weekend!

362 15 0
                                    

•alesandro's pov•

Ik wordt wakker op de bank naast chayenne jay en jadah ik sta op en loop naar de badkamer wat ziet mn gezicht eruit allemaal strepen doordat ik op een gestreepte kussen lag met me hoofd ik spoel mn gezicht met water en gelijk ziet het er een stuk beter uit ik draai de kraan dicht en loop weer naar de woonkamer "goodmorning"roep ik blij naar chayenne "goedemorgen"zegt ze ook blij "kom we gaan tv kijken"zeg ik en maak een boogje in mn arm zodat ze die van haar erin kan haken ze staat op en haakt haar arm erin we lopen naar de kamer en ik zet de tv aan chayenne komt op mijn schoot zitten en zo kijken we samen tv.

~~

•chayenne's pov•

Het liedje all my love komt op en ik hoor alesandro steeds achter het zinnetje 'all my love' chayenne mompelen waardoorbik begin te lachen "wat is er?"vraagt hij lachend "je kan echt goed mompelen"zeg ik lachend waardoor hij helemaal rood wordt "komt doordat ik alleen maar aan je denk"zeg hij zo zacht dat je het bijna niet hoort "ik ook aan jou"fluister ik zo zacht dat hij het niet hoort "chayenne...."vraagt ales "ja?"zeg ik "zou je mijn meisje willen zijn?"

•jay's pov•

Ik hoor een gil en sta gelijk opvwaarna jadah mijn voorbeeld volgt we rennen naar de kamer en zien chayenne en ales knuffeld half opelkaar zitten "wat was er?"vraagt jadah "nou we hebben een relatie"zegt chayennne blij "gefeliciteerdt"zeggen ik en jadah tegelijk kijken elkaar aan en iedereen barst in lachen uit "zullen we naar de kantine kunnen we onze liefde aan iedereen tonen"zegt ales lachend we stemmen er allemaal mee in gaan ons omkleden.

•jadah's pov•

Met zn vieren lopen we in de kantine en laten we nou net is dat ***wij* tegen komen kelsey die zoals altijd weer vies moet kijken alesandro trekt chayenne op een tafel "HALLO ALLEMAAL HET IS EINDELIJK OFFICIEEL NU KAN IK CHAYENNE MIJN MEISJE NOEMEN!"roept hij waarna iedereen begint te juichen en ze begint te blozen "niet verlegen zijn prinsesje"zegt hij en tilt haar kin op "BEHANDEL DR WEL ALS PRINSES DAN HE"roept sam "nee ik behandel haar als mijn koningin"zegt ales "JA NET ZOALS IK JADAH BEHANDEL"roept jay en trekt me ook op de tafel zijn gezicht komt dichtetbij en daar staan we dan zoenend in de aula waar iedereen naar ons kijkt het lijkt net of de tijd heel even stilstaat en eerlijk gezegdt wil ik voor altijd in dit moment blijven staan.

•jay's pov•

Als we allemaal uitgezoend zijn zie ik kelsey met open mond kijken ik trek jadah naar me toe en geef haar een kus terwijl ik naar kelsey blijf kijken ze kihkt veronteaardigdt en rent dan weg "opgeruimd staat netjes"fluister ik dan "weetje wat..."fluistert jadah ik schud mn hoofd "je hebt gelijk"zegt ze waarna we in lachen uitbarsten en dan opeens besef ik dat we nog steeds op een tafel staan midden in de kantine WHAHAHA.

•chayenne's pov•

Na alle felicitaties enzo gaan we naar huis "omweg door het park"vraagt ales "jaa paarden race ding jwz"zegt jay "okee dan"zeggen ik en jadah lachend en ik spring oo de rig van ales wat jadah bij jay doet "3....2....1...go!" de jongens beginnen met rennen wat best eng is jay staat voor maar als ales hem jn wil halen wordt hij geduwt en vallen we waarna we lachend op de grond liggen jay en jadah kijken  om en moeten ook lachen als jay verder wil rennen knalt hij tegen een boom aan en valt achterover op jadah. "Oeff...die was hard"zeg ik en we lopen naar ze toe maar gelijk verdwijnt mn medelijden als ik ze huilend van het lachen op de grond zie liggen kan deze dag nog beter? Nee waarschinlijk niet.

the nerds and the badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu