2. évad 6. rész

585 19 3
                                    

-Renta Renáta jöjjön velem!! - mondta Máday.

-Megyek... - mondtam hallkan. Ebben a pillanatban több fajta nézést is láttam: Kardoson látszott hogy csalódott, az osztályban sokan ledöbbentek, Kinga pedig azt üzente tekintetével hogy ezt még megfogjuk beszélni Mádaynak pedig csak szimplán a dühös tekintetét láthattuk. 

Mikor oda értünk az irodához nyeltem egy nagyot mert tudtam mi fog következni, és hát az is történt.

-Rentai magától ezt egyátalán nem vártam ilyen viselkedést! Németről (Mivel hiába kerestem vagy gondoltam vissza Edinának nem lehet tudni a családnevét így kitaláltam egyet) pedig van egy sajátos véleményem de ez túl ment minden határon! - orditotta az igazgatóhelyettes.

-Elnézést.... - suttogtam - De én kiszerettem volna menni a mosdóból amikor Edina beszólt én meg csak elmondtam az igazat, amire nagyon kiakadt és kilökött az ajtón... - mondtam gyors el a történetet.

-Ez nem is így történt!! - akadt ki - Én csak azért löktem el mert megakart tépni!!!! 

-Ne hazudj! Nem is akartalak Bántani! - emeltem fel a hangom elösször meglepődtem de valahogy minden haragom ami miatta volt kihozott belőlem egy adrenalin szintet amitől muszáj volt kiabálnom. - Miért akartalak volna megtépní! Nem vagyok te aki ok nélkül bánt valakit!!!

-Naaa ezt most fejezd be! Én senkit nem Bántok ok nélkül!

-Ezt remélem csak viccnek szántad, mert akkor méggyakorolhatnál egy keveset!

-Esküszöm ezt még megbánod!! 

-ELÉG LEGYEN!!!!!! - orditotta Máday - MINDKETTEN GAZDAGODTATOK EGY OSZTÁLYFŐNÖKIVEL ÉS NEM ÉRDEKEL MITCSINÁLTATOK! TÜNÉS ÓRÁRA!! 

Mikor oda értem az osztályhoz bekopogtam és bementem. 

-Miért mentél el Mádayal? - kérdezte Kardos.

-Hogy gazdagodjak egy osztályfőnökivel... - válaszoltam. Amire mindenki csak csodálokozott.

És ez a a reakció még csak az eleje volt.....


Mi van velünk? ||SzJG ff.|| BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now