junkyu
"Junkyu hadi artık! Beni 40 dakika önce hazırım gel 5 dakikaya diye çağırdın. Bilerek 20 dakika sonra geldim. Hala seni bekliyorum. Hızlı ol lütfen."
"Off ne çok söylendin geldim işte. Hem ben anlamıyorum başbaşa yemeğe çıkmak yerine neden 14 kişi beraber gidiyoruz?"
"Çünkü arkadaşlarımızla bir şey yapmak istedik Junkyu. Kaçıncı anlatışım bu?"
"Tamam tamam kızma. Çıkalım hadi."
"Şükürler olsun. Bu geceden sonra nasıl dayanacağım acaba sana?!"
"Niye ne olacak bu gece?"
"Ha, öylesine."
Junkyu'yla birlikte evden çıktığımızda çoktan 10 dakika geç kalmıştık bile. Restoranta gitmemiz de 15 dakikamızı alacaktı. Bizimkilerin söylenmesini çekmek zorundaydık.
"Şükür geldiniz. Gelmeseydiniz keşke."
"Jihoon! Ne yapayım kıyafetim olmamıştı."
"Mashiho kaç saat bekledin bu embesili?"
"20 dakika bekledim. Ve 20 dakika da geç gitmeme rağmen."
"Gerizekalı Junkyu."
"Of bu Jihoon'u çağırmasaydık keşke."
"Sevgilimin üstüne gitmeyin!"
Biz de oturduğumuzda garsonu çağırdık ve istediklerimizi söyledik. Onları buraya ben çağırdığım için parayı ben ödemek zorundaydım. 14 ayı gibi yiyen adamın yemek parasını ödemek... Saçma salak bir yer olmasın diye de lüks bir mekan ayarlamıştım. Ekstra olarak garson oyunculukları falan da vardı. Babam bu durumu çok hoşnut karşılamayacak gibi duruyor.
"Junkyu hyung!"
"Efendim Yed- HARUTO'YA NOLUYOR?!"
"BİLMİYORUM ANLAMADIM GELİP BAKAR MISIN?!"
Yuh oyunculukları çok iyi. Kimse gülmez inşallah. Ben de dahil.
"HAHAHAJWJSH ŞAKA YAPTIM JUNKYU HYUNG!"
"HARUTO MAL MISIN SEN! GERİZEKALI ÖLÜYORDUK BURADA"
"OF HARUTO YA CİDDEN!"
Biz oyuncu olalım bence herkes harika oynuyor.
"Tamam tamam kızma. Geç otur yemekler geldi bak."
"Of gerizekalı tamam."
Şimdi garson Jihoon'un üstüne yemeği boşaltacak. HAHAHAHAH DÜŞÜNMESİ BİLE KOMİK!
"Ah! Çok özür dilerim!"
"LAN! Off. Neyse önemli değil. Yedek kıyafet getirmiştim. Junkyu benimle lavaboya gelir misin?"
"Geleyim bari."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
confession | mashikyu
Fanfictionanonim: 11/A'daki kim junkyu'dan cok hoslaniyorum. (texting + duz yazi)