ons nieuwe leven

809 23 3
                                    

•jadah's pov•
hier zitten ik en chayenne dan wachtend op het vliegtuig samen gaan we op de universiteit in engeland studeren en oeten daar dus ook een tijdje wonen in een studentenhuis over een kwartier vertrekt het vliegtuig en wij zijn afscheid van onze ouders broers zussen nichten neven en derest van onze families die ook al jaren bevriend zijn net als ons ''ik ga je missen schat''zegt mijn vader en geeft me een knuffel ''we houden heel veel van je en komen snel eens langs''zegt mijn moeder als ze mij ook een knuffel geeft "VLIEGTUIG NAAR NEWCASTLE VERTREKT OVER 5 MINUTEN''hoor ik door de speakers en besf dat we zo echt weg moetn chayenne neemt ook afscheid en dan begin we naar het vliegtuig te lopen zwaaiend nar onze families als we ze niet meer zien lopen we snel door omdat het vliegtuig zo vertrekt door de slurf het vliegtuig in en gaan op onze stoelen zitten 79A & 80A ''dit wordt een lange reis''zegt chayenne ''dat wordt het zeker''zeg ik zuchtend en doe mijn koptelefoon op.

•chayenne's pov•
Eindelijk! We zijn geland en wat is het hier mooi... We zijn met de taxi naar de school gebracht en het is in een woord 'HUGE' en er staan ook allemaal nieuwe studenten er komt een man aangelopen die begint te praten "HALLO ALLEMAAL WELKOM OP HARVERD ER ZIJN KAMER INDELING ALS JE OP BENT GENOEMD LOOP JE LANGS DEZE TAFEL PAK JE EEN PLATEGROND EN GAAT OPZOEK NAAR JE NIEUWE HUIS VOOR HET KOMENDE ANDERHALVE JAAR IK WENS JULLIE VEEL SUCCES!
KIARA STEVE SAMEN MET SARAH BROOKS KAMER 19B *************************************** JADAH SMITS,CHAYENNE STONES ,JAY ARIES EN ALESANDRO WEMPE IN KAMER 57B" omg wij zijn de enige met 4 en jongens en meisjes bij elkaar tfoee ik en jadah lopen richting de tafel althans ze trekt me door de mensen heen "auww!"zegt een jongen waar ik tegen aan bots "sorry"zeg ik en lach naar hem hij is fk knaaapp en zijn vriend is niet verkeerd maar dan wordt ik weer weg getrokken,als we bij de tafel aan komen pakken we allebei een plattegrond en lopen het gebouw in we zien bordjes staan dus het is best makkelijk "40b,41b,42b,-.....56b ahh 57b we zijn er"zeg ik "oke maak maar open"zegt jadah ik maak de deur open en kijk de kamer rond "dit is best wel groot"zegt jadah "jaa echt he"reageer ik we lopen naar de kamer van ons tween en stallen onze spullen uit als we even rustig tegen iedereen aan het zeggen zijn dat we veilig aangekomen zijn horen we de deur open gaan "kom we gaan kijken"zeg ik en samen met jadah lopen we naar de woonkamer o mijn god!

the nerds and the badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu