Elena
Saat 7.45
İnanmıyorum. Neden bu kadar erken kalkılır ki. Normalde asla bu saatte kalkmam. Neyse uçakta uyurum. Oh hayır uyuyamam. Luna ile yan yana oturacağız ve Luna'nın uçak korkusu var. Bugün yorucu bir gün. Öf ya böyle iş olur mu? Neyse valizimi alıp hemen çıkmalıyım yoksa uçağa yetişemeyeceğim. Bu arada uçak 20.30 da kalkıyor. Ama havaalanı evimize bayağı uzak. Öf ya çekilmez bir gün bizi bekliyor. Hemen eşyalarımı alıp taksiye bindim.
Luna
Aç Kapat
-Elena: Alo
-Luna: Selam , nasılsın?
-Elena: Ben iyiyim de asıl sen nasılsın sesin pek iyi gelmiyor.
-Luna: Oh , Elena ben çok korkuyorum.
-Elena: İyi de daha gitmedik bile. Korkmana gerek yok.
-Luna: Tamam. Nerdesin?
-Elena: Yoldayım havaalanına gidiyorum.
-Luna: Çabuk ol. Seni bekliyorum. Diana ile az daha durursam yandakileri dövmeye kalkacak. Bak kollarını çekiyor ben tutamam bu kızı beni de döver arada. Lütfen hızlı gel!
-Elena: Öf Diana öf! Tamam elimden geleni yapmaya çalışıcam. Alessi daha gelmedi mi?
-Luna: Yok gelmedi. İstersen ararız. Sen mi arasın biz mi arayalım?
-Elena: Ben ararım sen Diana ile ilgilen geldiğimde tüm havaalanındaki insanları yerlerde görmek istemiyorum.
-Luna: Tamam. Ah bay bay tutmazsam gidecek.
-Elena: Bay b...
Kapattı. Öf Diana öf! Bu taksi de ne yavaş gidiyor.
-Elena: Lütfen biraz daha hızlı gider misiniz beyefendi sizin yüzünüzden geç kalıcam.
-Taksici: Maalesef gidemem sabretmelisiniz.
-Elena: Öf! Başka taksi yok muydu da buna bindin Elena aferin sana (Sessiz bir şekilde)
-Taksici: Beğenmediyseniz başka taksilerde var ama şu andan itibaren bulabilir misiniz bilmiyorum.
-Elena: Ne? Ben... Tamam tama devam edin.
Bu ne şansdır ya! Ben Alessi'yi arayacaktım. Ama önce Luna'yı arayıp neler olup bittiğini öğrenmeliyim.
-Elena: Alo Luna!
-Luna: Yetişmen lazım zor tutuyorum bunları , arada kaldım!
-Elena: Arada mı kaldın?
-Luna: Diğer kızlar da ona saldırmaya çalışıyor.
-Elena: Alessi gelmeden gelmezsem " Siz kimin arkadaşına saldırıyorsunuz " diye Diana ile etrafı birbirine katarlar.
-Luna: Evet. Hadi hızlı ol hemen gelmen lazım.
-Elena: Tamam bay bay .
Taksici telefonla konuşmamdan rahatsız olmuş gibiydi. Bir bu adam eksikti. Alessi'yi arama lazım yoksa bu adamla ben kavga edicem. Ay illa biri kavga edecek yani neden duramıyorsak. Hemen Alessi'yi arıyorum.
-Alessi: Alo.
-Elena: Selam. Nerdesin?
-Alessi: Yoldayım geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Günleri
Teen Fiction...Tam o sırada arkadan bir ağlama sesi geldi. -Elena: Luna , neden ağlıyorsun? -Luna: Ağlayan sen değil misin? -Elena: Yoo. O zaman bu ses kimden geliyor. İkimizde öylece kalakaldık. Bu çok ürkütücü. Bir süre etraf sessiz kaldı. Sonra gülme sesler...