17.Rész - Újabb szörnyűségek

414 18 1
                                    

Remélem nincsen semmi bajod Rose. Sietünk! - mondtam a nagy senkinek.

________________________

~ Rose szemszöge ~

Lassan kinyílott a szemem. Nagyon kómás voltam, majd megláttam, hogy a vállamban egy altatót lőttek. Nem kellett több, azonnal ki akartam húzni. De ez nem sikerült, ugyanis a kezemet összekötötték. Kicsit körbenéztem. Engem a földön húztak egy erdőben, a lábamnál fogva. Előttem 2 idegen pasas. De kinézetre az intézőnek dolgozhatnak. Majd nem soká az intézőt magát is megláttam. Legelöl sétált, és éppen szivarozott.

Ezek szerint elraboltak. De mivan ha az intéző tehetett ötös sebesüléséről? Mindenesetre elég valószínű.

Eléggé kivoltam. Erőm nem volt felkelni, Ráadásul kb mindenem lekötötték. A szám, a kezem, a lábam.
Most aztán feladták a feladatot. Hogyan jövök ki? Ha megmozdulok, újra lelőnek, ráadásul semmi fegyverem, nekik meg rengeteg. Így hát maradt a várakozás. Amit utálok.

~ Ötös szemszöge ~

Elindultunk Allisonnal, de magunk sem tudtuk, hogy jó helyen járunk e.
Csak sétàltunk, és sétáltunk, de semmi különös hang, vagy tárgy, vagy bármi.

~ Rose szemszöge ~

Nagy nehezen sikerült magamból kiszedni azt az altatót. De akkora volt a tű része, hogy vérzett a helye. Néhány csepp az út során elcsöppent. Na de mikor érünk már oda...valahova?

Próbáltam kihallgatni amit az intéző mond. Hosszas hallgatás után kiderült, hogy ha most eljön értem valamelyik testvérem, megölik. És hogy ötös a legfontosabb, mert ő időt is tud váltani, és ha visszamenne, akkor a tervük kuka lenne. Na de hogy mondjam meg nekik?

Gondolkodtam a régebbi erőmön, hogy azzal beszélek velük. De a szám le van ragasztva. Valahogy le kell szednem, és gyorsan beszélni. Utána lelőhetnek akár. Megpróbáltam a kezemmel. De nem nagyon ment. Majd a nyelvemmel, amivel nagy nehezen sikerült meglazítani. Most akkor jött az, hogy a kezemmel leszedem de nehéz volt mivel összeragasztották mind2-t. De végül sikerült.

Majd gyorsan az erőmmel, amit már kisebb koromban is tudtam. (Ezt nem a gyűrű adja) koncentrálni kezdtem. De semmi sem történt. Fogalmam sem volt mi történt. Máskor is így szoktam, és most nem ment.

Egyáltalán még rajtam van a gyűrű? Az illető 2 módot mondott, és lehet hogy az intézőék tudják a másikat. De hamar megéreztem, hogy rajtam van. Hát akkor valahogy az új erőmmel kéne csinálnom valamit. Fogalmam sincs még, hogy hogyan kell használni. De arra már rájöttem, hogy mit kéne itt alkalmazni. 3 tömör vízbuborék, és abban tartani őket, míg megfulladnak.

Egy próbát megér.
- gondoltam magamban.

Koncentrálás következett, de az erőm nem működött. Úgy éreztem valaki vagy valami blokkolja. Hát ez szìvás!
- állapítottam meg.

~ Ötös szemszöge ~

Régóta sétáltunk. Azt hittük teljesen rossz helyen járunk, mikor megláttunk egy altató lövedéket, és utána pedig pár csepp vért. Ez már egy jó jel.

Gyere Allison, elteleportálok.
- mondtam

Megyek.
- felelt Allison és belém kapaszkodott.

Próbáltam teleportálni, de nem sikerült.

Mi a fene? - mondtam hangosan

Miaz? - kérdezte Allison

Nem működik az erőm. - mondtam

azt pletykálják, pillangónak képzeled magad... - mondta Allison

☂𝐄𝐬𝐞𝐫𝐧𝐲𝐚̋ 𝐀𝐀𝐚𝐝𝐞́𝐊𝐢𝐚|𝐅𝐈𝐕𝐄 𝐇𝐀𝐑𝐆𝐑𝐄𝐄𝐕𝐄𝐒 𝐅𝐅. ☂ (befejezetlen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin