Elena
Bir yol neden bu kadar zor olur ki? Luna'nın korkusu , Diana'nı diğer insanlarla olan atışmaları , Alessi'nin sıkılıp saçma sapan şeyler yapması... Ben ne yapıcam bunlarla bilmiyorum ki. Öf bu valizler de çok ağır. 4 kız bu kadar eşyaları nasıl taşıyacaksak artık.
-Luna: Az kaldı dayanın.
-Alessi: Dayanmaktan başka şansımız mı var!?
-Luna: Aslında... Yok!
-Elena: Yeter! Şuradaki durağa gideceğiz o araba bizi götürecek , azcık yol kaldı dayanın biraz.
-Diana: Evet Elena haklı az kaldı.
-Elena: Biz konuşana kadar geldik.
-Alessi: Sonunda oturabileceğiz.
Adamlar çantalarımızı aldı. Çok yorulduk. Araba bizi okula götürecek. Neyse ki dersler yarın başlıyor.
-Diana: Sizin yüzünüzden bir saattir şu çantaları taşıyoruz !
-Alessi: Evet, insan biraz yardım eder!
-Luna: Evet bakın ne haldeyiz! Zaten saatlerdir uçuyoruz çok yorulduk bir de sizinle uğraşamayacağız.
-Adam: Maalesef sizi indiğiniz yerde karşılayamayız. Biz burada çalışıyoruz ve buraya geldiğinizde sizinle ilgilenebiliriz. Lütfen sorun çıkarmayın.
-Alessi: Biz mi so...
-Elena: Tamam teşekkür ederiz. Kusura bakmayın arkadaşlarım ne dediklerini bilmiyorlar. Çok yorgunuz da .
-Adam : Peki. Arkadaşım sizlere yerlerinizi gösterecek.
Diana
Adam bize yerlerimizi gösterdi. Luna ile yan yana oturduk. Adama bak ya bir de sorun çıkartmayın diyor. Çok yorgunum hiç uğraşamayacağım. Elena sürekli kavga çıkartmamamız gerektiğini söylüyor. Sürekli kavga etmemin sebebi sürekli bir sebep olması. Neyse arabaya bindik. Luna uyuyordu. Elena şarkı dinliyordu. Alessi dışarıyı seyrediyordu. E ben ne yapıcam? Yol da kısa değil. Uyumalıyım. İyi uykular:)
Benim bile uykum geldi. Ne biçim yolculuktu be.
Alessi
Acaba okul nasıl bir yer? Ay neden bu kadar meraklıyım anlamıyorum. Ah Diana da uyumuş. Elena'ya seslendim:
-Alessi: Elena.
-Elena: ...
-Alessi: Ya müzik dinliyor , duymuyor beni.
Omzuna dokundum.
-Alessi: Elena.
-Elena: Efendim.
-Alessi: Diana'ya bak ne komik uyuyor.
-Elena: ha ha ha ha (Gülüyor). Luna da uyandı. Bak hemen makyaj yapacak.
-Alessi: Evet evet.
-Elena: Luna!
-Alessi: Ya sessiz olsana. Diana uyanacak.
-Luna: Efendim.
-Elena: Hemen uyanır uyanmaz makyaj yapmayı düşünmüyorsun değil mi?
-Alessi: Bence de.
-Luna: Haklısınız. Aslında... Makyaja ihtiyacı olan ben değilim , Diana.
-Elena: Hadi yap şunu.
Luna
Makyaj malzemelerimi alıp Diana'ya yaklaştım. Kafasını cama dayamıştı. Biraz kaldırdım kafasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Günleri
Novela Juvenil...Tam o sırada arkadan bir ağlama sesi geldi. -Elena: Luna , neden ağlıyorsun? -Luna: Ağlayan sen değil misin? -Elena: Yoo. O zaman bu ses kimden geliyor. İkimizde öylece kalakaldık. Bu çok ürkütücü. Bir süre etraf sessiz kaldı. Sonra gülme sesler...