hyunsuk
"JIHOON! HADI KALK KAHVALTI HAZIRLADIM!"
"Ne?"
"Kahvaltı hazırladım sana bak."
"Biz evli miyiz?"
"Ne! Hayır değiliz."
"Ama karım gibi davranıyorsun."
"Boşu kes ve gel şuraya otur kahvaltını yap."
"Canın acımıyor mu nasıl hazırladın bunları?"
"Hayır geçti."
"Anladım~"
"Jihoon."
"Efendim."
"Şimdi. Sen 20 yaşındasın ben 21. Ve senin 21 benim 22 olmama çok az kaldı. Bizim için illegal olmayan şeyler harici her şey yasal değil mi?"
"Evet. Ama neden soruyorsun?"
"Paramız da var zenginiz ikimiz de."
"Evet aşkım."
"Hazır yaz gelmişken, dünyanın çeşitli yerlerini mi gezsek? Çocukluk hayalim bu. Lütfen hayır deme."
"Neden hayır diyeyim? Sen istiyorsan bu bir emirdir komutanım.
"Ay tamam o zaman. Bu kadar yediğin yeter topluyorum sofrayı. Hadi uçak bileti bul önce Almanya'ya gitmek istiyorum.""Ama daha yemedim bi-"
"1 saat sonra alışverişe çıkacağız. Hazırlan. Orada yeriz."
"Ama-"
"İtiraz kabul etmiyorum hadi hadi hızlı."
1 hafta sonra(one week later)
"Jihoon şuna bak~ Ne kadar güzel. Bunu almak istiyorum."
"Hyunsuk! O ne işine yarayacak Allah aşkına. Gezmeye mi geldik alışveriş yapmaya mı? Almanya'da daha fazla dükkana girmeyeceksin. İspanya için sadece 3 dükkan hakkın var gerisine bir şey ihtiyaç olmadıkça girmeyeceğiz."
"Ama Jihoon~"
"Hadi hayatım bunları alıp çıkıyoruz."
"Off~ Peki."
Jihoon çenemi tutarak kafamı onun yüzüne bakacak şekilde kaldırdı. "Kore'ye döndüğümüzde neden sana yasak getirdiğimi anlayacaksın. Sakın darılma tamam mı bana?" Kafamı aşağı-yukarı sallayarak ona onay verdim. Yanağımdan öperek kasaya doğru yöneldi.
"Sen dışarıda bekleyebilirsin ben geliyorum."
Ağzım kulaklarımda dışarı çıktım ve banka oturdum. Etrafı izlerken birisi bana seslendi.
"Hyunsuk! Hatırlıyor musun beni?"
Eski sevgilim Seunghun! Onun burada ne işi var?!"Ah, evet. Nasılsın Seunghun?"
"İyiyim teşekkürler. Seni ne attı buralara? Benim özlemim mi?"
Tam konuşmaya başlayacakken arkamdan Jihoon bir şey dedi."Hayır. Sevgilisiyle yaptığı planlar."
"Benden ayrılıp buna mu gittin cidden Hyunsuk? Yuh sana! Bana dönmek için hâla şansın var haberin olsun."
"Lan sen ne dediğini sanıyorsun alçak herif!"
Jihoon gerçekten sinirlenmişti. Eğer olaya müdahale etmezsem burada büyük bir kavga olacaktı.
"Seunghun sen ne dediğinin farkında mısın? Sevgilimle farklı bir ülkeye gelmişim ve birlikte güzel saatler geçiriyorum. Ama sen karşıma geçmiş beni aldatan eski sevgilim olarak hala bana dönme şansın var diyorsun. Sen cidden şerefsizin önde gidenisin. Keşke zamanında arkadaşlarımı dinleseydim de senin gibi iğrenç bir insanla bir geçmişim olmasaydı."
"Siz şimdi evlenirsiniz de. Komik."
"Evet Seunghun. Düğün davetiyemi ilk sana yollayacağım söz veriyorum. Gidelim Jihoon."
Jihoon'u kolundan çekiştire çekiştire yaklaşık 15 dakika yürüdüm. En son Jihoon beni durdurdu.
"Gel Hyunsuk. Oturalım şuraya dinlen biraz."
Oradaki banka oturduğumuzda Jihoon ellerimi tutarak konuşmaya başladı.
"Hyunsuk. Senin şuana kadar çıkmış olduğun tek kişinin Seunghun olduğunu biliyorum. Çünkü o seni aldattıktan sonra kimseye güvenemedin. Ama bak, biz şu anda bir çiftiz ve çok mutluyuz. Bu ilişkide bizi ilgilendiren birbirimizin geçmişi değil. Birlikte yaşayacağımız gelecek. Seunghun seni rahatsız etti evet. Ama bir daha buna izin vermeyeceğim. Tamam mı Hyunsuk? Bu yüzden üzülme."
"Jihoon. Teşekkür ederim. Seni çok seviyorum."
"Ben de seni güzelim."
jihoon'u tam seme erkeklerden yaptim guzelim falan HALCUWOCIPWUFPW
sunlari da soyleyeyim; 15'de final yapiyorum daha uzatamiyorum olmuyo baska bir kitsba baslicam.
fix degilim ama oraya seunghun'u koyasim geldi koydum.
basta da hyunin resmi var cubku su aralar skz ultlarim arasinda 3.luk icin yarisiyo ve kazanma ihtimali var HAKXJWOCUWOUCPWHC
bos aciklamalarim bu kadsrdi okudugunuz icin sag olun🖐🏻🖐🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
confession | mashikyu
Fanfictionanonim: 11/A'daki kim junkyu'dan cok hoslaniyorum. (texting + duz yazi)