Reggel szenvedve de felkelltem, a nap pozitívuma, hogy péntek van. Lassan mentem suliba de ma direkt egyedül. Végre plusz idő ahol egyedül lehetek.
Amikor beakartam menni a suliba Ricsi oda szólt
-Hol van Jimin?
-Ki? - ez télleg nem normális.
-Hát a BTS barátod?
-Annyira hülye vagy. - és bementem. Komolyan mondom most ő így bunkózik. Elég volt azt nézni ahogy Edina Cortezen csüng mert most megteheti bah... Mai napon nem igazán történt semmi utolsó óráig. Kicsit késtem francia kultúráról ezért Durand nem igazán örült.
-Ugyan ne szidja le csak gondolkodott mert Jiminnel nagy köztük a l'amour. - szólt bele Ricsi én erre nem reagáltam csak leültem. Szerencsére Ricsi miatt most az egyszer nem írta be a késést. Egyre gázabb ez az egész, de most komolyan Ricsi se komplett. Azt mondta Kinga, hogy most nem vagyok vele jóba kifejezetten utál, de akkor mit piszkál. Fúúú... Néha azt hinné az ember, hogy jó az élete erre meg mintha csak álmodná és itt van az igazságban na kösz.Otthon nem nagyon csináltam semmit azon kívűl hogy meg tanultam. De mivel utána halálra untam magam felmentem a Facebookra. Kár volt... Egyszerűen nem láttam semmi mást csak Edina hülyeségeit pedig nincs bejelölve, csak Cortez és persze miden hülye posztjához megjelölte bah... Inkább kiléptem... Aztán vacsora nélkül befeküdtem az ágyba fürdés után és álomba sírtam magam...
Szijjasztok! Remélem tetszik ez a rész. 😁❤️
VOUS LISEZ
Mi van velünk? ||SzJG ff.|| BEFEJEZETT
FanfictionHey emberek! Mi lenne ha egy nap máshogy lenne minden. Igen Reni és Cortez már Párizsban és boldogan élnek amíg....