1🍊

133 18 1
                                    

Pek Kıymetli Editör Beyim Minseok,
  Görüşmeyeli bir hayli zaman oldu. Belki de aradın ulaşamadın bana. Belki telefonlarına bakmadığımı düşündün.

Öyle değil Editör Beyim Minseok!

Ama dahası var..

Sözcükleri dolaylı anlatımsızdan kullanan ellerim çaresiz ve takatsizlikten uyuşmuş durumda. Farkettiysen bozuk el yazıma maruz kalıyorsun. Belki boynunda pek şık duran altın sarısı çerçeveli gözlüklerini taktın usanarak şimdi. Açık kahve saçlarına pek de yakışıyor, hiç söylemedim belki, şaşırdın değil mi? İltifatlardan kaçınan dilim artık çekinecek hiçbir yüz tanımıyor.

Bir süredir ilk defa bu kadar çok kelime yazdım. Bilmiyorsundur belki Editör Beyim Minseok. Belki haberlerde ilân etmişlerdir, kent kıyısı köylerinden Sakinsu Köyü'nde amansız bir yangın çıktı. Kupkuru bir havada, cehennemin nefesinden kopmuş gibi yakarak esen güneyli bir rüzgârla alevler benim doğma büyüme köyümü üç gece dört gündüz yaktı. Dağların sanki hiç Allah'ı yokmuş gibi susuz yağmursuz cayır cayır yanışını izledim. Bir hafta gözüme uyku, ağzıma lokma girmedi. Tek damla çay içemedim.

Sıcaklık üşütüyor artık beni.. Bir mumun alevine dahi tahammüllüm yok artık. Karanlığa razıyım.. Gün batınca açmıyorum ışıkları, açamıyorum da zaten.. bahçemle birlikte hatlar da yandı.. ne elektrik var ne de telefon.. daktilom bahçedeydi, taslaklarla birlikte o da yandı.  Ondandır mektupla, bozuk el yazımla izah ediyorum size ahlavalimi..

Sana sözünü verdiğim romanı bir türlü tamamlayamıyorum. Belki bahane diyeceksin ama Allah düşmanımın dahi başına vermesin ki mandalina bahçem yandı. Yazamıyorum tek kelimeye tek hece bile.. Diyeceğim şu ki bir süre kitap bekleme bu azizinden.. Bir süre dediysem bu bir süre, bir ay bir yıl da olabilir bir ömür de sürebilir..

Söylesene Minseok, umut nasıl ediliyordu?

Gökyüzü hâlâ isli puslu gri görünüyor gözüme, mavisini bulamıyor yüreğim.. yeşilde turuncumu kaybettim.. Bu derde sabır uğruna cenneti vaad etseler istemem artık.. bu bahçeleri yaktıktan sonra cennette nasıl huzur buluruz ki?

🍊

Bu dünya yerinde bu kadar dertle karıldıktan sonra vaad edilmiş cennetlerde nasıl huzur buluruz ki?

Bir Yangın Dolusu Aşk Verdi BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin