{Foto: tygo}
×volgende dag×
•jadah's pov•
Als we aankomen bij global begin ik toch een beetje zenuwachtig te worden "ik hoop dat we erbij zitten"zeg ik zenuwachtig "ik hoop het ook"zegt chayenne en ik zie dat ook zei nerveus is "jullie halen het vast wel"zegt jay bemoedigend en alesandro knikt als we het gebouw in lopen zie ik mike al staan en loop ren naar hem toe "JADAH!"roept hij blij "mikee"zeg ik blij en we geven elkaar een knuffel "wij kunnen dit he'zegt hij en ik knik "oke genoeg"zegt jay en trekt me weg bij mike "jay"zeg ik en loop naar de danszaal.
•chayenne's pov•
Als ik tygo boven zie lopen zev ik tegen alesandro "ik ben zo trug"en ik ren achter tygo aan "TYGOO!"roep ik en hij draait zich om "zullen we zo nog even oefenen"vraag ik "goed idee"zegt hij lachend en samen lopen we naar een lege zaal. Als we alles goed door genomen hebben lopen we naar de zaal waar shaker op ons wacht we gaan op de grond zitten en wachten tot hij begint "HALLO ALLEMAAL FIJN JULLIE WEER TE ZOEN VANDAAG ZIJN DE AUDITIES EN ER MOGEN ENKEL 4 DUO'S IN HET A-TEAM DUS IK HEB DE LAT BEST HOOGELEGD DE DANSERS UIT HET A-TEAM STEMMEN OOK MEE EN VEEL SUCCES DE EERSTE DIE BEGINNEN ZIJN KAYLEE EN DIEGO"roept shaker en met zn alle kijken we naar ze "ze zijn best goed"fluister ik naar tygo "wij better"zegt hij en knip oogt als volgende zijn jadah en mike die zijn dus wel echt goed en zitten er 100% zekker bij dan zijn izara en james. Dan ik en tygo "we kunnen het"moedigt tygo me aan en samen gaan we naar het midden en beginnen te dansen ik voel de muziek en laat me er helemaal door begeleiden voor ik het weet zijn we klaar en horen luid geklap "dat ging goed"zucht ikals we weer gaan zitten en kijken naar de volgende dansers.
•mike's pov•
Iedereen is geweest en we wachten op de uitslag ik heb jadah beloofd dat als we er bij zitten vanavond met haar uit eten te gaan en ik betaal! Maar hier zitten we dan zenuwachtig naar shaker te kijken die aan het overleggen is met de A-team leden.
•alesandro's pov•
"Oke we zijn dr uit"zegt shaker "ales jij maakt het bekend"zeg hij en ik knik "OKE ALLEMAAL ALS JE NAAM WORDR OPGENOEMD MAG JE OPSTAAN EN ZIT JE ETBIJ.....IZARA EN JAMES,JADAH EN MIKE,DIEGO EN KAYLEE EN ALS LAATSTE CHAYENNE EN TYGO"roep ik en zie dat iedereen elkaar blij om de hals vliegt en ook chayenne "DEREST NIET GETREURDT VOLGEND JAAR ZIJJ ER NIEUWE AUDITIES VOOR NU IS JULLIE LES AFGELOPEN TOT MORGEN"roeot shaker en de andere gaan weg.
•jadah's pov•
"We zitten er gewoon bij"zeg ik blij tegen mike "jaa nu ga ik je trakteren op een etentje"roeot hij blij trug "mike dat hoeft echt niet"zeg ik lachend "beloofd is beloofd"zegt hij "zal ik chayenne en tygo mee vragen ze is tenslotte mn beste vriendin"vraag ik en kijk met puppy oogjes "waarom niet tygo is als een broertje voor me"zegt hij lachend terwijl ik naar chayenne ren "ga je vanavond mee uiteten?"vraag ik "jaa super leuk"zegt ze enthousiast en samen lopen we naar ales en jay "zullen we gaan?"vraagt chayenne "lets go"zegt ales en dan begint onze tocht naar huis.
•chayenne's pov•
Als we thuis zijn gaan jadah en ik gelijk op zoek naar een jurk "welke kleur doen"vraagt jadah "blauw staat je leuk"zeg ik en ze begrijpt de hint en pakt een kort blauw glitter jurkje daaronder draagt ze zwarte huarache en ze pakt een zwart lerwn jasje "een beetje stoer is goed zegt ze lachend "ik pak een groen jurkje doe van boven strak is en van onder wat wijder tot de knieen ik pak een spijkerjasje met korte mouwen en als schoene doe ik uuhhmm zwarte instappers ballerina's enzo niks vooe ons behalve bij grote feesten dat is wel zo netjes we leggen alles klaar op bed "komen jullie eten?"vraagt jay die binnenkomt "waar gaan jullie heen?"vraagt hij als hij de kleren ziet "uiteten"zegt jadah "oeh verassing naar waar gaan we?"vraagt hij whahaha "niet met jullie gekkie"zegt jadah lachend "huuh?"zegt jay verwardt "kijk ik en jadah gaan met tygo en mike omdat we bij het A-team zitten snapje"zeg ik "oh zo"zegt hij en gaat naast jadah op bed zitten "oke maar niet te laat thuis he"zegt hij tefen jadah en knuffelt haar "tuurlijk niet desnoods haal je ons"zegt jadah lachend "misschienwelhe"zegt jay mysyerieus en loopt de kamer uit.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Als ik en jadah allebei gedoucht en omgekleed zijn doen we ons make-up en haar onze make-up is alleen mascara en wat lippenbalsem en ons haar zit opgestoken "lets go!"zeg ik en samen lopen we naar de woonkamer "tot vanavond"roep ik naar de jongens "doeii schat"roept alesandro "doeii chayenne en byee schat"roept jay en zo stappen we de deur uit als we voor het gebouw staan komt er een limo aan gereden dit wordt leuk! Als de deur open wordt gemaakt door de chauffer stappen ik en jadah met open mond in "als ik iets doe doe ik het goed"zegt mike grijnzend en dan begint de limo te rijden.