1. Bölüm

24 3 7
                                    

Alessi

Merhaba ben Alessi. Bir hafta sonra okullar açılacak ve ben çok mutluyum. Yeni bir okula başlayacağım. Ama nasıl bir yer olduğunu bilmiyorum. Buradan bayağı uzak bir yerde. Orada yatılı olarak okumam gerekecek ama neyse ki arkadaşlarımda benimle aynı okuldalar. Diana, Elena , Luna. Yemek yapmayı çok seviyorum. Kızlar benim yemek yapmamdan mutlular özellikle de Luna. Luna aramızda en fazla yemek yiyen olmasına rağmen asla kilo almıyor. Diana ve ben kavgadan kavgaya koşuyoruz. Elena da peşimizden tabiki. Luna kavgaya karışmasa da her şeyden haberi olur ve hep bizi destekler. Çoğu zaman onun sayesinde kurtuluyoruz. Her akşam Elena bize tatlı bir şeyler yapar ve mükemmel olur. Elena'nın tatlısını yemeden uyumayız. Onlarla yaşamayı çok özledim. Babam odaların iki kişilik olabileceğini söyledi ama umarım birlikte oluruz...

Diana

Merhaba ben Diana. Okulların açılmasını çok istiyorum çünkü geçen yaz kavga ettiğim kızı tekrar görmek istiyorum! Ayrıca arkadaşlarımı çok özledim. Aslında onlarla ara sıra görüşsek de okulun başka bir yere taşınması bizi de etkiledi. Okulumu çok özledim. Öğrenciler aynı olsa  da okul ve öğretmenler farklı. Neler olacak acaba? Biraz sinirli biriyimdir. Her seferinde Elena bana engel olsa da yine kavga ediyorum. Elena annemiz gibi bırakmıyor. Yemeğini yedin mi , hadi uyu geç oldu , telefonuna çok bakıyorsun , hadi dersine , temizliğe yardımcı ol , kavga etmeyi kes... Ama yine de onu çok seviyorum. Luna'yı doyurmak için sürekli mutfaktayız. Ama ne olursa olsun onlarla yaşamak güzel ve okul başladığında aynı odada kalırız. Herhalde yani...

Elena 

Merhabalar ben Elena. Sanırım grubun en sakin kızı benim. Doğayı seviyorum. Arkadaşlarım benim için çok önemli. Onları çok ama çok önemsiyorum ama Diana tam bir çocuk. Sürekli ona bir şeyler yapmasını söylüyorum ve tabi ki mızmızlık yapıyor.  Pasta yapmayı çok seviyorum. Kızlar tatlılarımın çok güzel olduğunu söylüyorlar. Bende yapmayı seviyorum:) Ama Alessi ve Diana' ı kavgadan ayırmaktan yoruldum. Ama durmak bilmiyorlar. Luna ile yemek konusunda çok iyi anlaşıyoruz. O yemeği seviyor bende onu doyurmayı seviyorum. Onunla sürekli yemek yiyoruz ama asla Luna'ya yetişemezsiniz. Onları özledim. Her gece birlikte eğlenirdik. Umarım yine birleşiriz.

Luna

Selam ben Luna. İlk olarak yemek yemeye bayılırım. Ayrıca süslenmeyi de çok severim. Elena bana muhteşem yemekler yapar. Ama Alessi'nin yemeklerine de bayılırım. Diana ve Alessi'nin kavgalarını isleyip onları uzaktan seyretmek çok güzel. Ne olsa haberim olur. Ayrıca Elena ile çok ama çok iyi anlaşırız. Tabi ki Alessi ve Diana da ile de iyi anlaşıyoruz ama sanki kendi içimizde de iki gruba ayrılıyoruz. Mesela Elena ile ben evde yemek yaparken onlar alışveriş yapmaya çıkıyor. Bunun gibiyiz. Her gün Elena ile Elena'nın çok güzel kokan ve görünen çiçeklerini sularız. Sonra hep birlikte mutfağa geçeriz. Ben Diana ile otururuz ve onları izleyip sohbet ederiz. Elena bize muhteşem tatlılarından birini yapar. Alessi ise mükemmel yeni yemekler dener. Nasıl her seferinde başarılı oluyor bilmiyorum ama enfes... Onları çok özledim.



Yazar

Okulun açılmasına bir hafta kalmıştı. Kızlar birbirlerini çok ama çok özlemişlerdi. Okul korkunç görünümlü bir okuldu. Çok korkunç bir yerdeydi. Etrafı ormanlarla kaplıydı. 

          (Buna benzer bir şey işte biraz hayal gücünüze iziz verin) 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

          (Buna benzer bir şey işte biraz hayal gücünüze iziz verin) 

   Odalar iki kişilikti. Müdür Alessi ile Diana'yı , Elena ile Luna'yı aynı odalara yerleştirmişti. Herşey hazırdı. Sadece öğrencileri bekliyorlardı. 







 Sizce ilk bölüm nasıldı? Karakterleri anlatmaya çalıştım zaten karakterlerde de var ama bir de erkekler var onlar da karakterlerde . Onları ayrıntılı anlatmadık. Çünkü kızlarla pek alakaları yok onlar apayrı. Biraz sonradan eklenir herhalde. Biraz sıkıcı oldu galiba. İlerde macera ve birazda korku eklemeyi planlıyorum. 

Sizi çok çok ama çok seviyorum.


Okul GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin