YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN🤍
Hepinize merhaba, ben geldim. :) Umarım beğenirsiniz.♡
Bu hikayeyi geçmişin kalan tek bir sayfasında ve aşk içinde boğulanlara ithaf ediyorum...
...
Neonlu çocuk,
Kalbimde yara açacağını bilmeden çocuk yaşımda sana koşmuştum. Evinin yollarını bile ezberlemiştim, arkadaşım bile bana aptal balık derdi. Her şeyi unuturken bir seni unutmadım, sevdiceğim.
Bazen diyorum ki kendi kendime; çok mu çirkinim acaba, bu yüzden mi sevmedi beni? Bunun bir cevabı yok neonlu çocuk. Sen beni ne kadar görmek istersen o kadar hayatındaydım zaten...
Belki de unuttun beni, hoş zaten unutmamanı bekleyemem senden. Hep kapının ardında beklerdim, düşlerdim seni. Belki bir gün benim olur düşüncesi ile. Sahi ne kadar aptalmışım...
Sen bunu da unutmuşsundur ama hatırlatayım. Bana dediğin bu sözü asla ama asla unutmayacağım. Bu senden aldığım ilk ve en öldürücü darbeydi. "Seni gerçekten seveceğimi mi düşündün?" Bu söz benim kalbimde günlerce, aylarca yankılandı neonlu çocuk.
Senin ağzından bir kerede çıkan o söz, benim geceleri hüngür hüngür ağlamama yetmişti...
Geçmişin kalan tek bir sayfasındayım yıllardır. Ne sen beni fark ediyorsun ne de ben kendimi öne atıp 'hala buradayım' diyebiliyorum. Çok özlüyorum neonlu çocuk, hayallerimde olan seni çok özlüyorum. Gerçek seni değil, hayalimdeki seni.
Bunu yazarken ağlıyorum, en son ağladığımda yüzüme dahi bakmamıştın. Sevdiğimi söylediğimde dahi yüzüme bakmayan birini, giderken yanımda beklemek büyük bir saçmalık olurdu gerçi. Taşınırken arkadaşımla haber yollamıştım neonlu çocuk, sen tenezzül edip beni son kez görmeye bile gelmedin. Olsun artık kızmıyorum sana.
İkinci ve en son darbemi de o zaman aldım, yarem. Anlamını bende bugünlerde öğrendim, yarı ve yara demekmiş. Tıpkı biz gibi dedim fakat sen ve ben hiçbir zaman "biz" olamamıştık ki.
Bu aptal balık ölse bile seni unutamayacak neonlu çocuk. Belki de balıkların bir şeyleri unutmasının sebebi aşık olmalarıdır. Aşk devreye girince kalbin hükmeder sana, beynin değil...
Sana bu mektubu arkadaşım ile göndereceğim. Hastalığımı söylememesi için sıkı sıkı tembihledim, öldüğüm zaman okuyacaksın. İleri derece kansızlık değil de, beni sensizlik ölüme sürükledi...
Hoşça kal neonlu çocuk, benden başkası sevmesin seni.
Aptal balık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geçmişin kalan sayfası| Tek Bölümlük
Historia CortaGeçmişin kalan tek sayfasında boğuluyorum... -Tek bölümlük-