7. Bölüm

8 1 1
                                    

Elena

-Elena: Gece uyumaya hazırlanıyorduk. 

-Luna: Yatıp ışığı kapattıktan bir kaç dakika sonra dışarıda bir fener ışığı gördük.

-Elena: İki kişi o bizi sokmadıkları özel odaya girmeye çalışıyorlardı.

-Luna: Zaten oda 5 katta. Bir yere kadar merdiven koyduktan sonra öğrencilerin odalarının balkonlardan tırmandılar.

-Elena: Odaya girdiler ve parıl parıl parlayan bir şeyi aldılar. Gittiler.

-Elena: İşte olay böyle.

-Paul: Vay be!

-Alessi: Diana neden biz buradayız bu insanlar çok garip.

-Diana: Bilmiyorum Alessi.

 Yazar

Kızlar sınıftan çıkıp odalarına gittiler dersin başlamasına daha vardı.

-Diana: Böyle boş boş duramayız.

-Alessi: Ya ne yapıcaz gidip hepsine savaş mı açıcaz!?

-Diana: O zaman yeniliriz.

-Alessi: Diana şaka yaptığımın farkında mısın?

-Elena: Tamam sakin olun! 

-Luna: Elena şuradaki pakette sandviç olacaktı verir misin?

-Elena: Herkes sussun ve beni dinleyin!

-Kızlar koro şeklinde: TAMAM!

-Elena: Bir yolunu bulup yandaki öğrencileri taşınacak olan okula gitmeliyiz.

-Luna: İmkansız orası yıkılmak üzere, dedi ağzını şapırdatarak.

-Alessi: Luna haklı oraya gidersek okul başımıza yıkılabilir.

-Elena: Ne kadar korkaksınız bir 5 dakika girip çıkıcaz lütfen.

-Kızlar: Tamam ama sadece 5 dakika!

-Elena: Sizi çok seviyorum canlarım benim!

-Kızlar: Bizde seni!

Yazar:

 Böylece akşam dokuzda bütün herkes odasındayken bizim kızlar Luna ve Elena'nın odasında buluştu ve plan yapmaya başladılar.

-Elena: Kızlar bu okul eski olduğu için kapılar gıcırdıyor yani düzgün bir şekilde çıkmaya çalışırsak müdür Ponkres bizi yakalayabilir.

-Alessi: Peki nasıl çıkıcaz?!

-Luna: Camdan!

-Alessi: Saçmalama biz okulun en üst katındayız.

-Diana: Alessi, Luna camdan atlayalım demiyor.

-Alessi: Ya ne diyor?

-Diana: Camdan çıkıp okulun çatısına çıkmalıyız okullar birbirine yakın olduğundan çatıdan gidebiliriz.

-Elena: Ama hava çok rüzgarlı!

-Luna: Ve aslında ben öyle bir şey demedim.

-Diana: Beni takip edin!

-Kızlar: Tamam.

    Kızlar Luna'yı takip ettiler ve hep beraber camdan çıkıp çatıya tırmanmaya çalıştılar. Elena ve Diana önden Luna ve Alessi ise arkadan gidiyordu. Okulun uzun çatısını yürüdükten sonra yıkılmak üzere olan okulun çatısını gördüler fakat atlayabilecekleri mesafeden çok daha uzaktı bu mesafe.

-Alessi: Al Diana nasıl atlıyacağız buradan ?!

-Diana: Şu ağaçtaki sarmaşığa bak.

Alessi: Bakıyorum ne olmuş.

Diana

Sonra Alessi'yi çatıdan aşağı ittim ama çok konuşuyordu dayanılır gibi değildi ve Alessi sarmaşığı tutmayı başardı ve karşı okulun çatısına gitti. Bizde aynı şekilde.

-Diana: Yolculuk nasıldı Alessi?

-Alessi: .........................

-Diana: Ne oldu neden konuşmuyorsun?

-Luna: Yaptığın hiç hoş değildi Diana.

-Elena: Aynen öyle.

-Diana: Kızlar çok özür dilerim.

-Alessi: Hadi kızlar 3 kişi gidip şu okulu gezelim!

-Luna ve Elena: Tamam, Diana geliyor musun?

-Diana: Hayır bensiz gidin.

Diana

Onlara çok kızmıştım biliyorum yaptığım hiç hoş değildi ama beni dışlamaları çok ağırıma gitti. Otele gittiğimde 1 oda daha istedim ve bana bir anahtar verdiler o kadar garip bir okuldu ki burası bana anahtarı bir ahtapot verdi pek güvenilir birine benzemiyordu ama olsun.

-Luna: Alessi , Diana şimdi çok üzülmüştür.

-Alessi: Ama o benim canımı tehlikeye attı.

-Elena: Hadi kızlar Diana zaten gelir birazdan o bizsiz yaşayamaz.

Diana
Ben anahtarını aldığım odadaki sandalyede oturup olanları düşünürken birdenbire bir ses duydum yarasa sesine benziyordu. (Akla gelen ilk şey CORONA!) Korkmaya başladım tam odadan çıkacakken kapıyı açmaya çalıştım ve kapı kilitliydi ama nasıl? Ne oluyor bu garip otelde tek başıma hissediyordum. Oda ne! Bir vampir ve aynı müdür müdür Ponkres'e benziyordu. Nasıl olabilirdi bu!

-Vampir Ponkres: Bu okuldan bir daha asla çıkamayacaksın.

-Diana: Hayır! 

-Vampir Ponkres: Siz bu okulun kurallarına karşı geldiniz!

-Diana: Ne hayır sadece dışarı çıktık!

-Vampir Ponkres: Yapışık kapışık okula tek bu kala! (Söylediklerine takılmıyoruz)

-Diana: Hayır hayır!

-Vampir Ponkres: Arkadaşların seni asla tanımayacaklar. Şuraya da bir not yazalım. İşte bu hadi odana git sihirle.


Herkese merhaba bu bölümü bir kaç hafta önce yazdım ama düzenlemesini bugün bitirip bugün atıyorum. Umarım beğenirsiniz. İşleri biraz karıştırdım bakalım neler oluyor? Sizce kızlar dağılacaklar mı ? Bir dahaki bölümde görüşmek üzere...

Okul GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin