-Ez fájt, akkor mégsem álmodom... - gondolkodtam hangosan.
-Renáta, te meg őrültél kijött a "barátom van és nem Cortez végre sikerült valami" érzés. Tiszta bolond vagy figyelj már kicsit oda végre sikerült valami és nem siránkozol, 8 napja, hogy Cortezék együtt vannak.
-Kivel? - kérdeztem.
-Kivel szerinted Edinával, kettő napra rá hogy te összejöttél Macuval. Eléggé kettévált az osztály. A ti párosotok miatt. Ez a négyőtök hibája de leginkább a tiéd és Cortezé. Össze vesztél Ricsivel is. De ha jól belegondolunk akkor te kezdted.
-Én én kezdtem! Viki ő nem számít Corteznek szabad!
-Ki az a Viki te bolond vagy. - nézett hülyén Kinga.
-Hát amikor volt Zsoltiék bandája a Jalapeno, oda vették fel azt a Vikit.
-Te bolond vagy. Milyen banda nem? volt sose bandájuk és semmi Viki nem volt. - aztán kiviharzott. Mi a.... Én meg hova kerültem... Mi van velünk... Mért történik ez... Most még annak is jobban örülnék ha még itt lenne Viki... Na jó ez túlzás Renáta most felálsz és kimész az elméletileg meglévő barátodra és próbálsz úgy viselkedni mintha normális lenne minden. Na jó megbolondultam de komolyan. Ez csak egy álom igen ez lesz a mantrám: ez csak egy álom... ez csak egy álom...
Oké így túl fogom élni. Nem nem nem nem fogom. És ha ide költöznék? Nem nem ez nem jó. És ha haza mennék. De hogyan ott van Máday. Francba....Itt a köviii rész!!!🤗❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Mi van velünk? ||SzJG ff.|| BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarHey emberek! Mi lenne ha egy nap máshogy lenne minden. Igen Reni és Cortez már Párizsban és boldogan élnek amíg....