15

40 1 0
                                    

*Davadan bir hafta sonra*

 Davanın üstünden bir hafta geçmişti.  Dördümüz de televizyon izlerken telefonum çaldı. "Affedersiniz buna bakmalıyım." dedim ve mutfağa giderek telefonu açtım. 

*Sarah/Cassie telefon konuşması*

Sarah:Anne? 

Cassie:Sarah Ailecek vaktinden çaldığım için üzgünüm ama acilen sana ihtiyacımız var.

Sarah:Neden ki?

Cassie:Arkham Patlamış ve bazı ölülerin mezarları açılmış.

Sarah:Ama anne bu imkansız Joker ve İnjustice League'in tamamı öldü.

Cassie:Ne zaman gelebilirsin?

Sarah:Ancak herkes uyuduktan sonra gelebilirim. Ya da şimdi.

Cassie:Şimdi olmaz şu an hiçbirimiz yukarıda değiliz.

Sarah:Tamam o zaman akşam görüşürüz.

Cassie:Görüşürüz.

*Sarah/Cassie telefon konuşması end*

 Telefon görüşmem bittikten sonra salona döndüğümde Ashley kucağında Ciri ile beraber uyuya kalmıştı. "Sen telefondayken uyuya kaldı bizde ellemedik çünkü onu senin yerine yatırman daha uygun olur diye düşündük." Bende Ashley'yi kucağıma alıp odasına götürdüm. Ve aşağıya indiğimde Vickie'ye dönerek "Vickie bu gece saat 12 de bir yere gitmemiz gerekiyor."  "Ama anne bu gece benim Dinah ile planım vardı."  dediğinde "Vickie Grayson bu gece benimle malikaneye geliyorsun."  dediğimde Vickie yüzünü asmıştı. "Vickie gece saat 12 den önce eve dönmen şartıyla Dinah ile buluşabilirsin."  dediğimde Vickie anında Dinah'nın yanına gitmişti. Bende Axel'a seslendim. "Ben Malikaneye gidiyorum. Ashley sorarsa büyük annene gitti dersin."  dedim ve evden çıktım.  Malikaneye vardığımda doğruca batcave'e inerek annemlerin olduğu masaya ilerledim. "Planımız ne baba?" diye sordum. "Biz senin bir plan yapmanı ummuştuk."  dedi babam. "Planı ben hallederim." diye bir ses geldiğinde ben sesi tanımıştım. Gölgeden Mira,Jax ve Bayan Romanoff çıktığında şaşırmıştık.  "Mira sizin bu evrende ne işiniz var?" dedim şaşkınlıkla. "Sarah annen yaşadığın şeyleri bize anlattı yani size yardım etmek için geldik. Ve Hes bahsetti. Seni onlara karşı tek başına bırakamazdık." dediğinde şaşkınlığım iki katına çıktı "Ama ama Hestia'nın bundan haberi bile yoktu o nasıl öğrendi?" diye sordum.  "Tamam şimdi konuyu nasıl öğrendiğimizi boşver biz plana odaklanalım. Sarah kimlerle karşılaşacağız?" dediğinde aklıma gelenleri sıralamaya başladım. "Benden nefret eden ne kadar kişi varsa hepsiyle." dediğimde Mira planı çoktan kafasında hazırlamış olmalı ki anlatmaya başladı. "Peki planımız üç ana bölümden oluşuyor. 1 Jax senin uçabilenlerin dikkatini dağıtmanı istiyorum. Cassie uzaylı arkadaşını arasan iyi olur ona ihtiyacımız olacak.  2 Sarah ve ben yerdekilerin dikkatini dağıtacağız. 3 Hiç birini bir araya toplamayın hepsini ayırın." dediğinde "Mira büyük kızımda savaşa dahil olacak." dediğimde Malikane'nin kapısı çalmıştı.  "Bir şey kaçırdım mı?"  "Hayır bir şey kaçırmadın." dedim ve onu aşağıya indirdim. "Mira bu benim büyük kızım Vickie kendisi Mr Freeze'e karşı koyabilecek tek kişi."  dediğimde Vickie'nin yüzü düşmüştü. "Babam'da mı  orada olacak?"  diye sormuştu. Mira yanımıza geldi ve "Vickie benimle gelebilir misin?" Vickie Mira ile beraber köşeye geçtiğinde bende annemin yanına döndüm.

*Mira/Vickie konuşması*

Mira:Şu Mr Freeze denen adam seni çok mu korkutuyor?

Vickie:Evet.

The Daughter of Jester Grayson and Cassie QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin