felix
"Felix~ Uyan artık bir arkadaşın burada."
"Gelebilirsin Jihoon."
"Şey, Felix. Ben Changbin."
"Ne!"
Changbin. Seo Changbin. Onun burada ne işi olur ki?
En son flörtleşiyorduk. Sevgilisi olduğunu söyleyip beni engelledi. Nasıl buraya gelebilir! Tek amacı benim acı çekmem sanırım."Gel otur şöyle. Ne işin var burada?"
"Bir şey konuşmak için geldim."
"Ne konuşacaksın?"
"2 ay önce seninle konuşurken sevgilim var deyip engellemiştim. Özür dilerim."
Ne ara 2 ay oldu yuh. Yanlış yere takıldım bir saniye."Sen böyle kuru kuru özür dileyince seni affedeceğimi mi sandın? Bir açıklaman bile yok."
"Eski sevgilin, Hyunjin. Beni buna zorladı."
"Ne! Ciddi misin sen?"
"Evet. Seninle sadece whatsapp ve instagram üzerinden konuşuyorduk. Nasıl öğrendi bilmiyorum. Ama bana yazdı ve daha fazla seninle konuşursam arkadaş çevremi bozacağını söyledi. Benimle tehdit etseydi konuşmayı kesmezdim. Ama arkadaşlarım benim için cidden çok önemli. Özür dilerim Felix. İlişkimizi mahvettiğim için."
"Özür dilemene gerek yok. Fakat o çok inatçı biridir. Bana söylemiş olman bile tehlike."
"Sevgilisi var. 2 hafta oldu."
"Kim peki?"
"Junghwan'ın sınıfındaki Yang Jeongin."
"Ah o şirin çocuk. 2 sene önce aynı kursa gidiyorduk. Hatta bir fotoğrafımız bile var. Göstereceğim.. Şuna bak ne kadar şirin~"
"Cidden çok şirinmiş. Ama sen daha şirinsin."
Changbin'e ters ters baktım ve yatması için yanımı gösterdim. İlk başta şaşırsa da geldi ve yanıma yattı.
"Utanmana gerek yok. Hava soğuk battaniyenin altına gir."
Ben bunu dedikten sonra utana utana battaniyenin altına girdi. Seo Changbin'in bu hallerde olduğunu görmek... Çok komik. Madem benim evim. Ben adım atmalıyım.
Changbin'e sarıldım ve
"Uyuyalım mı? Çok uykum var."
"T-tamam olur."
"Ama sen de bana sarılmalısın. Yoksa uyuyamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
confession | mashikyu
Fanfictionanonim: 11/A'daki kim junkyu'dan cok hoslaniyorum. (texting + duz yazi)