~ 14 évesen ~Szokásos vacsora volt a mai is. Mindenki csendben ült. Senki sem mert megszólalni, mert tudtuk, hogy apánknak ez sem tetszene.
Senki sem szereti Pogón kívül. Csak mind elviseljük...Már elegem van belőle, hogy nem hiszi el, hogy elég okos és ügyes vagyok ahhoz hogy idősíkot váltsak. Azt hiszi nem vagyok rá képes. De ma megint emlékeztetem rá hátha végre megengedi.
Végeztünk a vacsorával
Majd feltettem a kérdést- Apám válthatok már idősíkot? Elég erős vagyok hozzá. Nem vagyok már gyerek! - mondtam
Ötös! Ezt már megbeszéltük! Gyerek vagy és nem mész sehová! És befejeztem ezt a beszélgetést egyszer és mindenkor!
Elég erős vagyok, majd meglátod! És nem parancsolhatsz nekem! - mondtam dühösen
Majd kimentem az akadémia ajtaján.De alig mentem egy keveset és valaki megszólított. Nyolcas volt az.
- Mit akarsz? - kiabáltam rá
- ötös kérlek ne csinálj hülyeséget. Tudod, hogy apánk milyen. Legyél különb mint ő!
Én tudom, hogy erős vagy. De nem mehetsz el... - mondta- Nem állíthat meg senki. Megmutatom, hogy mit tudok.
Mérges voltam és be akartam bizonyítani, hogy én csak azért is elmegyek. Megnyitottam egy portált és átmentem rajta.
A jövőbe mentem. De nem volt elég így még egyet ugrottam. És ami ott volt....az borzalmas volt.Próbáltam visszaugrani de nem tudtam. Itt ragadtam. Sehol semmi és senki. Csak romok és hullák. Kerestem valami használható dolgot.
Ha itt maradok akkor alkalmazkodnom kell a környezethez.
Miközben sétáltam megtaláltam a testvéreimet a romok alatt. Mindenkit megtaláltam kivéve Vanyat.
Találtam egy újságot is amin szerencsére rajta volt a dátum. Már sok év eltelt. Mindenki felnőtt...
Bűntudatom volt, tudtam hogy nyolcas jót akart, és én nem hallgattam rá. Csak magammal foglalkoztam. Pedig jobb lett volna ott maradni...
_____________________Sziasztok! Itt az első rész, remélem tetszik.
YOU ARE READING
☂︎𝐄𝐬𝐞𝐫𝐧𝐲𝐨̋ 𝐀𝐤𝐚𝐝𝐞́𝐦𝐢𝐚|𝐅𝐈𝐕𝐄 𝐇𝐀𝐑𝐆𝐑𝐄𝐄𝐕𝐄𝐒 𝐅𝐅. ☂︎ (befejezetlen)
Fanfiction☂︎𝐓𝐎̈𝐑𝐓𝐄́𝐍𝐄𝐓𝐑𝐎̋𝐋:☂︎ • 𝐍𝐲𝐨𝐥𝐜𝐚𝐬 (𝐑𝐨𝐬𝐞) 𝐭𝐨̈𝐛𝐛 𝐞́𝐯 𝐞𝐥𝐭𝐞𝐥𝐭𝐞́𝐯𝐞𝐥 𝐬𝐞𝐦 𝐟𝐨𝐠𝐚𝐝𝐣𝐚 𝐞𝐥, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐯𝐞́𝐫𝐞 𝐎̈𝐭𝐨̈𝐬 𝐟𝐞𝐥𝐬𝐳𝐢́𝐯𝐨́𝐝𝐨𝐭𝐭. 𝐌𝐚𝐣𝐝 𝐦𝐢𝐤𝐨𝐫 𝐯𝐢𝐬𝐬𝐳𝐚𝐞́𝐫𝐭𝐞𝐤 𝐞𝐠𝐲𝐮̈𝐭𝐭...