Három nap.
Három napig úszták meg mindössze, hogy ne kerüljenek bajba.
Lin kábultan tért magához. Nem emlékezett, hogy mikor álltak meg pihenni.
A közelében egy tábortűz égett.
Utálta a tüzet. Most mégis megbabonázva emlékezett vissza a halandó életére. Látta maga előtt, ahogyan a leégett ház romjai előtt az utcán táncol a hóesésben. Érezte azt a csodálatot, amit akkor érzett.
Érezte, ahogy egy test csapódik belé, ami a földre viszi, majd látta maga előtt a csillogó tekintetet, ami azonnal rabul ejtette.
Látta maga előtt azt a Molotov-koktélt széttörni és a földön égni, mely elől elrántotta a férfi.
Csodálta a láng kecsességét. A törekvését, hogy egyre feljebb és feljebb jusson, és néha sikerült is.
Lin agya zsibbadt. Olyan volt, mintha vattával tömték volna ki a koponyáját.
Nyögve a hátára fordult, bár furcsa volt, hogy a keze a háta mögött van. Mintha a lába sem úgy működött volna, ahogy kellene.
Felnézett a Holdra, mely már fogyóban volt.
Lassan tisztulni kezdett a tudata.
Elkezdte jobban érzékelni a környezetét és a helyzetét.
A lába azért nem funkcionált jól, mert meg volt kötözve. A keze is azért volt értelmetlen ok miatt a háta mögött, mert meg volt kötözve.
A feje azért lüktetett, mert volt rajta egy hupli.
Iszonyatosan lüktetett.
A köpenye lekerült róla, ám a hűvös este levegője nem zavarta, mert közel tették a tűzhöz. Jobban mondva, túl közel.
Éppen azon gondolkodott, hogy megkockáztatja a súlyos égési sérüléseket a szabadulás érdekében, mikor egy bakancsba bújtatott láb vesén rúgta.
Nem volt kellemes érzés.
- Nézd már! Ez felébredt! – röhögött fel egy hiéna képű férfi, kinek nem csak a kinézete volt az, de a nevetése is...
- Mit gondolsz Bad, megtartjuk, vagy eladjuk? – jött egy második hang a tűz másik oldaláról.
- Betörjük, oszt' eladjuk. – Vonta meg a vállát egy sakálképű, a harmadik.
Lin tüzetesen körülnézett. Felmérte a terepet. Tizenkét férfit számolt össze. Volt már ennyivel dolga. Ez is menni fog. Gondolta.
- Te! Olyan ismerrőős az arrrca! – szólalt meg egy negyedik.
Lin felismerte a hangot, és a hideg is kirázta tőle. Pár száz évvel ezelőtt megkegyelmezett neki, bár azóta átkozta a napot a tettéért.
- Tudom márrr! Ez az a szuka! A Farrrkas Papnőőő! Ő herrrrélt ki, mint egy korrrrcsot! – jött a dühöngő hang, melyet röhögés követett.
Ja, igen. Arról már el is feledkezett. Azt az egyet jól tette aznap. Így legalább nem volt képes több nőt megerőszakolni.
A többiek lehurrogták a töketlen férfit.
- Ha tényleg ő a Farkas Papnő, akkor rengeteget ér. – A második hang hideg fejjel mérlegelte a helyzetet. – Rendben, akkor a másikat törjük be. Ha jól teljesít, akkor megtartjuk. A Papnő ér akár egy tucat nőt is, így megtarthatjuk a másodikat magunknak. – Húzódott elégedett mosolyra a férfi szája, majd átjött a tűz ezen oldalára.
YOU ARE READING
Valótlan Valóság (BEFEJEZETT) 18+
Science FictionLin a világ legfiatalabb embere, és nem mellesleg ezer éves. Tudtán kívül belekerül a Virtuális Valóság kezdődő programjába. A traumatikus elméje egy, a valósághoz igencsak hasonló világot hoz létre. Ebbe a világba kerül bele Alex is. Lin egy táncos...