פרק 16

1.2K 90 21
                                    

הגענו לבית החולים בלחץ, אני אפילו לא ידעתי מה קרה, הלכתי אחרי אחיות שלי והארי היה מאחורי.
״לאן אתם?״ רופא שהיה במסדרון שאל אותנו והסברנו לו שאנחנו פה כדי לראות את אמא שלנו ״ואתה?״ הוא אמר והצביע על הארי, ״הוא איתי״ ״אבל הוא לא נראה כמו משפחה״ הרופא ענה לי ״הוא איתי והכל בסדר איתו״ אמרתי לו ״עדיין הוא לא יכול להיכנס כי הוא לא בן משפחה״ הרופא אמר ולא היה לי זמן להתווכח איתו. ״זה בסדר לו, תלך, אני אשאר כאן ואחכה לך״ הארי אמר לי והנהנתי ״אוקי תודה הארי״ אמרתי לו ואני ואחיות שלי רצנו לחדר של אמא שלי.

״דייזי מה קרה ???״ שאלתי את דייזי תוך כדי הריצה לחדר של אמא שלי והיא לא ענתה ורק המשיכה לרוץ.
לוטי פתחה את דלת החדר שלי אמא שלי במהרה ואמא שלי ישנה. עשיתי הבעה לא מובנת על הפרצוף כי הם אמרו שזה דחוף והייתי בטוח שמשהו חמור יותר קרה. ״אני לא מבין״ מילמלתי תוך כדי שהסתכלתי על אמא שלי שישנה במיטה בלי לזוז ״הרופא התקשר לבית שלנו ואמר שקרה לאמא משהו ושאנחנו צריכים לבוא מהר, הוא גם אמר שהיא מונשמת ומורדמת בגלל זה ושהוא לא יודע מה יקרה״
לוטי אמרה לי והנהנתי ״אהה, איפה הרופא עכשיו?״ ״לא יודעת״ היא ענתה לי והנהנתי, לחצתי על הכפתור האדום שמסמן לרופא ולבוא וכעבור דקה הרופא של אמא היה בחדר. ״הוו הגעתם״ הוא אמר וכולנו הסתכלנו עליו. ״אוקיי, אז כמו ששמתם לב בזמן האחרון המצב של אמא שלכם החמיר, אנחנו מנסים כמה שיותר לשפר את המצב אבל ביינתים אין שיפור.
היום בבוקר היא התקשתה מאוד לנשום ולכן הרדמנו והנשמנו אותה. אני מציע לכם לבקר אותה כמה שיותר עכשיו כי אני לא יכול להבטיח לכם שום דבר.״ הרופא אמר וכולנו היינו בהלם. לא חשבנו שהמצב שלה כל כך החמיר ״בכל מקרה קראתי לכם לפה עכשיו מכיוון שהיא אמורה להתעורר כל רגע וזה חשוב שתהיו לידה.״ הרופא אמר והנהנו. ״אממ, מישהו שהוא לא משפחה יכול לבוא לכאן? זה מאוד חשוב לי שהוא יהיה פה כרגע״ אמרתי לרופא והוא הסתכל עליי במבט שואל ״אממ אני מאשר לך להכניס אותו אבל אם מישהו יכנס ויבקש שהוא יצא הוא יצטרך ללכת״ ״תודה רבה״ עניתי לרופא ויצאתי אחריו מהדלת כדי לקרוא להארי.
״הארי בוא״ קראתי לו מהמסדרון והוא קם והתקדם אליי. ״מה קרה?״ הוא שאל בדאגה והסברתי לו שהמצב של אמא שלי מאוד החמיר ושהיא מורדמת כרגע וצריכה להתעורר. הוא הנהן וחיבק אותי, התקדמו לכיוון החדר ולפני שפתחתי את הדלת יכולתי כבר לשמוע את הקול הרך של אמא שלי. היא התעוררה. עצרתי את עצמי ולא פתחתי את הדלת. הוצאתי נשימה ונרגעתי והארי אחז בידי. נכנסנו לחדר וישר כולן הסתכלו עלינו כולל אמא שלי שניסתה לחייך אליי. ״היי אמא״ אמרתי והתקדמתי לחבק אותה ״בו באר שלי, התגעגעתי אלייך כל כך״ המון זמן אמא לא קראה לי בו באר. חייכתי קצת והייתי נבוך, הארי עשה פרצוף מבולבל וחייך אליי, הוא הבין ששם החיבה שלי זה בו באר .
״מה איתך אמא?״ פיזי שאלה את אותה במבט מרחם. ״ אני בסדר חמודים. אני מנסה כמה שיותר להישאר ככה״ היא ענתה אבל היה אפשר לראות שהיא סובלת. ״אמא אפשר לדבר איתך כל אחד בנפרד?״ דייזי שאלה ואמא שלי הנהנה, יצאנו החוצה וחיכינו. לאחר כמה דקות דייזי יצאה ולוטי נכנסה וכך כולנו עד שהגיע תורי ״אני אחכה לך כאן לו״ הארי אמר לי והנהנתי, חיבקתי אותו שוב ולחשתי לו ״תודה הארי״ והוא חייך והתרחק ממני. נכנסתי לאמא שלי וחיבקתי אותה שוב. ״מה איתך בו באר?״ היא שאלה אותי וחייכתי אלייה ״אני בסדר, קיבלתי 87 במבחן במתמטיקה לפני כמה ימים והציונים שלי דיי טובים״ התחלתי להגיד והיא ליטפה את פניי. ״אני שמחה לשמוע״ היא אמרה וחייכה. ״אמא את זוכרת על מה דיברנו לפני כמה זמן?״ שאלתי אותה  לאחר שדיברנו על עוד כמה דברים והיא הנהנה ״אתה מתכוון להארי?״ היא שאלה ״אממ כן״ אמרתי לה ונהייתי לחוץ, ״אז ברור שאני זוכרת״ היא ענתה לי ומיד חיוך עלה על פניי ״היום סיפרתי לכולן שאני גיי״ אמרתי לאמא שלי והיה לה מבט מופתע . ״באמת?״ היא שאלה ואמרתי לה בגאווה ״כן״ היא חייכה אליי והביאה לי נשיקה ביד. ״זה חדש״ היא אמרה והצביעה על הצמיד. ״כן הארי הביא לי את זה לא ממזמן.״ עניתי לה והיא חייכה אליי ״איפה הארי באמת?״ היא שאלה לפתע וליבי הלם בחוזקה ״הוא פה בחוץ״ ״תגיד לו לבוא״ היא אמרה לי והלכתי להביא את הארי.

״היי הארי״ אמא שלי אמרה להארי. ״היי גברת טומלינסון״ ״את יכול לקרוא לי גוהנה״ היא אמרה להארי בחיוך והיא חייך אליה בחזרה, שמחתי שהיא אוהבת את הארי כי זה לא מובן מאליו. לאחר שדיברנו קצת היא שאלה אותי אם אני יכול לצאת ולהשאיר אותה ואת הארי לבד לכמה דקות, הסתכלתי על הארי שאישר לי שאני יכול לצאת כי אני לא רוצה שהוא יהיה מובך ויצאתי.

נקודת מבט הארי-

״אז הארי״ אמא של לואי התחילה לדבר איתי, ״רציתי להגיד לך תודה.״ היא אמרה והייתי מופתע. ״תודה?״ שאלה אותה במבט מבולבל, ״אתה גורם ללואי להיות מאושר, מאז שהוא הכיר אותך הוא רק פורח. למשל שהוא בא לבקר אותי הוא מחייך הרבה יותר והוא נראה מאוד שמח בקרבתך, אתה מאוד חשוב לו.״ היא אמרה וגרמה ללב שלי לפעום בחוזקה, זה באמת מה שלואי מרגיש לידי?
חייכתי חיוך שחשף את השיניים שלי וכך גם היא.
״תבטיח לי שתשמור עליו תמיד ותדאג לו כשאני לא אהיה״ היא אמרה ומיד הורדתי את החיוך, ״אל תדברי ככה, את מאוד חשובה ללואי ובינתים את כאן״ אמרתי לה והיא חייכה ״הוו הארי, הלוואי שגם אני הייתי יכולה להגיד את זה אבל המציאות לא ככה״  היא ענתה וידעתי שהיא צודקת. ״ אוקי, אני מבטיח לך״ עניתי לה והיא חייכה, היא פתחה את זרועותיה כדי שאבוא לחבק אותה וכך עשיתי, היא ממש נחמדה ואני שמח שהתחברתי איתה ככה. הלכתי לבחוץ וסימנתי לכולם להיכנס. לואי עשה לי מבט שואל וחייכתי אליו.
לאחר שדיברנו עם גוהנה יצאנו מהבית חולים.
״לו אתה רוצה שאני אלך הביתה וניפגש מחר בבית ספר?״ שאלתי אותו. ״אממ מה שיותר נוח לך, אני אשמח אם תבוא אליי עוד״ הוא אמר לי ולא יכולתי ללכת ״אוקי אני אבוא אלייך ואלך יותר מאוחר.״ אמרתי לו והוא הנהן. פתחתי לו את הדלת למקום שלידי, התיישבנו והתחלתי לנסוע .
הגענו לבית של לואי ונכנסתנו לחדר שלו, הוא מיד הוריד את הסווצשרט שלו ואת הנעליים שלו וחייכתי אליו, הוא נראה כל כך פאקינג טוב.
התיישבתי על המיטה שלו והוא קפץ עליי בחיבוק, ״הארי על מה דיברת עם אמא שלי?״ הוא שאל תוך כדי שאנחנו שוכבים על המיטה והוא מעליי עם ראשו על החזה שלי.
״לא על משהו חשוב״ אמרתי לו והוא הרים את ראשו והסתכל עליי במבט שואל ואדיש וחייכתי אליו. הוא הוציא נשימה מפיו שסימנה לי שאין לו כוח לנסות לשכנע אותי ולהגיד לו ולקחתי את ידו עם הצמיד.
ליטפתי אותו ואחרי כמה שניות הפכתי אותו כשאני מעליו. הסתכלנו אחד על השני ולאחר כמה שניות הצמדתי את שפתינו. הוא עטף אותי עם ידיו כאילו היה צריך אותי והמשכתי, לואי פתח את פיו ואפשר לי להכניס את לשוני, מהר מאוד הלשונות שלנו החליקו ביחד והתאימו בצורה מושלמת.
לאט לאט עברתי לצוואר וליקקתי אותו בנקודה הרגישה שלו. הוא גנח מעט ולאחר מכן תפס את ראשי והצמיד את שפתינו שוב. התנשקנו נשיקה סוחפת והזזתי את ידי לכיוון אגנו. כשהיד שלי נגעה באגנו כיווצתי אותה והוא מיד קפץ וחייך ״הארייי״ הוא גנח וחייכתי אליו, שמתי לב שאני קצת קשה ולכן מעט התרחקתי כי הייתי עייף. נתתי לו נשיקה קטנה באף ונשכבתי לצידו.
״תודה הארי. על הכל״ הוא אמר לפתע וחייכתי ״אין בעד מה לו, אני אוהב אותך״ ״גם אני אוהב אותך״ הוא ענה לי וקפץ לנשק אותי שוב, זרמתי איתו ונתתי לו להיות שולט.

אחרי שעה שדיברנו, התנשקנו והתמזמזנו אמרתי לו שכבר ניהיה מאוחר ואני צריך ללכת.
״ביי הארי״ הוא אמר לי ונשקתי ללחיו ״ביי בו באר״ עניתי לו בצחוק והוא עשה לי מבט מתנשא, צחקתי והלכתי לאוטו.

———-

סליחה אם יש טעויות*
❤️❤️

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now