızın rahatlığına anlam veremiyordu. Bir kadın nasıl bu kadar umursamaz olurdu? Ah, doğru ya bu kendini tatlı bela olarak gören...