Elena
Yeter artık ya! Bu okuldan bıktım! Neden her şey bizim başımızda. Uyuyamıyorum. Bu bebek de nereden çıktı. Alessi'nin yanına mı gitsem. Bu bebek gerçekten lanetli mi acaba? Yarın gider danışırız birilerine ama daha fazla bu bebeğin yanında kalamıycam.
-Elena: Ay yeter!
-Luna: AAAAAAAAAA! (Bağırmaya başlar)
-Elena: Ne? N-ne oluyor ya?!
-Luna: Bebek konuşuyor inanamıyorum! Ben demedim mi size bu bebek normal değil lanetli herhalde demedim mi?! DEDİM!!!!!
-Elena: Ya bir sus ya! Ben konuşuyorum ELENA!
-Luna: Ay ölüyordum!
-Elena: Ya sen... neyse neyse. Ben bu bebekle hayatta uyuyamam sen de zaten korkundan bebekten gözünü ayırmıyorsun. Alessi'ye gidelim.
-Luna: Tamam ben gittim , deyip odadan hızlıca çıktı.
-Elena: Dur bende geliyorum dur!
-Luna: Tamam tamam bekliyorum.
Hemen Luna'nın yanına gittim. Hemen gidip kapıyı çaldık. Ama kimse açmadı.
-Luna: Belki uyuyordur. Arayalım zaten telefonun sesi buradan duyulur.
-Elena: Tamam ben arıyorum hemen.
Bir kaç kere aradım ama ne açan var ne de telefon sesi. Of! Ah , alıma harika bir fikir geldi.
-Elena: Luna Luna Luna!
-Luna: Efendim Elena.
-Elena: Biz bunu nasıl unuturuz.
-Luna: Ne oldu ya?!
-Elena: Bizde odanın anahtarı var. Hani bir şey olursa içeri girmemiz gerekir ya da yedek bir anahtar olsa fena olmaz falan deyip birbirimize odalarımızın yedek anahtarlarını vermiştik. Bu odanın anahtarından 3 tane var. Biri Diana'da , bir tanesi Alessi'de , bir tanesi de bizde!
-Luna: Evet evet! Yaşasın!!!!!!!
-Elena: Luna yeter. Yeterince bağırdık artık odamızdan anahtarı almalıyız.
-Luna: Cesurluk vakti.
-Elena: Hadi ama yapabiliriz.
Girip hemen anahtarı aldık ve kapıyı açtık.
-Elena: NE?!
-Luna: Kimse yok.
-Elena: İyide bu saatte nerede olacaklar.
-Luna: Ya gerçekten Alessi'nin dediği gibi olduysa ve Alessi Diana'yı bulmaya gittiyse.
-Elena: Saçmalama Luna.
-Luna: Ah sesi duydun mu?
-Elena: Ne sesi ya.
-Luna: Koridordan ayak sesleri geliyor.
-Elena: Oh , evet duyuyorum . Ne yapıcaz?
-Luna: Sessiz ol bulacak bizi.
-Elena: Tamam . Kapıyı kapatalım zaten etraf karanlık göremez bir şey.
-Luna :Haklısın.
Hemen kalkıp sessizce kapıyı kapattım.
-Elena: Kapattım.
-Luna: Oh rahatladım.
Tam o sırada arkadan bir ağlama sesi geldi.
-Elena: Luna , neden ağlıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Günleri
Ficção Adolescente...Tam o sırada arkadan bir ağlama sesi geldi. -Elena: Luna , neden ağlıyorsun? -Luna: Ağlayan sen değil misin? -Elena: Yoo. O zaman bu ses kimden geliyor. İkimizde öylece kalakaldık. Bu çok ürkütücü. Bir süre etraf sessiz kaldı. Sonra gülme sesler...