🖇️|"LÜTFEN BENİ UNUTMAYIN..."

520 37 12
                                    

Dakikalarca orda sarılarak durdu 3 arkadaş. Artık Jungkook'un canı yandığı gibi artık Taehyung'un canıda yanıyordu.

Taehyung'un tek hissettiği şey acıydı.

Annesi gözlerinin önünde öldüğünde 7 yaşındaydı Taehyung. 7 yaşında pek tepki göstermese bile büyüdükçe hep kendini suçladı. "Bir şeyler yapabilirdim, bu kadar aptal olamazdım" diye yıllarca kendini suçladı. Psikologlara gitti bazı geceler annesini istediği için ağrı kesici ile uyuturlardı.

Tekrardan aynı şeyleri yaşamamak için, jungkook'un da gözleri önünde ölmesinden korktuğu için gitmişti Taehyung canı yandığı halde o da terk etti jungkook'u.

Bir kaç hafta sürekli ağladı Taehyung yemek yemedi zaten önceden de yemek yemediği için zayıf olan bedeni artık daha da zayıfladı. Uymuyor, saatlerce ölü gibi yatıyordu. Bir kaç gece tekrardan 10 - 15 yaşlarına döndü, kriz geçiriyor odaları arıyor her tarafı güçsüz kalıncaya kadar dağıtıyor sonrada bayılıyordu.

Jimin ve jin Taehyung’u da kaybetmemek için sürekli yanında oldular ama Taehyung'un da jungkook gibi ölüyordu.

3 hafta sonra Taehyung artık ağlamıyordu bile. Bu durum diyerlerini endişelendiriyordu.

Biraz olsun iyi olduğu zaman jungkook'un Taehyung'a yazdığı günlüğü vermeyi planlıyordu jimin.

En son dayanamadı ve günlüğü verdi.

Taehyung günlüğü okuduktan sonra daha da kötü oldu.

Tekrar tekrar okudu günlüğü en sonunda son sayfanın en altında küçük yazıyla en son sayfa yazıyordu. Görülmeyecek kadar küçük yazıyla yazıldığı için geç farkketti.

Hızlıca en sona geçti Taehyung. Biraz olsun dinmiş olan göz yaşı şimdi daha da artmıştı. Jungkook en sona ona küçük bir not bırakmıştı.

"Merhaba bayım.
En son size kızgın olduğumu söylemiştim lâkin size fazla kızgın kalamıyorum.
Sizi bekleyeceğim.
Bu dünya da vadem
yetmedi ama öbür dünya da sizi sonsuza kadar bekliyeceğim.
Erken gelmeyin bayım.
Hayatınızı yaşayın öyle gelin,
Ora da benim yerime mutlu olun,
Dünya da mutlu olamadım ama gittiğim yerde mutlu olacağıma dair size söz veriyorum.
Sizden de bana bir söz vermenizi istiyorum bayım.
Yanıma erken gelmeyin ,
Söz verin yanıma erken gelmeyeceksiniz.
Ben sizi sonsuza kadar bekliyeceğim.
Kendinize çok dikkat et Taehyung,
banyodan sonra saçını kurutmazsan hastalanırsın saçını kurut ve hastalanma kendine çok dikkat et lotus çiçeğim.
Lütfen beni unutma.
Hoşçakal Taehyung."

Elinden kayıp yere düştü defter kendine sarılıp saatlerce ağladı Taehyung saatlerce özür diledi lâkin bu seferki özürü gelmediği için değil yanına erken gideceği içindi.

Göz yaşını sildi ve ayağa kalktı dolaptan metal jileti aldı ve bastırdı sol bileğine. Canı yanıyordu ama bu pek umurunda değildi mutluydu Taehyung.

Gücü bitmeden diyer bileğine de batırdı metal jileti.

Kollarından kan akıyor bir yandan ağlıyor.

Gözü kapanmak üzere son fısıldadığı cümle ;

"Seni özledim jungkook. Yanına geliyorum."

...

Saatler sona banyoda kanlar içerisinde buldular Taehyung’u ama çok geçti o artık jungkook yanına gitmişti.

'amore sbagliatoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin