1

91 2 0
                                    

Merhaba ben Sarah Grayson. Çocukluğum sizin gibi geçmedi. İnanın ya da inanmayın Themyscira tarihindeki en genç Kraliçe benim.Ve Gotham'ın koruyucusu Batgirl'im elbette. Okuldan eve döndüğümde beni Axel karşılamıştı. Bu arada Evet Axel Themysicra'yı Yolanda'ya bırakmış ve Gotham'a dönmüştü. Kendimi anında koltuğa atarken Axel'da yanıma gelmiş ve bana bir tabak sandviç uzatmıştı. "Okulda çok mu yoruldun?" diye sordu. "Hayır okul sonrası iş biraz yordu o kadar." diyerek geçiştirdim onu. Evet erkek arkadaşımdı ama Batgirl olduğumu bilmesi gerekmiyordu. En azından şimdilik. "Hiç bana okuldan sonra ne iş yaptığını açıklamıyorsun." diye sitem etmişti. "Açıklama gereği duysaydım açıklardım ama duymuyorum. Ama çok merak ediyorsan söyleyeyim. Gotham Chicken'da çalışıyorum." dedim. "Peki sormadım say. " dediğinde Axel'a sırtımı ona dönerek yaslandım ve kanalları boş boş gezmeye başladım.

*Flashback*

"Seni Themysicra'nın geçici kraliçesi ilan ediyorum."  dedi Axel ve Diana'nın jetini alarak Gotham'a döndü. Gotham'a döndüğünde görünmez Jeti Wayne malikanesinin bahçesine indirdiğinde Sarah'yı almak için jetten indi. Kapıyı çaldığında Cassie kapıyı açmıştı. "Ah sen Axel olmalısın." diyerek içeri davet etti.  "Sarah birazdan gelir." dediğinde Cassie Axel'ı salona aldı. Jester yüzüne bir gülümseme yerleştirmiş şekilde Axel'ı karşıladığında Axel birden gerilmişti. "Evet anlat bakalım Axel kızımla nasıl tanıştınız?"  diye sordu Jester. "Kızınızla aynı sınıftayım Efendim. Ve kendisi en yakın arkadaşım olur." dedi Axel. "Kızımdan hoşlandığını biliyorum Axel ve bunu sorun etmiyorum. Hatta sen diğerlerinden daha iyi bir seçeneksin." demişti Jester ve sözüne devam etti. "Axel bak Sarah çocukken hiç kolay şeyler yaşamadı. Şimdi söyleyeceğim şeyi kendi bile bilmiyor. Lütfen sende saklarsan sevinirim. Sarah dört yaşındayken aşırı büyük bir kaza geçirdi. Ve bu onun duyularını en üst seviyeye getirdi ama yaşlanmasını hızlandırdı." dediğinde Axel "Tamam efendim. Ona bundan bahsetmeyeceğim."dediği sırada odaya Sarah girdi. "Neyden bahsetmiyorsun?" dedi şaşkın bir sesle. "Önemli bir şey değildi. Hazırsan çıkalım." demişti Axel.

*Flashback end*

Ben televizyona bakarken aniden bir kusma hissi gelmiş ve banyoya koşmuş ve midemde ne kadar şey varsa hepsini boşaltmıştım. Nihayet banyodan çıkabildiğimde Axel korkmuş bir şekilde bana bakıyordu. "İyimisin?" diye sorduğunda onu "İyiyim. Ama bir doktora görünsem iyi olur." diye cevapladım ve üstümü değiştirmek için giyinme odasına gittim.  Üstüme siyah kolsuz bir t -shirt geçirdim altıma ise Siyah spor taytımı geçirdim. Ayağıma ise beyaz Spor ayakkabımı giydiğim de hazırdım.  Axel'a baktığımda onun çoktan giyindiğini gördüm. "Babanlara haber vermeliyiz." dedi Axel. "Hayır onları endişelendirmeye gerek yok eminim fazla yemekten olmuştur." dediğimde bana göz devirdi ve arabaya gitti.  Bende arabaya bindiğimde Büyük babamın benim için ayarladığı doktor'a gittik.  Doktor kontrolünde hiçbir şey çıkmamıştı. Ama o kusma hissi yeniden geldiğinde hızla banyoya koşarak tekrar kusmaya başladım.  Kusma seansım bittikten sonra  doktor'un yanına geri döndüm. "Axel nerede?" diye sorduğum da Doktor bir telefon edeceğini söyledi. Axel'ın yanına gittiğimde telefonu kapatmıştı. "Bende yanına geliyordum." dediğinde gözlerimi kısarak ona baktım.  Size benden bir tüyo eğer size gözlerimi kısarak bakıyorsam bilin ki sinirliydim ve bana bulaşmamalısınız. 

Doktordan çıktığımız da tam arabaya gidiyorduk ki ara sokaktan bir kadın sesi geldi. "Axel hemen arabaya git ben peşinden geliyorum." dediğimde "Hayır o kadını kurtarmaya beraber gidiyoruz." demişti.  "Axel saçmalama kadının nasıl bir tehdit altında olduğunu bilmiyoruz.Seni de kaybedemem. Orion amcamdan sonra seni de kaybedemem." demiştim. Kadının üçüncü çığlığından sonra Axel'ı orada bırakarak kadının olduğu ara sokağa doğru koştum. Ara sokağa vardığımda sadece sıradan bir sokak serserisinin sıkıştırdığını gördüğümde aklıma Büyük büyük annemin ölüm anı gelmişti.  Anıyı zihnimin en derin köşesine kilitleyerek sokak serserisine yaklaştım ve onu yakasından tutarak kadından ayırdım. Kadın ara sokaktan hızla kaçarken adam ise bana saldırmak için hamle yaptı ama hamlesini savuşturarak adama sersemleten bir yumruk attım. Adam sersemlediğinde üstüne çıkıp onu dövmeye başladım. "Sen nasıl bir kadını tecavüz etmeye kalkarsın." dediğimde arkamdan "Dur lütfen." diye bir ses duymuştum. Arkamı döndüğümde adamın küçük bir oğlu olduğunu gördüm. "Lütfen babamı rahat bırak. Batgirl."  Çocuğu gördüğümde adamın üstünden kalkarak gitmesine izin verdim. "Bir daha kadınlara bulaşırsan başladığım işi bitiririm." dedim ve Axel'ın yanına döndüm.  Axel beni gördüğünde bakışları elimi bulmuştu. "Sarah elin. Kanıyor." dediğinde elime baktım. "Sakin ol benim kanım değil. Kadının yolunu kesen adamın kanı sakinleş." dediğimde Axel bana sanki onu öldürmüşüm gibi bakmıştı. "Onu öldürdün mü?" diye sorduğunda "Hayır öldürmedim. En azından şimdilik." dedim. Axel sessizce arabayı çalıştırıp eve sürmeye başladı. Eve geldiğimizde telefonum çaldı.

The Daughter of Jester Grayson and Cassie QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin