Multi Kereeem
Hızlı bölüm atmaya çalıştım oy rici idiciğim Muck"Bistüri."
"Neşter."
"Aspire edelim." alnımda ki teri hemşire silince tekrar konsantre oldum ameliyata. Kurşunu nihayet bulduğumda rahatlamıştım. Dikkatlice alıp böbrek küvetine koydum.
"Kapatalım arkadaşlar."
"Elinize sağlık hocam tebrik ederiz." Kafamı sallayıp asistan doktora bıraktım ve ameliyathaneden çıktım. Bugün Kerem'in yanında gördüğüm endişeli polis vardı. Ayaklanarak bana geldi hızlıca.
"Aslı hanım Kerem nasıl ?"
"Gayet iyi kurşunu çıkardık,normal odaya yarın alınır tahminen. " çocuk rahat bi nefes verip bana aniden sarılınca şaşırarak donup kalmıştım.
"Teşekkür ederim. O benim en iyi dostum.." geri çekildiğinde gülümseyerek karşılık verdim. Üzerimi değiştirip baş hekime gitmem gerekiyordu ve ben aşırı yorgundum!
Odama geçip üzerimi değiştirdim, çantamı ve ceketimi alıp çıktım. Baş hekimin odasına doğru yürürken Arda yanıma gelip sarıldı.
"Aslı görüşemedik bi türlü noldu?"
"Ah sorma! Yolda gelirken çatışmanın ortasında kaldım bi polis vurulunca direk koştum. Sen neler yaptın?"
"Seni bekledim! İlayda buraya geleceğinizi söylediğinden beri ne kadar meraklıyım haberin var mı? " Gülümseyerek Arda ya sarıldım benim için kardeş gibiydi İlayda ve Arda. Hatta belki daha fazlası.
"Akşam bize yemeğe gel olur mu mutlaka bekliyoruz!" El sallayarak yanından ayrıldım. Yakamı düzeltip kapıyı tıkladım. 45 50 yaşlarında kır saçlı uzman olduğu her halinden belli gözlükleri olan doktoru görünce elimi hemen uzattım.
"Meraba hocam ben kardiyolog Aslı Güneş Aslan. Bugün başladım." Eliyle koltuğu işaretti etti.
"Geç otur lütfen Aslı ." Gösterdiği yere oturup bacak bacak üstüne attım.
"Kusura bakmayın acil ameliyat ile giriş yaptım hastaneye geciktim. "
"Elbette.. Hasta her şey den önce gelir bizde. Ben bende beyin cerrahı Doç. Dr. Necip Özcan. Sizinle tanıştığıma memnun oldum güzel işler yapacağımıza eminim."
Gülümseyerek karşılık verdim yaklaşık 20 dakika sohbetin ardından hastaneden ayrıldım. Aklım sürekli Başkomisere gidiyordu. Kendime gelmek için Başımı sağa sola salladım.
Araba atlayıp markete sürdüm İlaydaya geç kalacağına dair mesaj attım onu alamayacaktım.
Markete geldiğimde sepet alıp tavuk bölümüne gittim. Kanat, kola,patates, aburcuları alıp kasaya geçtim zaten diğer malzemeler evde vardı. Nutellaları görünce duraksadım. Aklım neden o adama gidip duruyor sıradan biri??
Alacaklarımı ödeyip arabaya yerleştirdim. İlayda nın aramasını görünce uzanıp cevap verdim bi yandan yola bakıyordum.
"Aslı! Arda gelecekmiş hiç söylemiyorsun!" Elimi alnıma vurdum. Aklımdan tamamen çıkmış..
"Özür dilerim avukat unutmuşum."
"Sen iyi misin ?" Canım arkadaşım hiç farketmemezlik yapmıyordu.
"Ah evet marketteydim eve geliyorum görüşürüz."Diyip kapattım. Eve geldiğimde Arda Ilaydayla neşeli bi şekilde yemek hazırlıyordu gülümseyerek yanlarına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KEREM İLE ASLI~
AçãoBi polisin ve doktorun aşkı sadece masallardan ibaret olsada destan gibiydiler