3

34 1 0
                                    

Odayı temizledikten sonra hızlı bir banyo yaptım. Giyindikten  sonra Ashley'nin yanına gidip ona sarıldım ve "Artık kimse seni incitemeyecek küçük tavşanım." dedim.  "Ama aiyem benden nefyet ediyoy." dedi ve bana sıkıca sarıldı. "Çic benim aiyemçinic."  dediğinde  "Bugün anne-kız günü yapmaya ne dersin?" diye sorduğumda "Yaçacınnnn." dedi ve hızla koşarak Axel ve benim odamıza gitti. Bende Ashley'nin kaldığı odaya giderek boşaltmaya başladım. Odayı boşaltırken telefonum çaldı. Arayan Lily'di. Telefonu açıp kulağıma koyduğumda Lily'nin her daim heyecanlı olan sesi kulaklarıma ulaştı. "Sarah Bil bakalım neredeyim?" diye sordu. "Neredesin?" diye sordum. "Şu an Gotham'a giriş yaptım ve seni ziyarete geliyorum kızım." dedi. "Lily tam zamanında aradın. Sana ihtiyacım var. Evin adresini atıyorum." dediğimde evin adresini mesaj olarak attım. Ve odayı boşaltmaya geri döndüm.  Ben rafı boşaltırken kapı çalmıştı "Kapıya bakabilirmisin küçük tavşanım." demiştim. "Bakıyoyum anne." diyerek kapıya koşmuştu. Aşağıdan Lily'nin sesini duymamla Ashley'nin kapıyı açtığını anlamıştım. "Meyhaba çen kimçin? Buyada bekle anneme habey veyip geliyoyum."  dedikten sonra yanıma gelmişti "Anne biy kadın geydi çenin aykadaçın oyduğunu çöyledi." dediğinde Lily çoktan üst kata gelmişti. "İçte bu kadın." diyerek Lily'yi gösterdiğinde Lily'e bakarak "Seni gösteriş budalası." dedim ve yanına gidip sarıldığım zaman Ashley kıskanarak "Bana çayıymak yok mu?"diye sordu. Onu'da aramıza aldığımızda çok mutluydu. "Yaaa sen ne kadar tatlı bir kızsın öyle." dedi Lily ve Ashley'i kendi deyimi ile "seviyorum." ama benim deyimimle "Vıcık."  olarak sevmeye başladı. "Lily iyi ki geldin sana ihtiyacım vardı." "Eğer bana bu sevimli tavşanı haber verseydin daha önce gelirdim."  "Lily Odadaki yatağı gördün mü onun atılması gerek bu oda ile ilgili bazı fikirlerim var da." dediğimde Lily yatağı tek eli ile kaldırarak  "Nereye atıyorum bunu?" dediğinde "Mümkünse çöpe." dedim ve odanın genişlemiş haline baktım. "Tamam işte şimdi oldu." dedim ve yatak odasına giderek üstümü değiştirdim. "Lily biz bugün anne kız alışverişe çıkacağız." dediğimde Lily'nin gözleri parlamıştı.  "Bende gelebilir miyim Sarah lütfen Metropoliste ki alışveriş merkezlerine girmem yasak.Lütfenn."  dediğinde gözlerimi devirerek "Bu sefer ne yaptın?" diye sorduğumda "Bir tanesinin kabinini sökmüştüm." dedi. "Tamam gel ama belli bir mesafeden takip edeceksin ve benim paramı kullanmak yok kendi kredi kartından alacaksın."  dediğimde "O da başka bir sorun annem Kredi kartımı iptal ettirmiş."  dedi. "Tamam yeni plan sen hiç bir şey almıyorsun çünkü almaya başladığın zaman durdurlamaz oluyorsun." dediğimde Lily "Ama yaaa Sarah."  "Lily beni bilirsin her zaman yanımda bir kriptonit taşırım. Onu kullandırma bana."  dediğimde Ashley'yi kucağıma alarak avm'ye doğru yola çıktık. Avm'ye geldiğimiz de Biz tam içeri giriyorduk ki kapıda ki güvenlik bizi durdurdu. "Bayan giremezsiniz."  "Neden?" diye sorduğumda "Biz sokak çocuklarını içeri almıyoruz." dediğinde Ashley'e baktığını fark ettim. "Sen benim kızıma mı bakıyorsun?" dediğimde Ashley'nin hıçkırığını duydum.  "Ben buyaya daha önce giymeye çalıçmıçtım beni içeyi aymıyoyay." demişti. Bunu duyduğumda Ashley'yi Lily'nin kucağına vererek güvenlik görevlisine yaklaştım. "Siz benim kızımı içeri almıyor musunuz?" diye sordum. "Hayır maalesef. Yanınızda çocuk varken sizi içeri alamam."  dediğinde telefonumu çıkarttım ve Büyük annemi aradım. "Alo büyük anne bir avm'yi satın almamız gerekiyor." dedim. "Tamam tatlım gerekli görüşmeleri yaparım. Seni seviyorum." dedi ve telefonu kapattı. 

*Flashback Ashley'den*

Yoyda yüyoy kendime yeni kıyafetley ayıyoydum en çonunda biy tane alıçveyiç meykezinin önüne geydiğimde kapıdan içeyi giyecektim ki kayçıma biy tane adam çıktı. Belki yeni kıyafetleyeyim olçaydı ailem beni kabuy edeydi. Diye düşünüyodum.  "Buraya giremezsin sokak çocuklarını içeri almıyoruz." demiçti. "Yütfen bıyakın giyeyim yeni kıyafetleye ihtiyacım vay."  "Hadi velet başka kapıya diyeceğim ama senin gidecek yerinde yoktur şimdi." demişti. Bende geldiğim yey oyan aya çokağa geyi döndüm. 

*Flashback end*

Güvenlik görevlisinin yanına döndüğümde Onun kolunu alarak ters çevirdim ve kulağına yaklaşıp "Bundan sonra bu alışveriş merkezi Wayne'lere ait anladın mı? Sana gelince sana iş bulamama konusunda iyi şanslar çünkü Kovuldun." dediğimde Lily ve Ashley içeri girmişti.  Ashley'e baktığımda kovduğum güvenlik görevlisine dil çıkartmıştı.  İçeri girdiğimiz de sadece çocuk mağazaları vardı. Ashley ise etrafa şaşkınlıkla bakıyordu. "İnanamıyoyum buyaçı muhteçem." dediğinde Lily Ashley'nin yanağından öpmüştü. "Daha önce avm'ye gelmedin mi?"  diye sorduğunda Ashley "Ben annemye tanıçmadan önce buyaya giymeye çalıçmıydım ama annemin kovduyu güvenyik göveyiçi icin veymemiçti." Lily tam neden diye soracaktı ki "Çünkü sokakta yaşadığı için onu buraya almamış." dedim ve sorusunu sormasını engelledim. "Neden bu sevimli tavşanı neden sokağa atmışlar ki."  diye sordu şaşkınlıkla. "Çünkü onlaya göye ben yükmüçüm." diye cevapladı Ashley. En sonunda bir mağazaya girmeyi başarmıştık. Mağazaya göz attığımda yatak mağazası olduğunu gördüm. "Lily istersen Ashley'i artık yere indir." dediğimde Lily Ashley'i yere indirdiğinde Ashley şaşkın gözler ile bana bakmıştı. "Çimdi bana yatak mı ayacağız? Ama bunlay çok payalıdıy. Ben çalonda da yatayım."  dediğinde eğildim ve "Ashley sen fiyatını dert etme tamam mı?" dediğimde "Tamam anne." dedi ve pembe üstünde tül olan bir yatağın yanına gitti. "Bunu içtiyoyum." dediğinde yatağa yatmıştı "Bu çokaktaki yattığım kutudan biye yahat." Lily bunu duyduğunda ağlamaya başlamıştı.  Ashley yatakta yatarken bir görevli yanımıza gelerek "Yardımcı olabilir miyim?" dedi. "Biz kızımın yattığı yatağı satın almak istiyoruz." dediğimde Ashley yanıma gelmişti. "Sizi şöyle kasaya alalım." demişti görevli. Ben Ashley'i kucağıma alıp kasaya ilerledim. Yatağın parasını ödedikten sonra Lily yatağa aldı ve mağazadan çıkıp başka  bir mağazaya girdik. Bu mağazaya göz gezdirdiğimde bir mobilya mağazası olduğunu gördüm. Ashley mağazaya girdiğinde girişteki pembe çalışma masasını görmüş ve yanına gitmişti. "Bunu içtiyoyum Anne."  dedi.  "Eminmisin küçük tavşanım."  diye sorduğumda "Evet anne eminim." demiş ve bana sevimli bir bakış atmıştı. Masanın parasını ödedikten sonra başka mağazaya gitmek için mobilyacıdan çıkmıştık. Ashley "Anne?" demişti üzgün bir sesle ona dönüp baktığımda "Efendim küçük tavşanım." dediğimde "Bana kıyafet ayayım." dediğinde Ashley'e kıyafet almak için kıyafet satan bir mağazaya gitmiştik. Kıyafetlerini Ashley'nin seçmesine izin vermiştim. Ve geri geldiğinde elinde sadece tavşanlı kıyafetler aldığını gördüm. "Anne bunlayı aymak içtiyoyum." demişti. Bende elindekileri alıp sepete attım ve kasaya ilerledim.  Kasiyer sepettikleri tek tek alıp kasadan geçirdi ve fiyatı söyledi. "Hepsi toplam da 200$ Yapıyor efendim." Ashley'nin fiyatı duyduğunda ki şaşkınlığı onun küçük bir tavşan olduğunu kanıtlıyordu.  "ikiyüc doyaymı anne ama bunlay çok payalı. En iyiçi ben daya ucuc çeyleye bakayım." demişti. "Tatlım sen fiyatı dert etme hem ne olmuş ikiyüz dolar tuttuysa." dediğimde Ashley gözlerini büyüterek bana baktı ve "Ama anne bunlay çok payalı." dedi.  Cüzdanımdan ikiyüz dolar çıkarttım ve kasiyere verdim.  "Teşekküy edeyim anne daha önce kimçe benim için paya haycamamıçtı." dedi ve bacağıma sarıldı. Eve gittiğimizde Lily yatağı Ashley'nin odasına çıkartıp koymuştu.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldikk. Size iyi okumalar dileriz. eylulaydin14 ve danielmaxwell4'ten sevgilerle. 

:)

The Daughter of Jester Grayson and Cassie QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin