נקודת מבט לואי-נכנסתי לבית בסביבות השעה חמש בערב, כל היום הייתי עם הארי והיום עבר כל כך מהר.
"היי לואי" פיבי פנתה אליי ותוך כדי לקחה ביס מהשוקולד שלה, "היי פיבי, איפה כולן?" "הן הלכו לטיול, הן אמורות לחזור עוד כמה דקות" היא ענתה לי והנהנתי. התיישבתי לידה ושיחקתי בפלאפון. "אתה צריך משהו לואי?" פיבי שאלה ולא ידעתי אם להגיד לה או לא בינתיים, "את האמת שכן, אני צריך לספר לכן משהו" "אהה אוקי" היא אמרה וחזרה להתעסק בשוקולד שלה.
"חזרנווו" פתאום לוטי קראה ופתחה את הדלת, "היי" עניתי לה והוא חייכה אליי "היי לואי איפה היית כל היום?" היא שאלה וקפאתי, "אממ אני צריך ספר לכן משהו" התחלתי למלמל ושמתי לב שפיבי סימנה לכולן לשבת. כולן התיישבו מסביבי וחיכו שאתחיל לדבר. "אז אמממ" התחלתי למלמל אבל לא הצלחתי להוציא מילה. כעבור כמה דקות כולן התעייפו והסתכלתי עליהן. "אוקיי." "אני לא יודע איך להגיד את זה כל כך אבל אני גיי, אני מקווה שאין לכן בעיה עם זה" כולן חייכו חיוך רחב וקפצו עליי בחיבוק "לואייי אנחנו כל כך שמחות שאמרת לנו את זה" לוטי אמרה ונרגעתי, "יש עוד משהו" אמרתי להן כולם כולם התרחקו ממני והסתכלו עליי במבט טיפה מודאג. "אני יודע שזה אולי טיפה מוקדם לספר אבל אני לא רוצה להסתיר שום דבר" אמרתי והן היו במתח "הארי ואני ביחד אני חושב, כאילו אני לא יודע אבל אני חושב שכן" "הארי? "פיבי שאלה" כן הוא כבר בא לכאן כמה פעמים אני בטוח שראית אותו "" אההה הארי "היא אמרה עם חיוך." אתה אוהב אותו?" לוטי שאלה והסתכלה עליי "כן" עניתי לה ישר "מאוד" הוספתי והיא צחקה "אוקי אוקי" היא אמרה והתכוונה לבוא לחבק אותי אבל פתאום שמענו דפיקות בדלת.
אף פעם אף אחד לא דפק לנו בדלת ולא ידענו מי זה, היינו לבד בבית אני הייתי אחראי. "מי זה ??" לוטי שאלה, "הארי" לפתע שמעתי את הקול הצרוד והנעים של הארי קורא מחוץ לדלת. כולנו נרגענו והוצאנו נשימה, הלכתי לפתוח להארי את הדלת והתרגשתי לספר לו שיצאתי מהארון לפני האחיות שלי, "היי לו" הארי קרא עם חיוך שוב כשפתחתי לו את הדלת וקפץ לחבק אותי, לא התנגדתי. "מה אתה עושה כאן?" שאלתי אותו, "שכחת משהו בבית שלי" הוא ענה והושיט לי שקית. בתוך השקית הייתה קופסא, לא שכחתי אצלו כלום. פתאום נזכרתי שהרגע דיברנו עליו. מה אם הוא שמע משהו?
"אממ הארי? כמה שמעת מהשיחה שלנו?" שאלתי אותו במבט חושש והוא חייך יותר "אני חושב שמספיק" הוא אמר בחיוך והסמקתי.
משכתי את הארי לכיוון האחיות שלי שעדיין ישבו ובהו בנו עם חיוך, "בכל מקרה תכירו, זה הארי" אמרתי להן. "היי הארי" כולן אמרו ביחד מה שגרם לי ולהארי לגחך.
עלינו לחדר שלי ומיד הארי התנפל עליי. הוא נשק לשפתי ולאט לאט העמיק את הנשיקה. "התגעגעתי אלייך" הוא לחש באוזני וחייכתי. "לא ראית אותי רק שעה וכבר התגעגעת?" שאלתי אותו בצחוק אבל הוא התרחק והתיישב על המיטה שלי עם פרצוף נעלב. "הארי" אמרתי לו "גם אני התגעגעתי אלייך" "הארי" המשכתי להגיד לו עד שקפצתי על שפתיו ונישקתי אותו נשיקה סוחפת. "אפילו התגעגעתי יותר" מלמלתי תוך כדי הנשיקה "אני לא יכול בלעדייך אפילו לא חצי שנייה" המשכתי לדבר תוך כדי הנשיקה והוא התחיל לחייך, "אני כל כך אוהב אותך הארי" לחשתי לו והוא חייך חיוך גדול יותר. "יופי" הוא אמר והשתלט על המצב. הוא הפך אותי על הגב כשהוא מעליי, המפשעות שלנו נגעו אחד בשנייה מה שגרם לי קצת לגנוח "גם אני אוהב אותך ותמיד אוהב" הוא לחש לי באוזן כשהוא עדיין מעליי, הוא הצמיד את שפתינו שוב והתנשקנו נשיקה ארוכה, יכולתי לראות שהארי קצת קשה, הדבקתי נשיקה קטנה לשפתיו והתרחקתי "הארי?" "כן לו?" "סיפרתי לאחיות שלי שאני גיי וגם סיפרתי להן עלינו" אמרתי לו אך הוא התעלם. "כל הכבוד לו" הוא אמר תוך כדי שנישק אותי בפראות. "לא שמעתי את זה אבל יכולתי לנחש אחרי שהצגת אותי בפניהן." הוא אמר והמשיך לנשק אותי. "הארי?" "כן לו?" "מה יש בקופסא שהבאת?" שאלתי אותו במבט מסוקרן והוא מיד חייך "אהה זה מתנה" הוא אמר בחיוך "קח" הוא הושיט לי את השקית ובתוכה המתנה. הוצאתי את הקופסא מהשקית והסתכלתי על הארי הוא עשה לי סימן עם הראש שאישר לי לפתוח את הקופסא כך עשיתי.
"וואוו" אמרתי כשפתחתי את הקופסא. בתוכה היה צמיד, נעשה מעור שעליו יש את האותיות שלי ושל הארי - (H.L).
"זה ממש יפה הארי תודה רבה" אמרתי לו והוא חייך, "אתה אוהב את זה?" הוא שאל מסוקרן, הוא היה נראה כל כך טוב בתנוחה הזאת, כמו מלאך. "מאוד" עניתי לו בחיוך. "אתה יכול לענוד לי את זה?" "ברור" הוא ענה ובא לעברי. הושטתי לו את זה והוא אחז בה. הוא ענד לי את הצמיד והוא היה כל כך יפה "תודה הארי, אבל מאיפה היה לך את הכסף לקנות את זה?" שאלתי אותו והוא לא ענה "זה לא מה שחשוב לו, העיקר שאתה אוהב את זה" הוא אמר והנהנתי "אני מאוד אוהב את זה" תיקנתי אותו והוא צחק "עכשיו תדע שאני תמיד איתך, גם אם עוברת חצי שנייה שאני רחוק ממך" הוא אמר בצחוק וצחקתי יחד איתו קפצתי עליו והסתערתי על שפתיו "אני אוהב אותך הארי תודה" אמרתי לו תוך כדי הנשיקה "גם אני אוהב אותך, יותר מכל דבר אחר" הוא אמר וגרם ללב שלי הפעיל בחוזקה. הוא אחז באגני ונשכב מעליי שוב, הוא הוריד את חולצתו וזרק אותה על הריצפה, הסתנוורתי מהמראה שלו, הוא פשוט מ ו ש ל ם.
הארי ניסה להוריד גם את חולצתי ואפשרתי לו, הוא זרק גם אותה על הריצפה והחל לנשק את החזה שלי, הוא השאיר שם סימנים כחולים ולאט לא עבר לבטן התחתונה שלי, הוא הוריד את מכנסיו וידעתי מה הולך לקרות אבל לא התנגדתי. אפשרתי לו להוריד גם את מכנסיי והוא מיד זרק גם אותם על הריצפה. "אתה מהמם" הארי קרא וחייכתי, "אתה יותר" אמרתי לו והוא חייך גם, הוא עלה למעלה שוב ונשק לשפתיי, הוא היה כבר קשה כך גם אני, הוא נישק אותי נשיקה עוצמתית ותוך כדי המפשעה שלו התחככה בשלי, זה הרגיש כל כך טוב , "הארי" גנחתי בשקט והוא בינתיים העלה את התמיכה מעלינו. היד שלו ליטפה את אזור המפשעה שלי עד שפתאום דפקו בדלת של החדר שלי, מיד התרחקתי מהארי, לא רציתי שמישהו יכנס עכשיו. דווקא עכשיו. "רגע" צעקתי בעצבנות והתקדמתי לכיוון הדלת. "מה?" שאלתי בעצבנות כשראיתי את דייזי עומדת מחוץ לדלת. "זו אמא צריך ללכת אליה. עכשיו." היא קבעה ומיד נלחצתי "מה קרה?" שאלתי בדאגה "בלי הרבה שאלות לואי פשוט תתארגן ותבוא. יוצאים עוד חמש דקות אני כבר אסביר לך בדרך" היא קבעה והנהנתי. ישר הסתובבתי להארי שכבר היה לבוש, היה נראה שהוא הבין מה קרה ההוא הוא מיד קם לחבק אותי. "תבוא איתי" אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט מבולבל "לבית חולים?" הוא שאל במבט מבולבל "כן הארי אני צריך אותך שם איתי" אמרתי לו ותוך כדי התלבשתי. "א-אוקי" הוא ענה ויצאנו מחדר לאחר שהתארגנתי. "הארי בא איתנו" אמרתי ללוטי והיא הנהנה, אין בעיה פשוט אין מקום באוטו א- " " זה בסדר אני אקח אותנו "הארי קטע את לוטי והיא הנהנה שוב בלי הרבה שאלות. יצאנו לכיוון המכוניות לחוצים, לא ידעתי עדיין מה קרה וקיוותי שזה לא מה שאני חושב .
---------------------------------
היו עוד הרבה קטעים בפרק והם פשוט נמחקו. הייתי צריכה לכתוב כמעט הכל מהתחלה אז אני מקווה שאין טעויות וסליחה אם הפרק לא יצא טוב.
YOU ARE READING
לארי סטילינסון - הסוד
Random**גמור** סיפור על לואי והארי 💙💚 מכיל: תכנים מיניים אלימות שפה גסה בבקשה אל תקראו את זה אם אתם 12- מזהירה מראש הם שתי חרמנים**