•mike's pov•
Als we aankomen bij het restaurant maakt de chaufeur de deur open en stappen we uit ,dan lopen we naar binnen "gereserveerd voor vier"zegt tygo de vrouw knikt en wijst naar een tafel best ver weg we lopen er heen en gaan zitten "kijk maar wat je wilt"zegt jay en pakt zelf ook een menu kaart."ik wil spaghetti bolognese"zegt jadah "en ik wil lasange"zegt chayenne lachend "tortelini's voor mij"zeg ik "en ik wil uhm ook lasagne"zegt tygo "was dat het"vraagt de ober "en 2 cola en 2 sprite"zeg ik dan nog "oke over vijf minuten klaar"zegt de vrouw en loopt weg."dit ziet er zo lekker uit"zegt chayenne als het eten gebracht is allemaal beginnen we met eten "dit is echt lekker jaa"zeg ik met mond vol en eet dan door "nasty"zegt jadah en eet verder "nu zit ik vol wat moet ik hiermee?"vraagt ze "dit"zeg ik en pak een handje spaghetti die ik in haar jurk stop ze pakt een stuk lasange van tygo en smer dat zo op mijn gezicht ik gooi een tortellini naar haar die perongeluk op chayenne komt ze pakt de lasange en gooit het naar mij ik duik net oo tijd en het raakt een vrouw die belefigdt kijjt ze draait zich om en het volgende moment zit jadah's gezicht vol met een of ander toetje he het restaurant begint eten te gooien en na een tijdje worden we weggestuurdt door de manager "dat was leuk"zegt chayenne "sws zag die obers gezicht toen hij geraakt werd"zeg ik lachend. En we lopen naar buiten "daar is jay al"zegt jadah en looot er heen "tot overmorgen"zegt ze en stapt in met chayenne we zwaamoet en ze zwaaien trug wat een dag.
• chayenne's pov •
Als we thuis komen zitten de jongens thuis te gamen "heey"roept jadah en ze draaien om "wattefuck is er gebeurdt?"vraagt alesandro lachend "voedsel gevecht in het restaurant"zeg ik lachend "ga douchen stinkerds"zegt jay ik loop naar hem toe met mn Armen wijd "knuffel?"vraag ik lachend en hij rent weg "jadah ga douchen,anders kan ik je nie knuffelen"zegt hij en maakt gebaren dat ze naar de douche moet en samen lopen ze de kamer in "jij ook"zegt alesandro en duwt me naar de douche "ieuwl mn handen zit onder" hih ruikt aan zn hand "lasange"maakt hij de zin af "lekker he!"zeg ik lachend "nee ik douche mee"zegt hij en doet de kraan aan hij kleed zich uit net als ik wel hou ik mijn onderbroek en beha aan wat boeit het hjj houdt zn boxer aan en samen stappen we onder de douche alle spaghetti slierten vallen van me af en het bad wordt rood door de saus als ik helemaal schoon ben doet alesandro shampoo in mn haad en wrijft het in "je moet kapper worden"zeg ik lachend "weet ik toch"zegt hij en spoelt het uit met zn gezicht half in mn nek "nu mijn haar"zegt hij ik pak mijn shampoo en doe het in zn haar "chayenne dat is meiden shampoo"zegt hij "vind ik lekker ruiken"zeg ik en doe er nog een beetje bij hij pakt zijn shampoo en stopt het in mijn haar "je hebt het ne t gewassen"zeg ik "boeiend vind ik lekker ruiken"zegt hij plagend en zo staan we onder de douche elkaars haren te wassen.
• jay's pov •
"Was het leuk"vraag ik aan jadah als we schoon in bed liggen "jahoor"zegt ze "heb je wel gemist hoor"zeg ik "ik jou ook"zegt ze en slaat haar handen om mijn nek."morgen weer school"zeg ik "ohja ugh"zegt ze en kijkt vies "ach jij bent er tenminste "zeg ik en geef een kus op haar hoofd "SLAAPLEKKER"schreeuwt ze als ze hoor dat de tv uit gaat "slaaplekker"roepen chayenne en alesandro trug "en jij ook babee"zegt ze en geeft me een kus dan sluit ze haar ogen en komt dicht tegen me aan liggen.