•jadah's pov•
"Jadah wil je mijn meisje zijn"vraagt jay ik schrik omdat hij het zo opeens zegt maar ik zou niks liever willen "jaa"roep ik hij tilt me op en draait een rondje (stel dit voor in slowmotion das is cooler) langzaam komt zijn gezicht dichtbij en raken onze lippen elkaar dit is de perfecte dag (slowmotion voorbij) "ik hou van je"zegt jay "ik ook van jou"zeg ik het was gewoon liefde op het eerste gezicht "maar jay uhh.."zeg ik en begin aan mn haar te frunikken "ik heb nog nooit een vriendje gehad enzo"zeg ik dit is echt beschamend "geeft niet"zegt hij, gelukkig!... "Knuffelend lopen we naar de kamer en trekken onze pyjama's aan als ik ben omgekleed zie ik dat jay dezelfde pyjama met smileys heeft "dit is te leuk selfiee"zeg ik en maak een foto ik ga naar instagram en zet hem erop "with babe" opeens zie ik dat ik 5,4k heb soow ik zit er bijna nooit op maar oke ik sluit insta af en stop mijn telefoon weg we gaan samen in bed liggen en hij slaat zijn armen om me heen dit voelt zo....zo.....vertrouwd "goodnight schat"zegt jay "hetzelfde honey"zeg ik en val in slaap denkend aan dit mijn eerste echte relatie.
•chayenne's pov•
(Foto)
Ik kom thuis met alesandro en zie dat er niemand in de woonkamer zit die zijn vast slapen ofzo maar de bios was leuk ookal heb ik de film amper gezien omdat ik en alesandro steeds aan het zoenen waren, had ik nooit van mezelf verwacht ofzo maar ben echt veranderd maar dan wel op de goed manier "slaaplekker"zeg ik tegen ales en geef hem een luchtkus hij diet hetzelfde en loopt dan zijn kamer in ik loop de kamer van mij en jadah in en zie twee mensen op haar bed liggen als ik beter kijk zie ik dat het jay is dit is zo lief snel maak ik een foto en die me pyjama aan dan loop ik naar alesandro "ze slapen samen dus ik kom bij jou liggen"fluister ik "is goed"zegt hij en tilt de deken op en ik ga in het bed liggen wat super lekker zacht licht als ik voel dat ik niet in slaap kan vallen pak ik mijn telefoin en ga op insta 5,5k nieuwe volgers wouww ik zie dat jadah er een foto op heeft gezet van haar en jay 'with babe' omg ze hebben dus wat vandaar dat bed gedoe morgen ga ik dr ondervragen.
~volgende dag~
•alesandro's pov•
Ik word wakker met chayenne naast me en het voelt super. Ik sta op en doe zo zacht mogelijk om haar niet wakker te maken. Ik stap het bed uit en loop naar de keuken. Ik ga een ontbijtje op bed maken voor dr Als ik de kamer inloop met de dienblad zie ik dat ze wakker is en op haar telefoon zit Ze kijkt mijn kant op en glimlacht "Goodmorning babe" zeg ik "goodmorning schat" zegt ze Ze gaat zitten en we eten samen het eten op.
IM SO HAPPY!
HAD NOOIT GEDACHT DAT IK ZOVEEL LEZERS IN EEN DAG ZOU KRIJGEN. EN DIT HOOFDSTUK IS GEMAAKT MET HULP VAN @shivanixx VAAK HELPT ZE ME OOK MET INSPIRATIE EN DAT IS GWN HEEL ERG LEUK! MAAR ALS JE HET NOG NIET GEDAAN HEBT COMMENT&VOTE ALLE DELEN❤