mashiho
"Aaa sen 11/C'deki Mashiho değil misin?" Beni tanıyacağını düşünmüyordum. KİM JUNKYU BENİ TANIYOR!!
"Evet. Sen de 11/A'daki Kim Junkyu." Tanımıyormuş gibi davranarak ne geçti eline Takata Mashiho. Kardeşinin sınav sonucunu bile biliyorsun. Gerizekalısın cidden.
"Siz Japonya'dan geldiniz değil mi? Yeni bir dil öğrenmek zor olmadı mı?"
Benim hakkımda bir şeyler merak ediyor. kalbim.sakin.olmalısın."Zor yanları oldu tabii ama arkadaşlarım sayesinde kolayca alışabildim."
Sadece kafasını salladı. Neden bu kadar güzel olmak zorunda. Bir şey yapmam lazım."Kuzenin galiba?"
Çocuğu olamaz ya gerizekalı."Evet, amcamın oğlu."
Aynı gen olduğu belli zaten."Aynı sana benziyor. Çok güzel ve şirin."
NE DEDİM BEN. BASBAYAĞI YÜZÜNE ÇOK ŞİRİN VE GÜZELSİN DEDİM. MASHİHO DELİRDİN Mİ SEN."Ahaha teşekkür ederim."
NEDEN BU KADAR GÜZEL GÜLÜYOR. ÇOK ŞİRİN. Ama asıl sormak istediğim soru başka. Kendi sınıfındaki Haruto yaklaşık 1 yıldır ondan hoşlanıyor. Aralarında bir şey var mı öğrenmem lazım."Şey, bir çocuk vardı sizin sınıfta. O da Japon. Haruto'ydu galiba. Yakın mısınız onunla."
Besmele çek Mashiho."Evet, en yakın arkadaşlarımdan. Niye sordun ki?"
Arkadaş dedi ama açmam lazım."Sadece arkadaşın, değil mi?"
Umarım hiçbir şey anlamaz çünkü çok belli ettim. Ama Haruto'yu anlamayan beni mi anlayacak."Evet tabii ki. Başka bir şeyim olmadı ve olmaz da. En yakın arkadaşım sadece."
Şükürler olsun yarabbim."Anladım."
"Biz gidelim merak ederler sonra. Yarın okulda görüşürüz Mashiho"
"Görüşürüz Junkyu."
Görüşmek zorundayız çünkü görüşürüz dedi. Görüşürüz değil mi? Görüşürüz canım. Niye görüşmeyelim koskoca görüşürüz dedi sonuçta.mashikyu real
jaehyuk:
ohadoyoung:
vaay hayirli olsun hyungjunghwan:
mashikyu realmashiho:
favorim sensin junghwan😽😽jaehyuk:
mashikyu real
dersem asahi'yle beni de
yapar misin mashiho❤️❤️mashiho, jaehyuk kişisini
gruptan çıkardı.changbin:
beni de felixle
SAKAAA
SAKA YAPTIM JUNK__mashiho, changbin kişisini
gruptan çıkardı.yedam:
huzur varmış.
o haruto hala junkyu'yu
seviyor mu??hyunsuk:
buyuk ihtimalle evetyedam:
anladımhyunsuk:
niye sordun ki?yedam:
merakjunghwan:
pek oyle durmuyo ama sen
oyle diyosan oyle olsunduz yazi yazamiyorum ve birisi yorum yapmis bayagi yanit vermeye calistim ama olmadi buradan tesekkur ediyorum🥺🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
confession | mashikyu
Fanfictionanonim: 11/A'daki kim junkyu'dan cok hoslaniyorum. (texting + duz yazi)