Vickie kendini tanıttıktan sonra Büyük babam ve büyük annemle iyi anlaşmışa benziyordu. "Demek Sarah ve Axel ile yaşamak için babanı dondurdun hem de annenin mezarı önünde." dedi büyük babam. "Victor beni hayatım boyunca sevmedi. Beni bir hizmetçi gibi gördü. Bende belki beni sever diye dediğini yaptım. Ama hiç bir işe yaramadı." dediğinde Vickie gözyaşlarını tutamamıştı. "Abya çakin oy ağyama yütfen." demiş ve Vickie'ye sarılmıştı. "Küçük tavşanım siz ablanla yukarı çıkmıyorsunuz." "Hayıy anne bic abyamya buyda otuycaç." Ashley'nin ilk kez bana karşı çıktığını görmüştüm. "Küçük tavşan hadi sen odana geç bende birazdan geliyorum." dedi Vickie. Ashley odasına gittikten sonra "Hepiniz buradayken size bir şey anlatmam gerekiyor. Ashley buradayken anlatmak istemedim çünkü onun psikolojisini bozacak bir konu. Bugüne kadar kimseye söylemedim ama daha fazla içimde tutamayacağım. Victor bana 15 yaşıma geldiğimde tecavüz etti. Ve çocuk sahibi olmamı engelledi. Yani evlensem bile çocuk sahibi olamam." dediğinde hepimiz şok olmuştuk. Şoku ilk atlatan kişi ben olmuştum ve "Nasıl oldu bu?"diye sordum.
*Flashback,İlahi bakış açısı.*
Victor alkolün etkisinden çıktığında Vickie'yi yerde kanlar içinde görmesi ile şok olmuştu. Victor Vickie'nin yanına yavaşça yaklaştığında tam sevecekti yanağını okşayacaktı ki Vickie geri çekildi ve "SAKIN BANA YAKLAŞMA SENİ PİSLİK." dedi. "Vickie-Vickie ben çok ama çok ama çok üzgünüm. Yalvarırım sana beni affet. Ben senin saçının teline bir zarar gelmesine izin vermem." dediğinde Vickie'nin ağzından o can alıcı kelimeleri duydu. "Bana zarar gelmesine izin vermez misin? Doğru en büyük hasarı sen verdin zaten. Sen benim babam değilsin hiçbir zamanda olmadın annem öldüğünde senden destek olmanı beklemiştim. Bir kere olsun baba-kız vakit geçirmeyi hayal etmiştim. Ama sen bunların hiçbirini yapmadın çünkü korkuyordun. Ve bugünde beni kaybettin tıpkı annemi kaybettiğin gibi." demişti. Victor gözyaşları içinde"Belki hastane de seni iyileştirebilirler." demişti. "Yapma sen dışarı bile çıkamıyorsun hastaneye girdiğin anda o bok çukuruna geri döneceksin. Ve umarım ölümün benim elimden olur." dediğinde Victor onu Hastaneye götürmek için kucağına almıştı bile "Ne yapıyorsun?" "Şu an yakalanıp yakalanmam umurumda değil oraya dönmekte öyle sen iyi ol yeter." dediğinde hızla Hastaneye koşmuştu. Hastaneye vardığında Vickie'yi hastanenin önüne bırakmış ve "Seni seviyorum. Ve bunu yaptığım için çok üzgünüm." dedikten sonra ortadan kaybolmuştu.
*Flashback end*
Vickie bunu anlattıktan sonra Axel ile yanına gidip Vickie'ye sıkıca sarılmıştık. "Oh tatlım böyle bir şey yaşadığını bilmiyorduk." dediğimde Vickie Axel'a sarılıp "Baba lütfen bana zarar verme. Anne b-ben Victor ve onun gibilerden olmaktan çok ama çok korkuyorum lütfen beni bırakmayın." dediğinde bende Vickie'ye sarılıp "Sen asla onlar gibi olmayacaksın. Sen bir kahraman olacaksın ve bütün Gotham'ın koruyucusu olacaksın." dediğimde "Biz sana asla zarar vermeyiz asla." dedi Axel. Vickie ikimizede sıkıca sarıldığında onu iki yanağından da öptük. biz Vickie ile ilgilenirken Büyük babamın telefonu çaldı. "Alo?" "Merhaba ben Doktor Martin. Kaybınız için üzgünüm." dediğinde Büyük babamın yüzü düşmüştü. Büyük anneme baktığımda onunda ağladığını gördüm. "Hayır hayır Jaden o olamaz hayır.Lütfen o olmasın."demiş ve ayağa kalkmıştı. "Sarah kusura bakma ama gitmeliyiz." demişti. Büyük babam ve Büyük annem Gotham'a döndükten sonra Vickie yukarı çıkmıştı. "İnanamıyorum Bruce öldü demek." demiştim. "Ne oydu?" diye bir ses duyduk. "Yok birşey küçük tavşanım." dedim. "Peki ya Mey neden gitti?" "Onun ve Büyük babamın Gotham'ı kurtarmaları gerekti küçük tavşanım." "Peki ben coton'un yanına dönüyoyum." dediğinde Axel'a bakarak "Ashley'e hiç bir şey söylemiyoruz. Axel farkında mısın? Ve bu onu çok üzüyor gibi. Artık 10 yaşında ve bazı şeyleri öğrenmesi gerekiyor." dediğimde Axel derin bir nefes verip cümleye girdi. "Sarah ben bir hata yaptım..." dediğinde "Ne yaptın Axel?" "Ben Eski sevgilim Julie ile yemeğe çıktım. Ve onunla...." dediğinde şok olmuştum. "HAYIR HAYIR LÜTFEN AXEL BANA YAPMADIĞINI SÖYLE ALDATILMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİMİ BİLİYORSUN." dediğimde kızlar aşağıya gelmişlerdi "Anne neley oluyoy?" "Küçük tavşan gel biz seninle oyun oynayalım. Burada durumlar karışık gibi." dedi Vickie ve Ashley'yi yukarı geri götürdü. "Sarah bana izin verirsen cümlemi bitireyim." Elimi sinirle devam et dercesine salladım. "Onunla beraber şarkı söyledim. Ama inan ikimizde çok sarhoştuk. Yani seni aldatmadım." "Axel o Julie denen sürtükle yattın mı?" "Ne hayır tabii ki yatmadım." dediğinde terlediğini görmüştüm. "Yalan söylüyorsun o sürtükle yattın." Kızlar geldiğinde Vickie duruma el atmıştı. "Anne sakin ol babam o Julie denen kadınla yatmadı çünkü ben gizlice takip ettim ve sadece yemek yediler sonra da Julie restorantın önünden bir taksiye binip evine gitti." dediğinde sakinleşmiştim. "Axel özür dilerim. Seni seviyorum." "Şimdi ortalık durulduğuna göre artık neden geldiğimizi söyleyebilirim. Ben köpek sahiplenmeye karar verdim." dediğinde "Köpek mi? Emin misin küçük elsam?" "Eminim anne çocukluğumdan beri bir beagle beslemek istemişimdir. Lütfen Lütfen Lütfen Lütfen." dediğinde "Üzgünüm ama hayır küçük hanım zaten bir hayvanımız var ve ikincisine de gerek yok." dedim."Hayatım boyunca hep bir köpek istemiştim ama sende Victor gibi hayır dedin." dedi ve odasına gitti. "Belki de ona istediği köpeği almalıyız." demiştim. "Çice çöylemedi ama bana çöyledi abyam aytık ağyamak içtemiyoy aytık mutyu oymak içtiyoy." demişti Ashley. "Peki madem mutlu olmak istiyor o zaman gidip ona o köpek yavrusunu sahiplenelim." dediğimde sokakta yürümeye başladığımız da ara sokaktan bir yavru köpek ağlaması duyduk. Ara sokağa girdiğimiz de üç tane adam yavru köpeği tekmeliyorlar ve gülüyorlardı. Bunu gördüğümüz de bir adım öne çıktım ve sesimi kalınlaştırarak "Onu rahat bırakın." dediğimde adamlar sadece gülmüşlerdi.Ardından adamın biri "Sen karışma sürtük." demişti. Adamın yanına gittim ve adamın yüzüne bir tane yumruk attım. Bunu gören diğer iki adam da köpeği bırakmış ve bana saldırmaya gelmişti. Ama ben iki adamı da arkadaşlarının yanına yolladığım da "Axel köpeği kurtarın ve eve götürün." dedim ve adamların bacak kemiklerini koparttım. "Bundan sonra size bacaksız hayatınızda iyi şanslar. O bekleyin doğru bundan sonra hayatınız olmayacak." dediğimde adamları birbirlerine kelepçeledim ve eve gittim. Eve girdiğimde Vickie bana sıkıca sarılmıştı. "Çok çok çok teşekkür ederim anne. Seni çok seviyorum." dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu. "Rica ederim küçük elsam ama şu an izninle banyo yapmam gerek." dedim ve Vickie'den ayrılarak banyoya gittim. Jakuziyi sıcak suyla doldurdum ve üstümdekileri çıkartarak jakuziye girdim. Ben jakuzinin keyfini çıkartırken aniden karnım ağrımaya başladı. "Hay içine." Hemen jakuziden çıktım ve bir havluya sarınarak yatak odasına gidip üstümü giyindim. Ben giyinmek üzereyken kapı çaldı ve "Anne iyi misin?" Vickie'nin geldiğini anladığımda kapıyı açıp onu içeri çektim ve kapıyı kilitledim. "Hayır Vickie iyi değilim hastalandım." dediğimde "Pekala sen uzan bende sana bir bardak bitki çayı getireyim." dedi ve odadan çıktı. Vickie odadan çıkması ile yatağa uzandım ve karnımın ağrısının geçmesini bekledim. Vickie elinde bitki çayıyla geldiğinde bitki çayını aldım ve içmeye başladım.
YN:Evet bir bölümün daha sonuna geldik. İyi okumalar dileriz.
eylulaydin14 ve benden sevgilerimizle. :) Sizi seviyoruz. Arkadaşlar hadi eylulaydin14'ün hikayesini dört milyon okuma ve 1.000+ oy yapın size güveniyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Daughter of Jester Grayson and Cassie Quinn
FanfictionGotham'ın yeni koruyucusu. Sarah Grayson. "Hepiniz suçlusunuz ve ben sizi arkham'a tıkmak için geliyorum."