0-4

15 14 0
                                    


       Tanımadığı bir kadının ne işi olurdu bir Başkesenle biraz ona bakalım. Bir Başkesen tek başına ne kadar önemli olabilir ki konu başlığımız bu olsun. İkincisi olay akışı olsun. Ve sonra sonuca bağlayalım.

          Bir Başkesen tek başına önem arz etmez ama ondaki akıl herseye baş çevirebilecek güçte olabilir. Bence kadının amacıda o zaten Buda büyük bir ihtimalller arasında

        Kendini Başkesen için Başkesen gibi bir tehlikeli bir varlığın içine attı. Bununla baş edebilirmiydi. Onada bir karar vermeliydi. Karar verip ona göre bir yol izlemeliydi.
       
       Olay akışı nasıl olacaktı acaba ne yol çizecekti kendisine yol şöyle olabilir. Başkesenin yapacağı herşeyi not etmek. Nasıl cevap verir durumlara ona bakmalı ona göre yol çizmeli.

      Kadın akla hayale sığmayacak derecede akıllı ve bir o kadar güzel birisiydi. Başkesen ailesine yakışır birisiydi. Umarım öyledir, öyle değilse eğer durumlar değişir.
   

     Başkeseni kültür konusunda eğitmeliydi.  Çünkü baya gerideydi o konuda hemde çok gerideydi. Bir şey hatta bir çok şey yapmalıydı.

      Yapacaklar listesi yapması gerekirdi. Başkesen onun için herşeyden değerliydi.
Listenin başında zaten kültür ve dil geliyordu.

      Ayrıca kendini ona aşık edip onunla yatmak zorundaydı. Çünkü onun menisi çok kıymetliydi. Herşeyden kıymetliydi. Düşünsene bi bir Başkesen grubu efsane olurdu.

Kıllı Başkesen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin