|He's mine not yours|
•jay's pov•
Ik wordt wakker en voel iets in mijn arm ik open mijn ogen en herriner me gister de mooiste dag van m leven ik geef jadah een kus op dr voorhoofd en sta op uit bed ff snel douche en dan ontbijtje klaar maken.
~~
Als ik het laatste eitje bak komt jadah de kamer binnen gedoucht en omgekleed alleen haar haar zit in een slordige knot " goodmorning en asjeblieft"zeg ik en overhandig haar een bord "dankje babe"zegt ze en geeft me een knuffel we gaan samen op de bank zitten en eten "chayenne en alesandro zitten in kamer en vandaag lopen we weer met zn alle"zeg ik ze knikt omdat haar mond vol zit "is het lekker?"vraag ik en weer knikt ze.
•alesandro's pov•
Ik zit in de les naast chayenne en stiekem houden we elkaars handen vast het is niet officieel maar zo voelt het wel...
~~
•jadah's pov•
Samen met jay loop ik hand in hand naast chayenne en ales "ik ga ff drinken voor je halen allez ga je mee?"vraagt jay "ja is goed tot zo dames!"zegt ales en samen lopen ze weg ik en chayenne gaan aan een tafel zitten "dus jullie hebben iets"vraagt chayenne blozend knik ik "en jij en ales"zeg ik grijnzend "nog niet officieel"zegt ze "komt wel goed"zeg ik en geef haar een schouderklopje "wie hebben we daar"zegt de kutstem van kelsey als ze op ons afgelopen komt "whahaha leuk hoor"zegt chayenne waardoor ik moet lachen "wat lach je nou vriendjes steler"zegt kelsey "dat die jou nou niet wou is niet mij probleem"zeg ii zelfverzekerdt "dat neem je trug bitch"sist ze "kan niet he"lach ik en voel dan een harde klap in mij gezicht hoe durft die bitch ik sta oo en begin haar te slaan wat ik aardig kan "auww ho**" roept ze "moet jij zo nodig zeggen"roep ik trug en trek aan dr haar oeps!... Extension los "iedereen kijk kelsey's haar is nep"roep ik en iedereen begint te lachen dan springt ze op me en begint me hard te slaan chayenne is hulp gaan halen als ik iets bij mij Neus voel druppen ga ik er met mijn vinger langs fijn bloedneus fk haar kelsey wil me nog een klap geven als ze hardt weg ge trokken wordt door jay "kelsey gvd raak mijn vriendin nog een keer aan en io vermoord je"schreeuwt hij en iedereen kijkt ons aan "gaat het"vraagt jay en io schud mij hoofd door dat ze op me sprong is mijn arm dubbelgeklapt huilen moet ik niet maar het doet zoveel pijn "haar arm"roept chayenne hysterisch en ik kijk er naar...hij ligt gwn uit de fking kom jay tilt me op en rent de aula uit naar de school dokter en rent naar binnen "HELP HELP MIJ VRIENDIN HAAR ARM IS"zegt hij maar komt niet verder "meneer wees rustig"zegt de dokter en haalt er meer mensen bij "u moet met spoed naar het ziekenhuis"wordt me verteldt en daarna wordt alles zwart.
•chayenne's pov•
"Sst haar ogen gaan open"zeg ik en gelijk zijn de jongens stil "heey"zeg ik zacht "heey"zegt ze zacht "waarom lig ik hier?"vraagt ze dan "je was flauwgevallen"zegt jay en geeft een kus op dr hoofdt "en je arm zit in het gips"zegt alesandro ze kijkt naar der arm en begibt te glimlache. Toen ze slief heb en we er allemaal dingen op geschreven zoals: jadah+jay=perfect jadah+chayenne=best bitches jadah+alesandro=best budds love you,allemaal hartjes enzo "dankje jullie zijn de beste"zegt ze "groepshugg"roep ik en samen knuffelen we de vrienden die ik nooit gehad heb behalve jadah we zijn zo hecht geworden in een week en het eerste weekend is al aangebroken dit jaar gaat geweldig worden maar toch mist er 1 ding...
•jadah's pov•
We lopen het ziekenhuis uit en stappen de bus in waar we ba 4 haltes al uit stappen daarna lopen we naar de school en door naar de kamers we stappen onze eigen vertrouwde kamer in en gaan samen op de bank liggen wat een dag!
HET TIENDE DEEL AL COMMENT&VOTE KLEINE MOEITE WAAR JE DEZE MEID HEEL BLIJ MEE MAAKT❤