2.évad 14.rész

579 18 10
                                    

Cortez szemszöge:

-Reni? Hallasz? - de mind hiába valószínűleg már nincs ébren rosszabbik esetben pedig rosszul lett. Amilyen gyorsan csak tudtam siettem a parkhoz ami a legközelebb van valószínűleg ott találom legalább is reménykedem mert csak megnyugtatás képp mondtam neki hogy tudom a parkot, pedig azt sem tudom hol vagyok éppen. Mikor oda értem a parkhoz gyorsabban kezdtem el futni és a park közepén a padon egy lányt láttam aki rajta aludt vagyis reméltem hogy alszik. Mikor oda értem akkor vettem észre hogy ez a lány Reni.
-Reni! - nem válaszolt. -Ébredj fel! - mikor megnéztem a pulzusát megnyugodtam, hogy csak a kimerültségtől aludhatott el. Viszont teljesen át volt fagyva. Gyors felemeltem és próbáltam minnél hamarabb haza menni szerencsére megjegyeztem az utat így könnyen haza találtam.

20 perc múlva már a szobámba voltam vele. Még nem kellt fel viszont az ágyamban alszik én a kanapén alszok majd ami a szobámban van.

Már eléggé késő volt de de én egyszerűen Nem tudtam róla a szemem levenni.
Tudom hogy muszáj lesz elmondanom hogy mit akartam mondani neki és utána a telefonálásról is kell vele beszélnem egyszerűen azért nem akartam hogy közel kerüljek hozzá mert tudom hogy össze törném csak de most azt hiszem össze fogom törni az akaratomon kívül. Szóval csak gratulálni tudok Antai-Kelemen Ádám egyszerűen tökéletesen össze tudod törni a lányok szívét....

Uuuu ebből lehet Happy End? Na de ez majd kiderül ha kint lesz a következő és egyben utolsó rész😿 igaz nem akarom befejezni de majd meglátjátok ❤️

Mi van velünk? ||SzJG ff.|| BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin