How I meet her [Prolog]

78 9 6
                                    

Grudniowe temperatury dawały o sobie znać tak samo jak coraz bardziej narastający magiczny klimat przygotowań do świąt .Zima zdążyła już na dobre skąpać  bielą otoczenie i wpłynęła również na zmianę garderoby tutejszych mieszkanców okolicy.Kończyłam projekt na najbliższą lekcję geografii.Ustalając ostatnie szczegóły ,wyłączyłam laptop i zsunęłam go z kolan odkładając na biurko w pokoju tak samo jak ołówek i zgnięcioną kartkę papieru z notatkami pisanymi na brudno.Byłam wykończona .Ja, Diria Harris laureatką konkursów międzyszkolnych a w reczywistości nie pałam miłością do nauki. Zeszłam na dół po schodach do kuchni i chwyciłam w chłodne dłonie kubek z herbatą o której zapomniałam gdy zrobiła ją moja mama.Usiadłam po turecku na dywaniku w salonie ,wpatrując się w ekran telewizora.
Zasnęłam też w salonie gdyż jeszcze tej nocy oglądałam do późna ulubiony serial ze względu na to ,że moi rodzice i dorosłe rodzeństwo wyjechało na plenerowe przyjęcie do znajomych i zostałam sama w domu. Nie miałam nic szczególnego do robienia .Ułożyłam się zatem wygodnie na kanapie ,przykryłam po szyję puchowym białym kocem wypiłam do końca resztę ulubionej herbaty odstawiając następnie kubek na stolik kawowy stojący niepodal .Po niezbyt długiej chwili odpłynęłam do krainy Morfeusza.W pewnym momencie usłyszałam pojedyńcze huk a zaraz po chwili poczułam jak coś lodowatego dotyka mojej skóry policzka .Spałam dalej ,kojąc całodzienne znużenie i uznając te tajemnicze symptomy jako dziwny sen a byłam bardzo zaspana i nie otwierałam oczu do momentu,aż zorientowałam się ,że ktoś mnie podniósł i niesie.Otworzyłam zaspane w transie oczy i jak zobaczyłam przed sobą szmaragdowe tęczówki obcego faceta w masce zakrywającej nos i usta chciałam krzyczeć ,ale w porę zakrył mi usta dłonią .Moje dłonie jak i całe ciało zaczęło mocno się trząść.Nagle poczułam niewielkie ukłucie w szyję .

//
Od autorki:

No witam moi drodzy ,na samym wstępie chciałam poinformować ,że jest to mój pierwszy utwór i nie mam pojęcia czy wam się on spodoba.Nie mam jeszcze wypracowanego stylu pisania a,więc uznaję ,że ten prolog jest pisany jak narazie na próbę. Prosiłabym więc o wyrozumiałość w kwestii jakichś błędów,które mogły się pojawić.Pozdrawiam wszystkich.Koniecznie zostaw po sobie ślad❤️//

Dark Destiny.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz