Sabah annemin okula geç kaldın diye bağırması ile uyandım.Okula sövüp canım yatağımdan kalktım.Gerçekten de geç kalmıştım Berke ve Kürşat beni 5 kere aramıştı.Hemen Berkeyi geri aradım."Cemre seni bekledik gelmeyince biz gittik kendin gelirsin hadi ders başlıyor" diye yüzüme kapattı beni bırakıp gittikleri ve telefonu yüzüme kapattığı için onlara tüm gün trip atmaya karar verdim nasılsa ilk derse geç kaldım diye düşünüp hiç acele etmeden üstümü giyinip saçımı taradım annemin yaptığı tostu ve çayı içip evden çıktım.
Okulumuz eve yakın olduğu için 5 dakikada gelmiştim bile dersin bitmesine 5 dakika kaldığı için derse girmek yerine bizimkilerle her zaman oturduğumuz banka oturdum.
Zilin çalması ile herkes dışarıya çıkmaya başladı.
Yanıma Merve Yaren Kürşat ve Berke gelip oturdular."Kızım sabah seni beklerken kök saldık boşa trip atma"
"Ikinizle de konuşmuyorum."
"Lan Cemoş sen bizle küs kalamazsın ki"
"Kalamam ama şuan küsüm 5 dakikadan barışırım" bunu dememle hep beraber güldük.
Juanların kantine gitmesi ile Yaren Merve ve ben kalmıştık.Merve bana dönüp"Sana çok bomba bir haberim var"
"Merve hani hemen söylemeyecektik"
"Eninde sonunda görecek zaten Cemrenin umrunda bile olmaz ben dedikodu olsun diye söylüyorum"
Merve ve saçma dedikoduları beni gram ilgilendirmese bile hevesini kırmamak için merak ediyor gibi davrandım."Ne olmuş yine kim kimle napmış"
"Ceren varya senin eski sevgilin olan Cellatla çıkıyorlarmış"
Şaşkınlıkla Merveye baktım bunun beni üzmemesi gerekiyordu Deniz ile ayrılan bendim hem artık ona karşı birşey hissetmiyordum ki o zaman niye kalbime bıçak saplanmış gibi hissediyordum."Cemree cemree burda mısın?"
"Buradayım aman ne halleri varsa görsünler bana ne ya"
"Yalnız herkesten sakliyorlarmis ben gizli kaynaklarım sayesinse öğrendim vay be kim derdi ki Cellat senden sonra badana Cerenle sevgili olacak"
"Tamam Merve uzatma artık" dedi Yaren
"Kim kimle ne yapmış dedikodusu bitti ise sınıfa gidelim hadi" hep beraber sınıfa doğru yürüdük.
Sınıfta Yaren ve Berke Kürşat ve Ayan yan yana oturuyorlardı.Bizde normalde Merve ile oturuyorduk ama o Behzatla sevgili olunca Behzatla oturmaya başladı yani ben yalnız oturuyordum.Sınıfa girince yerimde birinin çantası olduğunu gördüm."Kim oturuyor benim yerimde?"
"Cemoş sen gelmeyince Ceren geçti yerine sinirlenme ama" Sinirlensem bile belli etmeden Cerenin yanına yürüdüm.
"Kalk sıramdan"
"Burada artık ben oturuyorum Cemre sen başka yere geç"
"Hadi ya?Ceren kalkıyor musun yoksa sabah özenle tek tek maşa yaptığın saçlarının elimde kalmasını mı istersin" Cerenin beninle kavga etmeye cesareti yoktu bu yüzden kalktı.
"Şimdilik sen otur ama bir gün herşeyi elinden aldığım gibi burayı da elinden alacağım"
"Al al sen seversin benim eskilerimi"
"Ne diyorsun sen" diye üstüme yürümesi ile bende o çok sevdiği çakma sarı saçlarına yapıştım.
"Cemre napıyorsunuz" Kürşatın aramıza girmesi ile Cerenin saçını bıraktım.
"Git hadi Ceren sende sakin ol Cemre çocuk gibi sıra kavgası mı yakacaksınız"
"Hak etti" sırama oturdum bu basit bir sıra kavgası değildi sabah Mervenin dediği şeyden sonra zaten sevmediğim Cerenden iyice nefret etmeye başlamıştım ama bunun sebebi neydi ki?Sırf Deniz ile sevgili oldu diye onu kıskanacak değildim sadece sırama oturmasına sinirlendim.
Hoca geldi dersimiz edebiyattı bende uyumaya karar verdim.
"Cemre kalk kızım derste uyumuyoruz ayrıca ilk ders neredeydin sen?" Of içimden hocaya söverken kafamı sıradan kaldırdım.
"Uyanamadım o yüzden geç kalmışım"
"Tamam bundan sonra daha dikkatli ol" hocaya kafamı sallayıp sınıfa göz gezdirdim Denizin olduğu tarafa doğru bakınca göz göze geldik bana bakıyor olması gülümsememe sebep oldu ama bu mutluluğun kısa sürdü çünkü Deniz beni umursamayıp önüne döndü.
Birden bire onu neden umursamaya başlamıştım onu sevmediğim için ayrılmıştım o üzülürken umrumda bile değildi peki şimdi niye ben üzülüyordum.
Dersin bitmesi ile kafamı yeniden sıraya koydum.
"Cemre iyi misin üzgün görünüyorsun bugün"
"Tabiiki iyiyim Yaren nereden çıkardın üzgün olduğumu"
"Sabah Mervenin dediği şeye mi takıldın acaba?"
"Saçmalama onlar umrumda bile değil ben zaten Denizi hiç sevmedim ki kiminle olursa olsun"
Bunu en son duyması gereken kişi duymuştu Deniz gözlerime bakarak güldü ama artık eskisi gibi kırgın değil sadece nefret ile bakıyordu.-Merhabaa böyle bir hikayeye başladım.
-Cemoşu biraz surundureyim diyorum bu hikayede Celloşumuzu çok üzmüş zamanında.Flashback sahneleri de olacak
-Hikayem güzel mi sizce
-Oy verip yorum yapar mısınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret | Cemcel
General Fiction"Tam tahmin ettiğim gibi benden etkileniyorsun Cemre ama şunu unutma artık sana aşık olan saf Deniz yok seni asla yeniden sevmeyeceğim Cemre Solmaz" onu hırsla ittim. "Seni en başından beri hiç sevmememi kendine yediremiyorsun ama seni hiç sevmedim...