0.15

341 25 28
                                    

junkyu

1 yıl sonra

   "Junkyu hadi ama!"

   Klasik bir güne daha başlamıştık. Bir yere gidiyoruz ve ben Mashiho'yu bekletiyorum. Ama ne yapayım? Kim dışarı kötü gözükerek çıkmak ister ki?

"Ne söylendin Mashi ya. Geldim işte al."

"Hiç gelmeseydin keşke. Neyse çıkalım hadi. Ama hala nereye gideceğimizi söylemedin?"

"Gidince görürsün sürpriz."

"Öyle olsun bakalım."

Evlendikten sonra kendimize bir apartman dairesi almıştık ve iki normal insan gibi yaşıyorduk. Ama bugün her günümüzden farklı olacaktı. Junkyu alışveriş merkezine falan gideceğiz diye düşünüyor. Ama hayır. Hep hayalini kurduğu şeyi bugün gerçekleştireceğiz. Tam olmayacak ama sayılır.

"Sen yan koltuğa. Arabayı ben sürüyorum Mashi."

"Özür dilerim aşkım~"

"Şarkı açsana."

"Ne açayım?"

"Orange."

Orange'ı söyleye söyleye gideceğimiz yere vardık. Bu şarkı için Asahi'ye ve Haruto'ya teşekkür etmeliyiz galiba.

Petshop'un karşısında bir kafe olduğu için Mashiho çok şaşırmamıştı. Onu kafeye getirdim sanıyordu. Arabadan indiğimizde elini tuttum. O kafeye doğru bir adım atmıştı ama onu kendi gittiğim tarafa çektim. Küçücük bir şeydi zaten.

"Junkyu nereye gidiyoruz?"

"Senin en büyük hayalin çocuk sahibi olmak değil mi?"

"Evet. Ama ne alakası va-"

"Biyolojik olarak bu mümkün değil. Çocuk sahibi olmanın içinde kaldığını biliyorum. O yüzden bugün seni buraya getirdim."

"Junkyu.. Aşırı güzel düşünmüşsün. Fakat bunun için daha çok erken. Çocuk bakmak hiç kolay bir şey değil. Ben zamanımı biraz daha seninle geçirmek istiyorum. Hani derler ya evliliğimizin tadını çıkaralım. Aynen öyle."

"Ama biz gerçek çocuk evlatlık edinmeyeceğiz ki. Evcil hayvan sahipleneceğiz. Kedi."

"Ne?! Junkyu.. Evlatlık edineceğiz sandım."

"Hadi gel ahahaha"

O gün orada bir çocuğumuz olmuştu. Mashikyu'nun ilk çocuğu.

2 yıl sonra

"4.yılınız kutlu olsun hyunglarım. Koca adam oldunuz. Çok hızlı büyüdüler. Haruto.. Sanırım ağlayacağım."

"Ağlama Yedam ağlama."

"Nasıl ağlamayayım Haruto? Mashiho ve Junkyu hyungumun evlilik yıldönümü. Doyoung ve Junghwan da bugün evlendi. DAHA NASIL AĞLAMAYAYIM?!"

"Haklısın. Galiba.. Ben de ağlayacağım."

"Hyung biz bile ağlamıyoruz yuh yani."

"Ne ağlak çift çıktı bunlar da."

"Siz susun! Kendinizin hyungu olsaydınız anlardınız. Sizin hyungunuz olmak çok zor."

Yedam her cümlesinden sonra ağlamasını kuvvetlendiriyordu. Ne kadar duygusal oldu bunlar böyle.

12 kişilik arkadaş grubumuzda herkes evlenmişti. Changbin ve Felix bir süre sonra bizim okuldan ayrılıp SKZ Üniversite'sine gittiği için 12 kişi kalmıştık. Hem onlar orada daha mutluydu. Gerçek kardeşlerini bulmuş gibi.

"Junkyu. 4.yılınız kutlu olsun kardeşim."

"Sağ ol Jihoon'um. Şu zamana kadar her derdimi her sıkıntımı hiç itiraz etmeden dinlediğin için çok teşekkür ederim. 4 senedir bu görevle ilgilenmiyorsun ama kurtuldun."

"Çok zordu Junkyu. Senin dertlerini dinlemek..."

"Hiç de bile. Derdim bile yoktu benim."

"Jihoon bugün yan sınıftaki kızlara çok iyi davranmama rağmen bana çok kaba davrandılar~ Ben herkese karşı çok iyi davranıyorum. Neden bana böyle kötü davranıyorlar Jihoon~"

"JİHOON!"

"Tamam tamam sustum."

"Junkyu hyung!"

"Efendim Junghwan."

"Gelsene bir Junkyu."

"Tamam! Bekle biraz Jihoon."

"Heh geldim. Ne oldu?"

"Şimdi Junkyu. Benim çocuk sahibi olmak istediğimi biliyorsun. Fakat bunu ayrıntılarıyla çokça düşündüm ve başkasının doğurduğu çocuğa asla kendi çoçuğum gözüyle bakamayacağımı fark ettim. Zaten senin özel olarak bir isteğin yoktu. Ben ne istersem o olacağını söylüyordun. Junghwan ve Doyoung bizim bebeğimiz olsun mu? Küçücükler zaten."

"Ne?"

"Mashiho hyung. Bu yüzden mi beni çağırdın... HYUNG BEN EVLİYİM NEYİM BEBEK!"

"Doğru onu unutmuşum."

"Gerizekalı."

"Sonsuza kadar başbaşa kaldık Junkyu."

"Seninle olduktan sonra gerisi önemsiz Mashi."

sonunda final yapabildim. yeni kitabim hoonsuk olacak, o konuya en cok onlari yakistirdim. bunu yayinladigimda onun da ilk bolumunu yayinlamis olacagim. bakarsaniz sevinirim🥺🖐🏻 eger bakmazsaniz da hep mashikyu'yla kalin ve mashikyu'nun best couple oldugunu unutamayin. kitabima ilgi gosterdiginiz icin tesekkur ederim👉🏻💗

confession | mashikyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin