7

29 1 0
                                    

Vickie bana geçmişini anlattığında onun adına üzülmüştüm.  "Ne yani sende Ivy gibi  dalga geçmeyecek misin?"   demişti. "Hey bak bunları yaşaman senin suçun değildi sen sadece yanlış zamanda yanlış aile seçimi yapmışsın. Tamam Batgirl fazla sert ama o ne kadar sertse bende bir o kadar yumuşak biriyim. Ve Vickie inan bana sen kesinlikle aileme girebilecek kadar yumuşak ve sevgi dolusun."  demiştim. "Şu an bana gizli kimliğini açıkladığının farkında mısın?"  "Evet ve bunu yayarsan seni öldürürüm."  demiştim ve odadan çıkıp onu yanlız bıraktım. Aşağıya indiğim de Axel salona gelmiş ve "Sarah oda neydi öyle?" demişti.  "Vickie ile konuşuyordum ne var bunda?" "Ne mi var o kız Batgirl'in düşmanı ve evet senin Batgirl olduğunu biliyorum."  "Ne yani onun derdine ortak olmam seni rahatsız mı etti?" "Evet rahatsız etti. O sürtük senin düşmanın ve düşmanı sınağına alamazsın.Bu bir süper kahraman kuralıdır."  "Sen süper kahraman kurallarını nereden bileceksin ve herhangi bir kural yok." "Hadi ama Sarah o bir sürtük bunu sende biliyorsun!" Biz tartışırken "Babamda bana böyle derdi. Belki de gitsem iyi olacak." diyen Vickie'yi gördük. "Vickie sen hiçbir yere gitmiyorsun senin bir aileye ihtiyacın var ve ben senin annen olmaktan gurur duyacağım. Ve sana gelince axel defol."  dediğimde Vickie'nin orada olmadığını gördüm. "S-Sarah ben çok" "Axel kemiklerinin kırılmasını istemiyorsan S**** git."  dediğimde Vickie'nin yanına çıkacakken Ashley gelerek "Anne babam neyeye gidiyoy?"  "O-O Coton'a bir kardeş almaya gidiyor benim küçük tavşanım."  "Acaba miçafiy abya neden ağyıyoydu? Yanına gittim ama beni içtemedi." "Küçük tavşanım sen tamamen yanlış anlamışsın. O şu an pek iyi bir durumda değil. Büyük annenle biraz kurabiye yapmaya ne dersin? Bende onu kontrol edeyim." dedim ve Ashley'i annemin yanına gönderip Vickie'nin yanına gittim. Kapısını açtım ve içeri girdim ve "İyi misin?" " O  haklı ben bir sürtüğüm."   "Hayır değilsin. Sürtük demek bütün herkesle yatmış olan kızlar için kullanılan bir kelimedir. Ve senin onlardan olmadığın kesin ve Axel'a gelirsek o seni tanımadan yargılıyor."  "Ama sende tanımıyorsun."  demişti. "Hayır yanılıyorsun. 23 ağustos 1999 doğumlusun. Aslan burcusun ama insanlara aşırı soğuk davranıyorsun. EE tanıyor muymuşum?" "Vay be evet ama nasıl? Kayıp ablam çıkmayacaksın değil mi?"  demişti. Biz konuşurken kapı açılmış ve Axel gelmişti. "Merhaba o kelimeleri söylediğim için özür dilerim.Bak 17 yaşındasın ve sen bir sürtük değilsin. Sen sadece  kötü bir ailesi olmuş bir kızsın ve biz bunu sonlandırmak istiyoruz."  "Bekle bekle siz benden size anne ve baba mı dememi istiyorsunuz? Ben bunu çok isterim.Her zaman iyi bir ailem olsun dua etmiştim.Sonunda tanrı dualarımı kabul etti."  "Şimdi Sarah sen şu "Dünyanın en iyi avukatı." dediğin avukatı ara bende biraz kızımla vakit geçireyim." demişti. Bende gözlerimi devirip "Axel öncelikle Matt avukatım ikincisi o benimde kızım unutma." dedim ve odadan çıktım. "Baba. Sanırım bu kelimeyi sevmeye başladım."   Salona giderek Matt'i aradım. 

*Sarah/Matt telefon konuşması.*

Sarah:Matt naber.

Matt:Sarah bu sefer kimi evlat ediniyorsunuz?

Sarah:Şey...Viktor Fries'ı duymuşsundur.

Matt:Evet Jason Bruce'la konuşurken duymuştum.

Sarah:İşte onun kızı. Ama Matt kız çok kötü durumda. Ve onu sevecek bir aileye ihtiyacı var. Söylesene ona benden başka kim iyi bir anne olur?

Matt:Sarah lütfen bana şaka yapıyorum de. Sarah bak o kötü bir adamın kızı yani o da bir kötü.

Sarah:Matt daha konuşacakmısın yoksa işine bir son vereyim mi?

Matt:Tamam dava için şu an başvuruyorum Newyork barosundan atıldım zaten buradan da atılırsam yine şehir değiştirmem gerekir.

Sarah:Çok teşekkürler Matt seni seviyorum. 

Matt:Yaa ne demezsin sana Axel'dan bahsetmeseydim şu an onunla evli olmazdın.

*Sarah/Matt telefon konuşma sonu*

 Ben telefon konuşmamı bitirdiğim sırada Vickie yanıma gelerek "Anne Lucy ile ayrıldık."  dediğinde yanına gittim ve ona sarıldım. "Tamam geçecek küçük elsam benim."   dediğimde   "Şey size Istakoz yapabilirim." demişti Vickie. "Bu harika olur Vickie." dediğimde masayı kurmak için mutfağa gittim. Ben masayı kurmayı bitirdiğimde Vickie'nin Istakoz yapmak için malzemeleri çıkartırken ellerinin titrediğini görmüştüm. "Vickie sen iyi misin?"  "Evet evet iyiyim sen salona geç ben Istakozu yaparım."  demiş ve beni salona göndermişti. "Lanet olsun  yine yaktım."  Vickie yanımıza geldiğinde "Anne baba şey.... Ben Istakozu yaktım."  demiş ve gözlerini sıkıca kapatmıştı. Axel'ın "Sorun değil tatlım bizde dışarıdan söyleriz." dediğini duyduğunda rahatlamışa benziyordu. "Ne yani Istakozu yaktım diye bana bağırıp aşağılamayacak mısın?"   "Hayır neden öyle bir şey yapalım benim küçük elsam?" "O zaman benim bildiğim bir Istakozcu var oradan söyleyelim."  demişti. "Olur." demiştim. Ardından hep birlikte sofraya geçtik. Vickie bize birer kadeh şarap doldurup getirdiğinde kendine koymaması dikkatimi çekmişti. "Sen niye bir şey içmiyorsun?" diye sormuştum. "Gerek yok."  dediğinde tam ona bir kadeh şarap doldurmak için kalkacaktım ki Axel beni durdurup "Ben hallederim tatlım." dedi ve mutfağa gitti. Geri geldiğinde şarap kadehini Vickie'nin önüne koyup "Kızım için bir adet kırmızı şarap." dedi ve  saçlarına küçük bir öpücük kondurdu. "Ama ben  bunu haketmiyorum."  demiş ve ağlamaya başlamıştı. "Hayır tatlım sen bunları bizden daha çok hakediyorsun." dedim ve sarıldım. "Yaaa bende çayılmak içtiyoyum." demişti Ashley "Gel buraya küçük tavşan." dedim ve Ashley'i de aramıza aldım. "Ş-Şey sarılabilir miyim?"  diye sordu Vickie. "Neden çayılmıyoçun ki?" "Şey annen sana elimi sürmemem gerektiği konusunda beni uyardı diyelim."  dedi Vickie Ashley ise Vickie'ye o büyük yeşil gözleri ile bakarak "Çen niye beyaccın?"dediğini duymuştum. "Ashley ablanla düzgün konuş." "Abyam mı?" "Evet küçük tavşanım ablan  bir kaç saat önce Matt aradı ve davayı kazandığını söyledi. Yani artık resmi olarak bizim kızımızsın. Vickie." dediğimde ikisininde kucağımda birbirlerine sarılmış halde uyuduklarını gördüm."Axel sen Vickie'yi yatağına götür bende Ashley'yi alayım." dediğimde Axel Vickie'yi kucaklayarak yukarı çıkartıp yatırdı. Bende Ashley'yi kucağıma alıp odasına götürdüm ve saçına küçük bir iyi geceler öpücüğü kondurup Vickie'nin yanına gittim. "Seni ne olursa olsun koruyacağız benim küçük kar kraliçem."

YN:Kusura bakmayın bu bölüm kısa oldu. Bu arada eylulaydin14'ün de "WİNTER SOLDİER//Daughter" isimli hikayesini okumayı unutmayın. Sizi seviyoruzzz. 

The Daughter of Jester Grayson and Cassie QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin