Special Episode

11 1 0
                                    

*Final'den 4 yıl 2 ay sonra*

Babam şirketi bana devretmiş ve emekliliğe ayrılmıştı. Şirketin hisseleri babamın döneminden kat be kat fazla olmuştu ve bende bugün artık şirketi kızlardan birine devretme zamanım gelmişti.  "Kızlar aşağıya gelebilirmisiniz?"  dediğimde kızlar aşağıya gelmişti. "Ne oldu anne? Dinah bekliyor."  dedi Vickie. "Bildiğiniz gibi büyük babanız şirketi bana devretti. Ama benim de artık ikinizden birine devretme zamanım geldi. Çünkü babanızla başka bir ülkeye yerleşmeye karar verdik." dediğimde Ashley "Anne şirketi hangimize devredersen et benim için sorun değil."  dedi ve beni dikkatle dinemeye başladı. "Ashley çok üzgünüm ama şirketi ablana devrediyorum." dediğimde Vickie Ashley'e sarılarak "Üzülme küçük tavşan sen de ikinci patronsun."  dediğinde Ashley yüzünü asmıştı. "Anne neden ben sürekli küçük olan oluyorum yaaaa?" demişti. "Daha hazır değilsin küçük tavşanım." dediğimde Omuzlarını düşürerek odasına çıkmıştı. "Şirketi  bana devretmek istediğine emin misin?"  dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım ve "Elbette eminim Vickie. Ashley henüz 18 yaşında ve üniversiteyi de  daha bitirmedi." dediğimde Vickie bana hak vermişti. "Ben gidip küçük tavşana bakayım."  dediğinde onu oturtup "Ben hallederim." dediğimde Axel yanıma gelerek "İkinizde şimdi koltuklara oturuyorsunuz. Ben onunla konuşmaya gidiyorum." dedi ve yukarı gitti. 

*İlahi bakış açısı*

Axel yukarı çıkarak pembe kapının önünde durdu ve kapıyı çaldı. Ashley "Gir." dediğinde Axel içeri girerek kızına sarıldı "Baba neden annem şirketi ablama bıraktı?"  diye sorduğunda "Ablan şimdilik daha uygun bir aday çünkü sende onun yaşına geldiğinde şirketi sen devralacaksın."  dediğinde Ashley gözyaşlarını silerek dolabına yönelmişti.  "Baba izninle üstümü değiştireceğim." dedi. Axel odadan çıkarken "Seni seviyorum küçük tavşanım." demişti. Ashley ise gözlerini devirerek kapısını kapatmıştı.

Üstüne düz beyaz bir t-shirt altına da siyah bir kot giymişti. Aşağı inerek sokak kapısına yöneldiğinde Vickie yanına gelerek "Nereye böyle küçük tavşan?" diye sordu. Ashley"Neden sen gidip yeni şirketinle ilgilenmiyorsun?"dedi. Vickie Ashley'nin yanına giderek  "Bizim şirketimiz demek istedin herhalde kardeşim?" dediğinde Ashley şaşırmış ve "Ne? Yanlış duydum herhalde." dediğinde Vickie konuya açıklık getirmenin zamanı diye düşündü. "Annemle konuştum ve şirkette sende benimle aynı yerde olacaksın yani şöyle çalışanlar ikimize de danışmak zorundalar."  dediğinde Ashley Vickie'ye sarılarak "Çok çok çok teşekkürler abla seni çoooook seviyorum. Nereye söyleyeyim Petshoptaki çocukla buluşacağım." dediğinde Vickie sırıtmaya başlamıştı.  Ashley ise büyük bir utanç eşliğinde petshop'taki çocukla buluşmasına gitti. 

*Sarah'dan*

Yatak odasında oturmuş kostümüme bakıyordum geri dönmelimiydim yoksa Ashley'yi mi eğitmeye başlamalıydım ne yapacağımı bilmiyordum. Telefonumu çıkararak rehbere girdim ve onun numarasını aramaya başladım.  Sonunda numarayı bulduğumda hiç düşünmeden arama tuşuna basarak telefonu kulaklığıma aktardım ve telefonu yatağa koyarak kostümümün yanına gittim. Telefon açıldığında "Ne yapmam gerekiyor?" diye sormuştum.  o ise "Zamanı geldi artık onu eğitmeye başlamalısın. Gotham'ın kaderi ona bağlı."  dediğinde ne yapacağımı anlamıştım. 

"Teşekkürler Banner." dedim ve telefonu kapadım. Ashley'nin odasına gidip kapısını çaldım ve ses gelmesini bekledim. "Ash içerdemisin?" diye sordum ve kapıyı açtım ama içerisi boştu. Aşağıya indiğimde "Vickie kardeşini gördün mü?" diye sorduğumda "Evet biraz önce çıktı." dediğinde "Çıktı mı?" diye sorduğumda  "Evet sanırım şu pet shop'taki çocukla buluşacaktı niye ki?"  diye sordu Vickie. "Sadece onunla biraz zaman geçireyim diyordum hepsi o kadar."  dediğimde tekrar yukarı çıkarak kostümümü giymeden dışarı çıkmıştım.  Ashley ve petshop'taki çocuğu yakalamayı başarmıştım.   "Aman tanrım sen çok güzelsin." dediğini duydum. Ashley ise kızarmıştı. "Ç-Çok teşekkürler." dediğinde ortaya çıksam mı diye düşündüm.  Sonra vazgeçip onları izlemeye başladım. "Adım Adam. Senin?" diye sordu pet shopper.  "Ashley." dediğinde adam'ın sorusunu duydum. "Benimle çıkar mısın?"  diye sorduğunda dilim tutulmuştu. Ashley'nin cevabını aşırı merak ediyordum. "Üzgünüm adam ama seninle çıkamam çünkü ben bir ilişkiye başlamak istemiyorum." dediğinde rahatlamıştım. Ama çocuk için aynısını söyleyemezdim. Adeta yıkılmış gibiydi. "Ashley belki kulağa saçma gelecek ama ben sana ilk gördüğüm günden beri aşığım."  dediğinde Ashley şok olduğunu gördüm ama şoku hızlıca atlatıp Adam'a cevap verdi. "Evet kulağa çok saçma geliyor. Ben seni sevmiyorum. Bak hoş çocuksun ama tipim değilsin. Bana bir baksana ben çirkinlik kraliçesiyim."  dedi ve tam ayrılacakken Adam'ın Ashley'nin elini tuttuğunu gördüm. "Hayır sen çok güzel bir kızsın ve seni seviyorum."  dediğinde Ashley'nin "Ben seni sevmiyorum." dedikten sonra Adam'a sağlam bir tokat attığını gördüm. Eve doğru gittiğini gördüğüm de hızlıca eve dönmek için harekete geçtim. Yatak odasının penceresinden içeri girdim ve üstüme rahat bir şeyler geçirip aşağıya indim. Aşağıya indiğimde Ashley yeni geliyordu.  "Erkeklerden nefret ediyorum." dedi ve mutfağa gitti. Döndüğünde elinde kocaman bir kova dondurma vardı. "Ben odamda olacağım anne." dedi ve  odasına gitti.  "Ben gidip küçük tavşanın derdini öğreneyim anne."  dedi ve Ashley'nin yanına gitti.  

*İlahi.*

Vickie Ashley'nin odasına gelip kapıyı çaldı. "Kapı açık."  cevabını aldığında içeri girip yatağa oturdu. Vickie "Pet shop'taki çocukla nasıl gitti?"  diye sorduğunda "İnanabiliyor musun bana aşık olmuş." dedi Ashley.  "Bu gayet normal bir şey Ash."  dedi Vickie. "Abla sen hayatın boyunca yalnız olmak ne demek bilmiyorsun." dedi Ashley.  "Ashley o konulara girmeni önermiyorum. Sakince konuşabiliriz." dedi vickie.  "Ah öyle mi sen bir Grayson bile değilsin. Kabul et ya da etme sen bir Freeze'sin."  dediğinde Vickie sinirlenmeye başlamıştı. "Ashley sana zarar vermek istemiyorum."  dediğinde çoktan ice form'una geçmişti bile. "Belkide Viktor'ın seni satması daha uygun olurdu."  Vickie tam Ashley'e ateş edecekken Ashley dizlerinin üstüne düşerek ağlamaya başladı. "Neden herkes benden nefret ediyor?" dediğinde Vickie sakinleşmiş ve odadan çıkmıştı. Vickie aşağıya indiği gibi sokak kapısına yöneldi. "Anne ben biraz Dinah'ya gidiyorum bir  kaç ay orada kalacağım." dedi ve gitti. Sarah ise Ashley'nin yanına gidip neler olduğunu öğrenmek için ayağa kalktı. Ashley'nin odasına gittiğinde Ashley'nin bileklerinden oluk oluk kan aktığını gördü.  "Anne sence de ben kötü bir kız kardeş miyim?"  diye sorduğunda Sarah Ashley'nin sorusunu es geçerek bileklerine bakmaya başladı. "Ashley hadi gel şu bileklerini saralım." dedi ve Batcave'e indirdi. Sarah Ashley'nin bileklerini sararken Ashley birden "Ona öyle dememeliydim. Onu çok kırdım." dediğinde Sarah"Belki de gidip ablandan özür dilemelisin." dediğinde Ashley ayağa kalktı ve "Dinah'nın evi neredeydi?"  

*Aynı anda Dinah'nın evi*

"İnanamıyorum Dinah kardeşim bana sürtük olduğumu ima etti." dedi Vickie. "V sence de aşırı tepki vermiyor musun?" "Aşırı tepki mi? Hayır ben vermem gereken tepkiyi veri-"  Vickie'nin cümlesi Dinah'nın öpücüğü ile yarım kalmıştı. Dinah ve Vickie öpüşürken Vickie biraz daha sakinlemiş ve kendini Dinah'ya bırakmıştı. Dinah geri çekildiğinde kendilerine şaşkınlıkla bakan bir adet Ashley görmüşlerdi. "Abla ben çok üzgünüm. Sana öyle söylemek istememiştim. Sinirle ağızımdan öyle çıktı. Beni affedebilecek misin?" "Ashley ben bir kaç ay burada kalmaya karar verdim. En azından bu olayı unutuna kadar burada kız arkadaşımla beraber kalmak istiyorum."  dediğinde Ashley "Pekala sen bilirsin."dedi ve eve döndü.

YN:Evet arkadaşlar özel bölümün de sonuna geldik. eylulaydin14'e bana seri boyunca yardımcı olduğu için çok teşekkürler. Seni seviyorum. 

😘😘😘😘😘😘😘😘😘

The Daughter of Jester Grayson and Cassie QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin