- Soha nem akartam még ennyire meghalni.
Kata a fogmosás félig abba hagyván szólt:
- Tévedsz, tegnap is ezt mondtad.
Szemeim alatt karikák, arcomon egy át nem aludt éjszaka nyomai. Egész éjszaka az járt a fejemben, hogyan szabaduljak meg ettől az egész hitgyüli dologtól.Nem bírom elviselni az egész gondolatát.
Meg pang a szervezetem egy nő hiányától, amit senki se tud betölteni. Ideje magammal foglalkozni többet.
- Beteget jelentek. Így megúszom.
- Nem biztos, hogy elhiszi majd. - aggódott Rózi. - egészségesen nézel ki.
- Üss meg. - feleltem reflexből. Hülyén néztek vissza rám. - kell egy lila folt.
- Dehogy ütlek meg! Ne legyél idióta.
- Akkor csinálj valamit. Neked vannak sminkeid! - kérleltem hangomban szinte egy segélykiáltással.
Kivett egy palettát, amiben különböző színek voltak.
- Jó. - mondta, majd leült mellém.
Beletömködte az ecsetet a legelső kékes árnyalatba, és a szemem alá ütögette. Belement az orromba és csikarta.
- Mégis mi a- csóváltam a fejem, mire Rózi megfogta az állam, hogy leállítson.
Így szembenéztem mindkét szemével.
- Állj már le!
- Nehogy a végén azt higgyjem, hogy egy meleg filmen vagyok.
Rózi közepes erősséggel ütött fejbe.
- Kijön belőled a leszbikus, mi?! De ne felém, mert belenyomom a szemedbe.
- Látod, elértem, hogy megüss.
- Nem hittem volna, hogy erre fogsz hivatkozni.
- Ha lenne isten akire esküdni tudnék, hogy nem foglak többet, akkor mindenképp.Szerda este nagy levegőket vettem a fürdőben, miután fogat mostam. Fejemet ütötte a tény, hogy mindenképp meg kell úszom ezt az egész hülyeséget.
Ki kell húznom ezt a félévet maximum kettő női zsákmánnyal. Ezt a hatalmas libidót csak a női bőrnek az illata veheti el teljesen.
Igazából, mindörökké hiányzik majd nekem Réka. Naplómban külön fejezetet szántam arra, hogy kifejtsem, hogyan értem el, hogy találkozhasson velem privát keretek között.
Az első fejezet címe a lágyítás is lehetne.Bejegyzések
09.07. Réka új osztálytársam. (Extra dudák, alacsony termet) Van egy fickója, aki egy két ajtós afroamerikai.
09.23: Réka mellém ült, és elkezdte nekem ecsetelni, hogy mennyire utálja a melegeket. Én viszont melegebb éghajlatra küldtem. Ebből sem lesz barátság.
10.07: Bementem a csoporttársaival együtt egy szobába és ott mesélte el, hogy sajnálja, amit mondott. Szimpatikusnak tart és nehezén viselte, hogy megbántott.
10.09: Szerinte pokoli jó hideg vízzel zuhanyozni. Elvitt engem kávét venni magának, mikor a srácról kérdeztem, csöndben megrázta magát.
10.13: Hallottam amint a hallban a telefonba kiabál, de amint lenyugodott, suttogva hangzott el egy mondata: sosem szerettelek.
10.15: feljött hozzám miután vége lett a napnak. Nem is tudtam, hogy ennyire beszédes alapjáraton. Elhozta az imakönyvét és megmutatta a lapított virágait. Talán ilyenkor mégis megdobbant a szívem. Kellemetlen.
Délutánt valami sorozat mellett töltöttük. Akkor elárulta, hogy küzd a saját démonaival. Nem árulta el, hogy mivel.10.17: Feljött a szobámba, és megölelt. Ezzel nem is fejezném be a mondatomat, mert én viszont ilyenkor már vadász módba kapcsolok. Éreztem egy sebet mikor beletúrtam a hajába és én hülye modorral meg is kérdeztem, mi ez. Azt mondta, hogy ezt a bűnei miatt kapta az apjától. Lényegében, jelenleg is a bűnben van.
Egyetlen bűne a szerelem volt. Elárulta, hogy minden dolga csak alibi. Nem teheti meg, hogy lányokra hivatkozzon.
Valamiért elragadott a varázsa, és megcsókoltam. Ott volt a szemében az egész története és, hogy mit-miért tett.
Kezeim felfedezték és akkor megtörtént ami miatt már nem láthatom. Rajtakapták.Csütörtök
- Fréda, miattad számos - tehetséges - testvérünket kellett elbocsátani. Elmondása szerint, milyen érzés pengeélen táncolni?
- Szuper - feleltem, miközben a tollamat kapcsoltam ki-be. - senkit nem érdekel.
- Ha nem folyna bele olyan dolgokba, amikbe nem kellene, jobban tenné. - mondta Árgus atya.
Csendben maradtam, majd ledőltem a padra. Hátam mögött Amanda és Mimóza figyelt lázasan a szavakra.
A két olyan nő, aki a naplóm listájában az utolsó üres kocka, amit olyan szívesen bejelöltem volna hatalmas piros pipával. Nem tudom, kitől örököltem a hajthatatlan vérem. Legnagyobb hiba volt ide küldeni engem, még nagyobb szerencse, hogy megtalálom a prédámat.
A préda gyenge, a vadász éhes. Kiegészítő egy körforgás amiben mindig lesz fájdalom.
Meg kell őket környékeznem, akkor nem lesz hasznos a megfigyelés. Talán mindvégig ők voltak a hatalmas heteroszexuálisok.
Akkor a számításaim nem vezettek engem előre. Ezt az egyetlen dolgot kell csak kideríteni, és vége.🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Kedves mindenki, aki nekem igennel és várakozással felelt, köszönöm.
Megjött a kellő motiváció, ez most nagyon kellett. Már túl vagyok a kellő gyászon, már nem fáj a lelkem hasonlóan. Mindenekelőtt, ezt rendesen, összeszedetten szeretném véghez vinni.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙
YOU ARE READING
f r é d a //(18+) lgbtq
RomanceAnyám nem tud a naplóról. Anyám katolikus. Én viszont minden titkot tudok a lányokról, amiket még ők sem tudtak. Rejtett személyiségek, látens elemek, titkos képességek és elnyomott szeretők. Hiszen egy majdnem vallásos iskola nem igen tartalmaz m...