☆ Kang Tae Hyun – Tae – uczeń II liceum. Słodki, uroczy, niezwykły (widzi duchy oraz miewa prorocze sny), spostrzegawczy, rozkoszny, delikatny, ale szczery. Uwielbia fotografię, filmy, muzykę, gry komputerowe i spotkania z przyjaciółmi. (177cm)
☆ Choi Yeon Jun – Jun – Junnie – uczeń III licem, z bogatej rodziny, jest rok do tyłu z nauką. Przystojny, seksowny, czarujący, stanowczy, pewny siebie, inteligentny, wysportowany, bardzo dobry uczeń, przyciągający. Uwielbia rysować, grać w kosza, grać na fortepianie, pływać i ćwiczyć na siłowni. Potrafi przenosić się we śnie. (181,5cm)
☆ Choi Soo Bin – Bin – Binnie – uczeń III liceum, brat Beom Gyu. Przystojny, wysportowany, rozważny, spokojny, szczery, bardzo dobry uczeń, można na nim polegać. Uwielbia grać w koszykówkę, czytać książki i jeździć na wycieczki. (185cm)
☆ Choi Beom Gyu – Beom – Beomie – uczeń II liceum, młodszy brat Soo Bin'a, przyjaciel Tae Hyun'a. Uroczy, słodki, ale męski, zadziorny, energiczny, wesoły, wyrozumiały, odważny, szczery. Uwielbia gry komputerowe, filmy i muzykę. (180cm)
☆ Huening Kai Kamal – Kai – Hyuka – uczeń II liceum, przyjaciel Tae Hyun'a oraz Beom Gyu. Urodził się i kilka lat wychowywał na Hawajach. Przystojny, ale słodki, grzeczny, radosny, spostrzegawczy, chętnie pomaga innym. Uwielbia grać w piłkę, gry komputerowe i czytać komiksy. Kocha się w Soo Bin'ie od I liceum. (183cm)
☆ Ye-Won – Koleżanka z klasy Tae Hyun'a, Beom Gyu i Kai'a. Bardzo miła oraz mądra.
☆ Ji Min – szkolny duch, towarzyszy od czasu do czasu Tae Hyun'owi. Jest miły, ale nieco ciekawski. Wiele wie, wiele widział.
CZYTASZ
"Chłopak ze Snów" (Zakończone)
RomanceHistoria licealisty, który od dziecka posiada dość niezwykłe umiejętności. Widzi duchy, miewa również prorocze sny, w których poznaje tajemniczego chłopaka.