nieuwe klas

587 20 0
                                    

•chayenne's pov•

Ik wordt wakker en besef gelijk dat vandaag de eerste schooldag is ik sta mn bed uit en maak hem op ik pak wat kleren een zwarte legging een zwarte singlet en een zwart rood geblokt vest en me rode hurache die gister gelukkig niet vies geworden waren als ik zie dat jadah lsngzaam wakker wordt zeg ik dat ze het zelfde aan moet doen aan gezien we toch bijna alle kleren hetzelfde hebben ik loop naar de douche en doe hem aan ik kleed me uit en stap onder de warme douche stralen ,als ik helemaal ben onhekleed borstel ik mijn haar en pak een klein plukje en maak het vast done! Ik loop de kamer weer in en zie dat jadah nu gaat douchen ik pak mijn tas en stop de boeken erin die we nodig hebben als ik klaar ben doe ik ook gelijk de tas van jadah als ik toch niks te doen heb alles klaar nu een ontbijtje maken heb nog anderhalf uur voor we moeten vertrekken.eerst bak ik 2 eitjes en leg ze op de broodjes op het bord ik leg ze op de tafel met twee glazen en pak de sinaasappelsap uit de koelkast dan ga ik aan tafel zitten wachtend op jadah , als ze er dan eindelijk is beginnen we samen te eten "je knot is zo leuk ehh"zeg ik ze heeft een losse knot wat er super leuk uitziet met haar gekrulde haar!

•jay's pov•

Ik loop de klas in en zie dat jadah en chayenne hier ook in de klas zitten en kelsey ook leuk dat zij er weer is proef de sarcasme maar oke "ga jij snel naast chayenne zitten dan ga ik naast jadah"fluister ik naar alesandro "jaa leggo"zegt hij ik loop naar de plek waar chayennen net wou gaan zitten en ga daar zitten ze kijkt me geirriteerdt aan en gaat dan naast ales zitten aangezien hij de enige is die ze kent "heey"zeg ik tegen jadah ze kijkt op uit haar boek "heyy"zegt ze "alles goed?"vraag ik "ja met jou"vraagt ze "ook goed"zeg ik,en ze gaat verder met lezen oke dan.

•jadah's pov•

^in de pauze^

"Opeens kwam jay naast me zitten"zeg ik tegen chayenne "jaa terwijl ik daar wou zitten maar erg op naast alesandro te zitten vond ik niet"zegt ze met een grijns ik reageer er maar niet op en eet door dan zie ik dat alesandro en jay weer op ins afgelopen komen "kom snel weg want onze stalkers zijn der weer"fluister ik naar chayenne die de hint meteen behrijpt en haar spullen snel inpskt we staan op en looen zo snel mogelijk naar onze kamer terwijl er nog een paar keer gefloten wordt we komen aan bij onze kamer en lopen snel naar binnen "de volgende les begint over een kwartier we moeten zo wel vertrekken he"zegt chayenne "jaa snap ik en ik ga gelijk naast ke zitten voordat peppie en kokkie weer eens komen"zeg ik waar ze een beetje om moet lachen .

•alesandro's pov•

"Wajoow ze zijn gwn weg gerend"zeg ik "jaa...we lijken net stalkers man maar we moeten wel laten merken dat ze verboden terrein zijn voor de andere jongens"zegt jay "jaa dat snap ik ook wel mogool"zeg ik  "ach we zien ze zo weer in de les"zegt hij "oke kom we gaan "zeg ik en we lopen richting de gymvleugel als we er zijn kleden we om en gaan in de zaal zitten waar ze al zijn ze kijken even en kijken dan gelijk weer weg dan gaan lukas en zn groepje er bij zitten "kom"zegt jay en samen lopen we op ze af ik ga naast chayenne zitten en sla mijn arm om haar heen ik glimlach vies naar lukas en zwaai hij kijkt me boos aan en staat op en loopt weg "wat doe je!"zegt chayenne en slaat mijn arm weg ik lach naar haar als ik iets wil zeggen begint de docent te praten "IEDEREEN 3 RONDJES OM DE ZAAL JOGGEN"zegt hij iedereen staat op en gaat in de rij staan ik joh achter chayenne aan en kijk stiekem naar haar kont,na 3 rondjes gaan we allemaal zitten en luisteren naar de uitleg voor de volgende opdracht we gaan apenkooi in het groot doen en het ziet er gwn fucking awesome uit we beginnen en ik en sam zijn de tikkers na 5minuten is iedereen al getikt en mogen we stoppen ik geef sam een high-five en ga zitten "JULLIE HEBBEN HET GOED GEDAAN EN MOGEN EERDER WEG OOK OMDAT HET JULLIE EERSTE DAG IS EN IK WENS JULLIE NOG VEEL SUCCES DIT SCHOOL JAAR"zegt hij iedereen staat op en loopt naar de kleedkamers waar ze gaan omkleden "ja chayenne" hoor ik chris zeggen "wat chayenne"vraag ik "dat ze lekker is"zegt hij ik loopt dreigend op hem af "je blijft uit haar buurt ze is van mij"zeg ik "wie zegt dat"vraagt hij "ik zeg dat je hoorde me toch"zeg ik dreigend en pak mn tas en loop samen met jay naar nederlands wat ook weer snel voor bij is en dat de laatste les van de dag engels waar ik zo slecht in ben ik loop het klaslokaal in en ga naast jay zitten achter kelsey en megan "heeyy jay"zegt kelsey slijmerig "rot op hij vindt jadah leuk"zeg ik waardoor jay moet lachen om het gezicht van kelsey die een en al woede uitstraalt "jaa de waarheid is hard"zegt jay lachend en ik lach met hem mee .

•jadah's pov•

Opeens voel ik iets tegen mij hoofd aan komen "auw"zeg ik en en draai me op kelsey.. "Waar sloeg dat op"zeg ik bot "je pakt mn vriendje af"zegt ze "waar heb je het over"vraag ik "dat je jay fixt"zegt ze "wat the heck dat is niet eens waar"zeg ik en draai me weer om "hoorde je dat"vraag ik aan chayenne "hoe durft die bitch"zegt ze en kijkt vies naar kelsey "ach we ontwijken der wel"zeg ik "nee ik kaat dr niet over mn beste vriendin heen lopen(sarcastiach hahaha)"zegt chayenne en draait zich om "kelsey 1je ziet er uit als een mislukte barbie 2je moet je bek houden tegen jadah 3je weet gewoon dat je jay niet kan krijgen daarom ben je zo jaloers"zegt ze en kelsey kijkt haar met open mond aan ze draait zich weer om "zo dat is er ook weer uit"zegt ze en ik begjn hard te lachen dit was gewoon te hilarisch.

the nerds and the badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu