FİNAL

5 2 1
                                    


Daha sonra o geri döndü birkaç takı takmıştı. Fakat özellikleri tamamen farklı seviyelerdeydi.

— O kız benim olmalı başkasının değil.

Daha sonra bir çok hızlandı. Önümde belirdi. Ben anlayana kadar yüz kadar yumruk yedim. Çok hızlıydı.

— DUUUUUUUURRR!!!!!!! Ona zarar verme ben seninle geliceğim. Ama lütfen dur.

— Lucy yapm-(yumruk yedim)

— Sen sus.

— Gerçekten ona zarar vermeyeceksin değil mi ?

— Bir dakika senin ruhun çoktan kirletilmiş.

— Nasıl ?

— Ona aşıksın bu olmadı işte.

Bilincim kapanmak üzere idi. Bir çığlık duydum çığlık kaçıp kendini kurtar dese bile ses tamamen imdat sesiydi. Gözlerimi açtım tam o anda üzerime, yüzüme kan sıçradı. Ben kayboluyordum.

— Sen sen artık ölüsün.

— Neyden bahsediyorsun sen b-(korkmuştu.)

— Seni öldüreceğim.

Bu sefer farklıydı. Bu benim gücüm değildi. Bu içimde yavaşça uyanan şeytanın gücüydü. Şeytan gitgide bedenime hükmediyor anılarımı koruyup. Benliğimi siliyordu. Fakat yetmişti zaten artık yaşamak istemiyordum. Kendimi özgür bıraktım. İçimden akan öfke benim öfkemdi. Artık, artık sonu gelmişti.

— Melez yapma, bunu kendine yapma.

— Kerbeus artık hiçbir şey umrumda değil. Teslim oluyorum İntikamın şeytanı.

— Sonunda sen ve ben birleşiyoruz. Tamamen.

Şeytan lordu tam kaçmak üzereydi ki onu yok ettik. Artık bir başkası şeytan kral olmalıydı. Bu kişi şeytan kraldan çok daha güçlü olmalıydı. Ve bu kişi intikamın şeytanı olmalıydı. Ben artık yok oluyordum ve intikamın şeytanı bedenime yerleşiyordu. Çıldırıyordum. Siliniyor ve yok ediliyordum. Fakat son olarak en azından Lucy'yi ölüde olsa bir kere öptüm. Ve tamamen yok oldum.

İntikamın şeytanının ağzından*

Seni unutmayacağım Eren sen her zaman benimleydin. Her zaman beraber ağladık. Beraber güldük. En başından beri beraberdik. Bu kız ikimizin hayatında en değerli kişi olmayı başarmıştı. Sen artık sınırındaydın. Yaşadığın şeyler seni seni parçalamıştı. Artık huzur içinde yat benim kardeşim.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ EVİM ŞEYTAN ALEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin