Jak postrzega się wasz związek?

426 13 1
                                    

Izuku Midoriya : Jako bardzo szczęśliwy, zdaniem wielu jesteście przesłodzoną idealną parą 

Shoto Todoroki : Klasa uważa was za zgranych a rodzina twojego partnera sądzi że jesteście bardzo uroczy, nawet Enji powiedział że pożyga się tęczą. 

Katsuki Bakugo :Ciągle się kłócicie i ludzie sądzą że zaraz się pozabijacie, uważają was za cholernie niedobranych

Hitoshi Shinso : On cię kontroluje, takie jest zdanie każdego. 

Toshinori Yagi : Jesteście w oczach innych bardzo spokojni, nie sprawiacie kłopotów więc jest spoko.

Shota Aizawa : Nie rozumieją jak możesz być z kimś takim, ogólnie nikt nie przepada za waszym związkiem z nieznanych powodów. 

Enji Todoroki: W śród Ligi panuje przyjęta wersja że t tylko zmyłka aby go zabić, za to jedynym bohaterem jaki o was wie to All Might i uważa was za na prawdę zgraną parkę, i do puki nie sprawisz poważnych kłopotów nic ci nie zrobi. 

Eijiro Kirishima: Idealna para, nawet Bakugou nie ma ochotę cię wyzywać z racji na to ze aż błyszczysz szczęściem razem z jego przyjacielem. 

Dabi: Dal Ligi jak i innych przestępców jesteś powietrzem i niekiedy zapominają że Dabi jest w związku.

Tomura Shigaraki: Sądzą że zaraz to się skończy, taki chwilowy kaprys Tomury 

Kurogiri: Zdaniem wielu jesteście idealnie dopasowani, jakbyście zostali stworzeni specjalnie dla siebie.
Jesteście gotowi poświecić dla siebie wszystko, ty poświęciłeś w końcu zawód i normalne życie a on porzucił Ligę dla ciebie. Ludzie przebywający z wami uznali że jesteście jak długoletnie małżeństwo.

Boku no Hero Academia  |Preferencje Yaoi|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz